Toivottavasti olisi, eivät nämä nyky-Volvot sytytä millään tavalla minua eikä monia muitakaan.
Uusi S90 takaveto?
10
133
Vastaukset
- santtu-1975
Eipä ole. D4, T4 ja T5 mallit ovat (ainakin aluksi) etuvetoisia, ja D5, T6 sekä T8 mallit nelivetoisia.
Takavetoista S90 mallia ei ole tulossa. - Hienotittelipojulla
Ei varmaan sytytä muitakaan pers'aukisia "markkinointijohtajia"
- ihmettelijä-
mikset googleta vaan kyselet tyhmiä?
googlettaminen on helppoa ja saat vastauksen muutamassa sekunnissa - lookista.vai
Eikös siitä tule takavetoinen kun etuperä rikkoontuu.
- BemuunPettynyt
Volvo tekee turvallisia autoja jotka sopivat pohjolan olosuhteisiin ja siksi etuveto.
Bemu on takavetoisena todella kurja liukkaalla, sillä se tappaa lähes kaiken vedon ei juuri etene kaarteissa.- Mersukuski
Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
Oma suosikkini BMW. - KylläSeSiitä
Mersukuski kirjoitti:
Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
Oma suosikkini BMW.Että velipoika on jo niin pitkälle päässyt elämässään, että isi kans ostettu teinibemari. Ja ite vielä mopomiehiä?
- Todellinenmarkkinamies
Eihän "markkinointijohtaja" voi tietää mitään kuuklettamisesta!
Onneksi ei ole minun työpaikalla "markkinointijohtajana" koska silloin minäkin olisin jo kortistossa! - gsvirotor
Kyllähyän nykymallitkin sytyttävät monia , kun viime vuonna tuli tuotanto ennätys.
- Sävväöttää
Minua taas säväyttää, ja monia muitakin.
Maineeltaan Supomen paras :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201