Ehdotuksia ja kokemuksia hyvästä tilititoimistosta/kirjanpitäjästä Tampereelta? Pientä lounaskahvilaa pyöritetään toiminimellä. Nyt tarvis löytää osaava ja luotettava henkilö jolta hommat hoituu ajallaan.
Hyvä tilitoimisto Tampere
14
6896
Vastaukset
- vähäiset_vastuut
Suurin osa kalliita ja huonoja.
- AutoiliaAatu
Olen löytänyt tampereelta vain yhden kunnon asian, se on ohitustie, jota käyttämällä tästä p-reijästä pääsee äkkiä pois.
- johanrisen
Soluva Tampere. Koikkarin perällä., Juuri sopivan pieni, mutta ammattitaitoisempi kuin alan suuret itseään kehuvat toimistot. Suosittelen kokemuksella. Helppo asioida ja luotettavaa tietoa ja hyviä neuvolle pienelle yritykselle. Kullan arvoinen kumppanuus.
- Ituuu
Vältä yli viiden hengen tilitoimistoja. Niiden kulut ovat sitä luokkaa, että pitävät varmasti huolen maksuvalmiudestaan sinun rahoillasi. Yksikin toimisto veloitti 8 euron käsivoiteen kysymyksillä 45 euroa. Miksi on ostettu yritykselle käsivoidetta? Siihen vastasin ja vastauksen lukemisesta tuli lasku. Ostos oli aivan asiallinen ja laillinen. Tuli kalliit voiteet naisten käsiin.
- ReinoPerä
Kirjanpitotoimisto Mattila on ainakin sysipaska ja kallis. Tosi huonosti muuten löytyy tilitoimistoista kokemuksia. Kirjoitelkaa muutkin.
- digitaalisestihannoi
Miksi tilitoimistosi pitäisi olla Tampereella ?
Miksi ett ottaisi sellaista tilitoimistoa joka on netissä ? siis kaikki hoituu digitaalisesti ?
Vaihtoehtoja on monia esim: scannaat kaikki tositteet ja lähetät ne sähköpostilla tilitoimistoon tai sinulle luodaan tietokoneeseen esim: jaettu kansio johon laitat kaikki tositteet (meno ja tulo) vaikka kameralla kuva tositteesta ja talletat kansioon.
Yrityksen pankki tililtä laitetaan tilitote menemään tilitoimistoon joka kuukausi.
Itellä on tälläinen digitaalinen tilitoimisto jo 10-vuotta ja hyvin toimii. Kuukausi veloitus on kiinteä ja ollut samaa luokkaa koko ajan, eikä yhtään ylimääräisiä veloituksia. Kuukausi hintaan kuuluu alv-ilmoitukset, kuukausitaisinen tulosraportti, veroilmoitukset, tilinpäätökset, tase, taselaskelma.
Eikö kuulosta hyvältä ? Täällä kait ei saa mainostaa joten googlettamalla "tilitoimisto digi" löytyy vaihtoehtoja... - Yrittäjä67
Tilitoimisto Mandaatti Tampereella. Vahva suositus. Asiantunteva palvelu ja avulias henkilökunta!
- Anonyymi
Mandaatti on epäammatilline, tekee virheitä korjauksissa, tyly vastaanotto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mandaatti on epäammatilline, tekee virheitä korjauksissa, tyly vastaanotto.
Mandaatti on epäammatilline tekee virheitä korjauksissa tyly vastaanotto. En suosittele....
- Yrittäjät
Aureco Oy ja palvelu pelaa. Yrittäjän asialla ja aikaa riittää pohdiskeluun. Asiantunteva ja kiireetön.
- Tyytyvainenasiakas
Itse käytän Nordic C-Management.iä Tampereella, ollut hyvin palveleva, pääsee helposti käymään niin saa asiat helpoimmin selvitettyä jne. Ei liian iso, mutta tarpeeksi ettei tarvitse pelkää saikkujen ja muihen asioiden hankaloittavan yrittäjyyttä. Ja tosiaan, palvelu ensiluokkaista minun mielestä.
- yrittäjät
Älkää kukaan vaan erehtykö Rantalainen Oy:n asiakkaaksi, siellä toimii vain laskutus.
- Anonyymi
Pari hyvää vaihtoehtoa (isoa ja pienempää):
Homeros (ollut itsell käytössä aikaisemmin ja homma toimi silloin)
https://www.homeros.fi/
Tilityy (tuttava ollut asiakkaana 5 vuotta eikä ole ollut mitään valittamista)
https://tilityy.fi/
Tilimajakka (näillä itse ollut puoli vuotta ja ihan ok ollut)
http://www.tilimajakka.fi/ - Anonyymi
Anna mielläni suosituksen Tilityylle ( www.tilityy.fi ). Olen ollut asiakkaana nyt 2,5 vuotta ja kaikki toiminut kuin loistavasti. Huomaa, että on pieni yrittäjävetoinen paikka, jossa asiakkaan eteen tehdään oikeasti palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839