Moikka! Eli kuka on käynyt Mikkolassa leireillä tai tunneilla? Kertokaa mielipiteitä, kaikki paskannuksesta ihkutukseen sallittua!
Mikkolan ratsastuskoulu
7
1207
Vastaukset
- eao
Paras paikka ikinä! Oon ollu Mikkolassa lähellä leirillä ja tuin tänäkin vuonna 4.
- NeverAgainSinne
Jos yhtään osaa katsoa tarkemmin kuvia, niin hevosten hoito on ainakin aika perseellään... Ihottumahevosella harja vielä tullessaan talliin, mutta nyt harjaa ehkä pari kolme senttiä?! Eikä lihas- ja lihavuuskunnossakaan kehumista...
- Taidantuntea
Moi! Olin siellä viimeks 6. leirillä, ja meen taas samalle! En nää hoidossa mitää huonoo..
- Anonyymi
Ite rakastan kyseistä tallia ihan super mukavat opettajat ja hepat on mukavia !!
- Anonyymi
Kauhea...hometalo eikä suihkua missä olisi uskaltanut käydä
- Anonyymi
Jöpötijöö. Älä huijaa ihmisii sun feikeillä "faktoilla"
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Jöpötijöö. Älä huijaa ihmisii sun feikeillä "faktoilla"
Suihkussa uskaltaa käydä jossei järvivettä pelkää, mutta homeessahan se leirikeskus on ollut jo vuosikausia...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402