Eihän noita maksamaan pysty, joten anna mennä ulosottoon ja olen varannut jo ajan velkaneuvojalle kesäkuussa.
Velka otettu kahdesta tai kolmesta eri pikavippifirmasta Joulukuun alkupuolella. Ehtiikö minulle tulla maksuhäiriömerkintä?
Kuinkahan kauan tuota velkaa maksaa korkoinen, jos saisi maksettua esim 100e/kk
Noin 4000 euroa velkoja pikavipeistä
4
69
Vastaukset
Otit vippiä tietoisena huonosta tilanteestaasi ja nyt et "voikaan" niitä hoitaa. Onnittelut.
Varattomana ihmisenä sinulta ei tulla ottamaan mitään UO:ssa ja saat UMS-merkinnän luottotietoihisi. Voit myös saada LKP ja OSP-merkinnät(2v) velkojilta. Nämä kaksi saa ilman ulosottoakin aikaiseksi. Vähän ikävämmän YVK-merkinnän(3-4v) saat kun haaste menee käräjäoikeuden läpi(yksipuolinen velkomustuomio). 100€/kk velkasi ei lyhene vaan kasvaa koko ajan. Kyllä velkaneuvoja nostaa kädet pystyyn sinun tapauksessasi jos se totta on.- Pikavippaaja
Ajattelin tehdä niin, että maksan joka kuukausi about 150-200e lyhennystäainakin kesäkuulle asti kunnes pääsen sille velkaneuvojalle. Jos sais jonku sosiaalisen luoton tms. Tosiaan olen liiton päivärahalla toimeen tuleva eli vähän pystyisin maksamaan per kuukausi.
- hvhbhhbhbjbj
"Jos sais jonku sosiaalisen luoton tms"
Vaativat mokomat sosiaalisen luoton saajalta takaisinmaksukykyä eli riittäviä tuloja koko laina-ajaksi. - vaaliluottotietojas
Hei aloittaja. Miksi laitat nuo ulosottoon? Anna mieluummin mennä perintään, voit sopia vaikka 50-100 eur/kk /vippi. Maksat noita n 1,5 vuotta ja säilytt luottotietosi. Työttömän kannattaa hankkia joku keikkahomma, jolla tienaa vaikka parisen sataa. Ei kannata heittää luottotiedot menemään kun on noinkin vähän lainaa. Ota yhteys kuntaan ssiaalisesta luotosta jo ennenkuin sulla on tuo velkaneuvoja. Oon itse raadellut perinnässä olevien vippien kanssa ohta puolitoista vuotta ja nyt on onneksi vain yksi laina perinnässä. Pahimmillaan oli viisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj412726KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991710Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671670Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381608Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851130
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31124Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511108Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101105