BonAppetit Maija Silvennoinen Tampereella

maija

Maija Silvennoinen muuttanut Tampereelle?
Maija asuu nykyisin monta päivää viikossa täällä Tampereella melkein naapurissa. Lapset ovat varmaan jääneet entiselle miehelle, koska niitä ei täällä ole nähty. Ei kai Maijan nuorempi lapsi ole edes kymmentä, toivottavasti isä on huolehtivaisempi, tai voihan olla, että äiti on ns viikonloppu äiti.

7

2340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tape

      Voi hitto kun kiinnostaa joku BonAppetit kokki Maija Silvennoinen.

      • toi kiinnostaneen

        ja PALJON, kun avasit viestin ja vieläpä vastasitkin! Otsikosta selvisi TAKUULLA, kenestä puhutaan...PELLE!


      • tape
        toi kiinnostaneen kirjoitti:

        ja PALJON, kun avasit viestin ja vieläpä vastasitkin! Otsikosta selvisi TAKUULLA, kenestä puhutaan...PELLE!

        Mua ei kiinnosta Maija Silvennoinen tippakaan, ei siis tippaakaan. Ketään tervejärkistä miestä ei pitäisi kiinnostaa tämä kotikokki. Avasin linkin vain sen takia, että pääsen sanomaan tämän. Mutta ilmeisesti sinä olet Maijan suurikin ihailija kun pitää häntä noin puolustaa. Noh, makunsa kullakin...ihaile sinä vaikkapa sitä Maijaa kun taas terveet miehet kattelee vaikkapa Heli Koivulaa. :D


      • jupek
        tape kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta Maija Silvennoinen tippakaan, ei siis tippaakaan. Ketään tervejärkistä miestä ei pitäisi kiinnostaa tämä kotikokki. Avasin linkin vain sen takia, että pääsen sanomaan tämän. Mutta ilmeisesti sinä olet Maijan suurikin ihailija kun pitää häntä noin puolustaa. Noh, makunsa kullakin...ihaile sinä vaikkapa sitä Maijaa kun taas terveet miehet kattelee vaikkapa Heli Koivulaa. :D

        Niimpä niin. Toiset nuoret miehet vaan tykkää itsestään vanhemmista ja tuhdeista tädeistä.
        Saa varmaan hyvää luonnonmukaista ruokaa...
        Mut ei kai ihan täysjärkinen voi olla.


      • Niina
        jupek kirjoitti:

        Niimpä niin. Toiset nuoret miehet vaan tykkää itsestään vanhemmista ja tuhdeista tädeistä.
        Saa varmaan hyvää luonnonmukaista ruokaa...
        Mut ei kai ihan täysjärkinen voi olla.

        sähän sen tiedät?


      • jupek
        Niina kirjoitti:

        sähän sen tiedät?

        ..en tiedä. En ole kiinnostunut itseäni yli 10 -15 v vanhemmista vanhemmista naisista, jotka ovat eronneita/ karanneita, jotka luulevat olevat viehättäviä ja nuorekkaita (yli 45 vee).
        Yrittävät tulla pokaamaan ja omat lapset ovat minua sen 10 v nuorempia, että äiti uusi mies ja lapset voivat lähteä yhdessä baariin tai voi vaihtaa vaikka tyttäreen... Sinä taidat juuri olla kyseinen tapaus. Parempaa onnea!


    • muumi

      joo, Maija on muuttanut osan viikosta täällä ja osan Saarijärvellä. Harry ei oikein tykännyt vaimonsa salasuhteesta. Lapset ovat Harrylla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe