Toivottavasti olisi, eivät nämä nyky-Volvot sytytä millään tavalla minua eikä monia muitakaan.
Uusi S90 takaveto?
10
176
Vastaukset
- santtu-1975
Eipä ole. D4, T4 ja T5 mallit ovat (ainakin aluksi) etuvetoisia, ja D5, T6 sekä T8 mallit nelivetoisia.
Takavetoista S90 mallia ei ole tulossa. - Hienotittelipojulla
Ei varmaan sytytä muitakaan pers'aukisia "markkinointijohtajia"
- ihmettelijä-
mikset googleta vaan kyselet tyhmiä?
googlettaminen on helppoa ja saat vastauksen muutamassa sekunnissa - lookista.vai
Eikös siitä tule takavetoinen kun etuperä rikkoontuu.
- BemuunPettynyt
Volvo tekee turvallisia autoja jotka sopivat pohjolan olosuhteisiin ja siksi etuveto.
Bemu on takavetoisena todella kurja liukkaalla, sillä se tappaa lähes kaiken vedon ei juuri etene kaarteissa.- Mersukuski
Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
Oma suosikkini BMW. - KylläSeSiitä
Mersukuski kirjoitti:
Eipä ole BMW huono talvella. Olen ajellut velipojan autolla näillä tämän talven "testikeleillä".
Täytyy myöntää että myös Baijerissa osataan tehdä autoja.
Volvo ja Bemu pyörvät samoissa hinnoissa, erinomaisia autoja molemmat.
Oma suosikkini BMW.Että velipoika on jo niin pitkälle päässyt elämässään, että isi kans ostettu teinibemari. Ja ite vielä mopomiehiä?
- Todellinenmarkkinamies
Eihän "markkinointijohtaja" voi tietää mitään kuuklettamisesta!
Onneksi ei ole minun työpaikalla "markkinointijohtajana" koska silloin minäkin olisin jo kortistossa! - gsvirotor
Kyllähyän nykymallitkin sytyttävät monia , kun viime vuonna tuli tuotanto ennätys.
- Sävväöttää
Minua taas säväyttää, ja monia muitakin.
Maineeltaan Supomen paras :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746