Uusi S90 takaveto?

Markkinointijohtaja

Toivottavasti olisi, eivät nämä nyky-Volvot sytytä millään tavalla minua eikä monia muitakaan.

10

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu-1975

Eipä ole. D4, T4 ja T5 mallit ovat (ainakin aluksi) etuvetoisia, ja D5, T6 sekä T8 mallit nelivetoisia.
      Takavetoista S90 mallia ei ole tulossa.

• Hienotittelipojulla

Ei varmaan sytytä muitakaan pers'aukisia "markkinointijohtajia"

• ihmettelijä-

mikset googleta vaan kyselet tyhmiä?
      googlettaminen on helppoa ja saat vastauksen muutamassa sekunnissa

• lookista.vai

Eikös siitä tule takavetoinen kun etuperä rikkoontuu.

• BemuunPettynyt

Volvo tekee turvallisia autoja jotka sopivat pohjolan olosuhteisiin ja siksi etuveto.
      Bemu on takavetoisena todella kurja liukkaalla, sillä se tappaa lähes kaiken vedon ei juuri etene kaarteissa.

• Mersukuski

Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
        Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
        Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
        Oma suosikkini BMW.

• KylläSeSiitä
        Mersukuski kirjoitti:

Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
        Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
        Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
        Oma suosikkini BMW.

Että velipoika on jo niin pitkälle päässyt elämässään, että isi kans ostettu teinibemari. Ja ite vielä mopomiehiä?

• Todellinenmarkkinamies

Eihän "markkinointijohtaja" voi tietää mitään kuuklettamisesta!

Onneksi ei ole minun työpaikalla "markkinointijohtajana" koska silloin minäkin olisin jo kortistossa!

• gsvirotor

Kyllähyän nykymallitkin sytyttävät monia , kun viime vuonna tuli tuotanto ennätys.

• Sävväöttää

Minua taas säväyttää, ja monia muitakin.
      Maineeltaan Supomen paras :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      675
      2575
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      98
      1890
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1646
    4. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      40
      1602
    5. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1335
    6. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      94
      1160
    7. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      80
      1031
    8. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      42
      1011
    9. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      78
      1001
    Aihe