Lukija kirjoittaa Wincapitasta, Kuopion hovi 2016

KukaValehtelee

Poliisi on valehdellut, salannut, antanut väärää tietoa, manipuloinut ym. WinCapitasta jo 10 v. ajan.

Niin se on myös toiminut mm. Auerin ja Aarnion jutuissa sekä monessa muussa asiassa. Osansa asioissa ovat tehneet myös syyttäjälaitos ja tuomioistuimet.

Joko nyt olisi median, vallan vahtikoiran aika puhkaista tämä vallalla oleva mätäpaise Suomessa.

Alla juttu Itä-Suomen hovioikeuden tapahtumista, koskien WinCapita oikeudenkäyntejä.

Kun Suomi Putos Puusta (Ismo Alanko)…näin vois aloittaa!

Jokaisella on muistissa miten Krp masinoi median välityksellä, että ”me” aloitimme WinClub / Wincapitan tutkinnan 2008 maaliskuun 18.3.2008. Jolloin tekaistiin komissaario Jukka Korkiatuvan ensimmäisellä rikosilmoituksella tutkinnat käyntiin…

Nyt on aika oikaista viranomaisten valehtelua.

Kuopion Hovissa on annettu loppulausunnot tammikuun 2016 lopulla.

Itä-Suomen hovioikeuden kirjaamosta voi tilata DVD-levyn puh. 0295 641 530. Hintaan 29€. Kahden todistajan valaehtoiset lausunnot puhelin kuultuna keskiviikkona 20.1.2016.

Tästä on kyse; Kuulustelu elokuussa 2006.

Komisario Juha Sammalniemen kuulustelussa Lappeenrannan Poliisilaitoksella; Kuulustelun päätyttyä Sammalniemi kysyi allerkirjoittaneelta, kuulunko johonkin muuhun klubiin?

Vastasin kuuluvani WinClubiin, siihen Sammalniemi: ”Tiedän kuulumisenne, olemme tutkineet klubin niin tarkasti, että voitte olla huoletta siinä mukana”.

Nykyisin Sammalniemi kieltää sanomansa. Samoin Krp ei suostu luovuttamaan kyseisen tutkinnan pöytäkirjoja.

VALAEHTOINEN VAKUUTUS

Minä allekirjoittanut xxxxxxx xxxxxxxxx vakuutan valaehtoisesti, että komisario Juha Sammalniemen kanssa kävimme seuraavan keskustelun:

”Kuulutteko mihinkään muuhun verkostomarkkinointiyhteisöön”? Vastattuani kuuluvani WinClubiin, oli kommentti seuraava: ”Tiedän kuulumisenne, olemme tutkineet klubin niin tarkasti, että voitte olla huoletta siinä mukana”.

Lappeenrannassa 26. kesäkuuta 2012.
————————–
xxxxxx xxxxxxxx
Myös xxxxxx xxxxxxxx valaehtoinen vakuutus kirjallisena.

http://uutismaailma.com/etta-nain-poliisi-on-valehdellut-salannut-antanut-vaaraa-tietoa-wincapita/

39

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Komisario Juha Sammalniemen kuulustelussa Lappeenrannan Poliisilaitoksella; Kuulustelun päätyttyä Sammalniemi kysyi allerkirjoittaneelta, kuulunko johonkin muuhun klubiin?"

      Mistä ja miksi tämä henkilö oli poliisin kuultavana tuolloin vuonna 2006? Oliko se sanamuodoista päätellen jokin pyramidipeli tms. kusetusviritelmä? Olisihan se reilua kertoa, jos koska väittää moista.

      Ja mitaan ette voi...

      • hegkjye_

        Miten reiluus liittyy nyt mihinkään ? Tilaa DVD.


      • YlinAlaJuomari

        Kannattaisko jo hankkia elämä, eikä osallistua kaikenmaailman kussetuksiin, 2005 jo varoteltiin Kaalislärvestä, sinä vaan menit mukaan.. hoh hoijaa..


      • paikkaakyllätarjottiin
        YlinAlaJuomari kirjoitti:

        Kannattaisko jo hankkia elämä, eikä osallistua kaikenmaailman kussetuksiin, 2005 jo varoteltiin Kaalislärvestä, sinä vaan menit mukaan.. hoh hoijaa..

        raili on sanonut ettei ollut jäsen mutta valuuttakauppias itse tai hänen sukulaisensa oli


      • huhhihö
        YlinAlaJuomari kirjoitti:

        Kannattaisko jo hankkia elämä, eikä osallistua kaikenmaailman kussetuksiin, 2005 jo varoteltiin Kaalislärvestä, sinä vaan menit mukaan.. hoh hoijaa..

        EOK;n sanottiin julistaneen wincapitan lailliseksi, nimesivät juha sammalniemen ,jarno vesteriselle näin ilmoittaneen vuosia sitten.


    • Anomyyni2009

      - Vastasin kuuluvani WinClubiin, siihen Sammalniemi: ”Tiedän kuulumisenne, olemme tutkineet klubin niin tarkasti, että voitte olla huoletta siinä mukana”.

      Nykyisin Sammalniemi kieltää sanomansa. Samoin Krp ei suostu luovuttamaan kyseisen tutkinnan pöytäkirjoja. -

      Miten KRP liittyy asiaan, pöytäkirjan kopion pitäisi löytyä paikalliselta poliisilta? Mene sinne kysymään.

      - Anonyymi 4. joulukuuta 2009 klo 15.44

      Elokuussa 2006 Juha Sammalniemi oli sanonut,että ovat tutkineet clubia 2 vuotta ja lopettivat tutkinnan koska eivät löytäneet mitään virhettä. -

      http://columbonblogi.blogspot.fi/2009/12/todisteet-vaitteelle-media-keksi-itse.html

      • KonnaJaVasenKoukku

        Oletteko menettäneet järkenne ?

        Unohtakaa koko wincaput ja rikollinen uranne, alkakaa nauttia elämästä.


      • Äläs-nyt-Br
        KonnaJaVasenKoukku kirjoitti:

        Oletteko menettäneet järkenne ?

        Unohtakaa koko wincaput ja rikollinen uranne, alkakaa nauttia elämästä.

        Äläs nyt valkku höpise omiasi. Sukulaismiestäsi vietiin kuin kaivosankoa narussa. Auta sinä aluksi häntä palaamaan terveiden kirjoihin.


      • Äläs-nyt-Br kirjoitti:

        Äläs nyt valkku höpise omiasi. Sukulaismiestäsi vietiin kuin kaivosankoa narussa. Auta sinä aluksi häntä palaamaan terveiden kirjoihin.

        Jos en ole muistanut mainita, minut tunnistaa aina pätevästi sinisestä nikistäni. Ei tarvitse arpoa eikä arvailla, kuten teidän puskajussien suhteen on pakko tehdä.

        Tämän ketju kirjoittajat keskustelevat aiheesta kumiteräsaappaiden ajalta. Eipä erityisemmin kiinnosta. ;))))


      • AinaOppiiUutta

        -- Jos en ole muistanut mainita, minut tunnistaa aina pätevästi sinisestä nikistäni.

        Olisin voinut vannoa, että sinut tunnistaa pätevästi perääsi jäävästä limavanasta.


      • "Olisin voinut vannoa..."
        Ei kannata vannoa, erehtyisit väärään valaan.

        Minä luulisin, että ne ovat entisiä klubilaisia, jos lahkeesta valuu jotakin käräjäsalin porstuan lattialle. ;)))


      • MitäsMeUteliaat
        Perseentervaaja kirjoitti:

        "Olisin voinut vannoa..."
        Ei kannata vannoa, erehtyisit väärään valaan.

        Minä luulisin, että ne ovat entisiä klubilaisia, jos lahkeesta valuu jotakin käräjäsalin porstuan lattialle. ;)))

        -- Minä luulisin, että ne ovat entisiä klubilaisia, jos lahkeesta valuu jotakin käräjäsalin porstuan lattialle.

        Sukulaismieheltäsi voit asian varmasti luotettavasti tarkastaa. Kerro sitten meille muillekin, mitä sukulaismiehesi omaan kokemukseensa vedoten vastasi.


      • Olen pyrkinyt välttelemään tuota huonohampaista sukulaismiestäni - köyhän haju kun tarttuu.;))))


      • PudasjärvenPrinssi
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Olen pyrkinyt välttelemään tuota huonohampaista sukulaismiestäni - köyhän haju kun tarttuu.;))))

        Sinulla todellakin on Herran sana sydämessäsi.


      • YläTuomari
        PudasjärvenPrinssi kirjoitti:

        Sinulla todellakin on Herran sana sydämessäsi.

        Wincaputt luusereiden olemus voi tarttua ja tartuukin, sekopäisempää porukkaa saa hakea.

        En tiennyt, että oli ponzzi ja oikeudessa vakavalla naamalla !


      • PudasjärvenHampaaton
        YläTuomari kirjoitti:

        Wincaputt luusereiden olemus voi tarttua ja tartuukin, sekopäisempää porukkaa saa hakea.

        En tiennyt, että oli ponzzi ja oikeudessa vakavalla naamalla !

        -- Wincaputt luusereiden olemus voi tarttua ja tartuukin

        Tarttui sinuunkin. M.O.T.


      • PudasjärvenPrinssi kirjoitti:

        Sinulla todellakin on Herran sana sydämessäsi.

        "Sinulla todellakin on Herran sana sydämessäsi."
        Kiitos. OIen yrittänyt elää Mestarin esimerkkiä noudattaen.

        Jeesus sanoi:
        > Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina.

        Auta sinä köyhää veljeäsi klubissa, sillä sinähän ne rahatkin nusaisit. ;))))


      • PudasjärvenParoni
        Perseentervaaja kirjoitti:

        "Sinulla todellakin on Herran sana sydämessäsi."
        Kiitos. OIen yrittänyt elää Mestarin esimerkkiä noudattaen.

        Jeesus sanoi:
        > Köyhät teillä on aina keskuudessanne, ja milloin tahdotte, voitte heille tehdä hyvää, mutta minua teillä ei ole aina.

        Auta sinä köyhää veljeäsi klubissa, sillä sinähän ne rahatkin nusaisit. ;))))

        -- OIen yrittänyt elää Mestarin esimerkkiä noudattaen.

        Et ole yrittänyt, tai sitten vain olet tyhmä, sokea ja kuuro. Jeesus oli hyvä, sinä olet aina ollut tietoisesti paha (tai vain tyhmä(.

        -- Auta sinä köyhää veljeäsi klubissa, sillä sinähän ne rahatkin nusaisit.

        Auta sinä aluksi huonohampaista ja köyhää sukulaismiestäsi Pudasjärveltä hankkiutumaan hammaslääkärille. Sen jälkeen seuraavaksi voitkin esittää todisteet minun nussimisistani. Näiden jälkeen asia onkin ihan kunnossa, ja vain pahuutesi (tai tyhmyytesi) jää jälkeesi.


      • PudasjärvenParoni kirjoitti:

        -- OIen yrittänyt elää Mestarin esimerkkiä noudattaen.

        Et ole yrittänyt, tai sitten vain olet tyhmä, sokea ja kuuro. Jeesus oli hyvä, sinä olet aina ollut tietoisesti paha (tai vain tyhmä(.

        -- Auta sinä köyhää veljeäsi klubissa, sillä sinähän ne rahatkin nusaisit.

        Auta sinä aluksi huonohampaista ja köyhää sukulaismiestäsi Pudasjärveltä hankkiutumaan hammaslääkärille. Sen jälkeen seuraavaksi voitkin esittää todisteet minun nussimisistani. Näiden jälkeen asia onkin ihan kunnossa, ja vain pahuutesi (tai tyhmyytesi) jää jälkeesi.

        > "Auta sinä aluksi huonohampaista ja köyhää sukulaismiestäsi Pudasjärveltä.."
        En ajatellut perustaa sossua Pudasjärvelle, se on jo olemassa. Sieltä saa maksusitoumuksen, kunnallinen hammaslääkäri kiskoo hampaat suusta ja oululainen hammasteknikko veistää uutuuttaan kiiltävät tekarit. Näin se homma toimii.

        Mikä sosiaalin omatunto se sinua alkoi kalvamaan? Eikös teidän klubilaisten pitänyt olla tavallisista enemmän koulutettuja ja messevästi toimeentulevia. Ja sinä vaan tolkutat huonoista hampaista? ;)))


      • PudasjärvenPaskahousu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        > "Auta sinä aluksi huonohampaista ja köyhää sukulaismiestäsi Pudasjärveltä.."
        En ajatellut perustaa sossua Pudasjärvelle, se on jo olemassa. Sieltä saa maksusitoumuksen, kunnallinen hammaslääkäri kiskoo hampaat suusta ja oululainen hammasteknikko veistää uutuuttaan kiiltävät tekarit. Näin se homma toimii.

        Mikä sosiaalin omatunto se sinua alkoi kalvamaan? Eikös teidän klubilaisten pitänyt olla tavallisista enemmän koulutettuja ja messevästi toimeentulevia. Ja sinä vaan tolkutat huonoista hampaista? ;)))

        -- Mikä sosiaalin omatunto se sinua alkoi kalvamaan?

        Se sama, mikä sinulta puuttuu.

        -- Eikös teidän klubilaisten pitänyt olla tavallisista enemmän koulutettuja ja messevästi toimeentulevia.

        Kysäisepä asiaa huonohampaiselta sukulaismieheltäsi. Mikäs tämä sukulaismiehesi onkaan ammatiltaan: lakimies, poliisi, professori, ekonomi vaiko oikein insinööri? Jos ei ole peruskoulua enempää koulutettu, niin sehän teillä kahdella on silloin yhteistä.

        -- Ja sinä vaan tolkutat huonoista hampaista?

        Sinähän se ryhdyit köyhän sukulaismiehesi hampaista oikein innolla vänkkäämään. Iso paskahousu kun olet ammatiltasi.


      • >"Kysäisepä asiaa huonohampaiselta sukulaismieheltäsi."

        Minähän kerroin pitäväni tiettyä hajurakoa, köyhän haju tarttuu.

        Ei ole näkynyt lakimiehiä, poliiseja, professoreja, ekonomeja tai peräti insinöörejä käräjäoikeudessa. Tavallisia puolirikollisia hanttapuleja sinne on työntynyt niin, että karmit vaan paukkuvat. Parhaimmat vielä huitelevat paperitolleroilla viattomia sivullisia.

        Joo, ei tämä ole sitä kansankunnan kermaa, vaikka Trölli parhaansa mukaan valehteleekin. ;))))


      • PudasjärvenPaskahousu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        >"Kysäisepä asiaa huonohampaiselta sukulaismieheltäsi."

        Minähän kerroin pitäväni tiettyä hajurakoa, köyhän haju tarttuu.

        Ei ole näkynyt lakimiehiä, poliiseja, professoreja, ekonomeja tai peräti insinöörejä käräjäoikeudessa. Tavallisia puolirikollisia hanttapuleja sinne on työntynyt niin, että karmit vaan paukkuvat. Parhaimmat vielä huitelevat paperitolleroilla viattomia sivullisia.

        Joo, ei tämä ole sitä kansankunnan kermaa, vaikka Trölli parhaansa mukaan valehteleekin. ;))))

        -- Joo, ei tämä ole sitä kansankunnan kermaa, vaikka Trölli parhaansa mukaan valehteleekin.

        Valita, paskahousu, asiastasi Hesarille ja tohtorille.

        "Rantala määritteli väitöskirjatutkimuksessaan myös tyypillisen Wincapita-sijoitushuijaukseen osallistuneen profiilin. Aineiston perusteella hän selvitti yli kolmentuhannen yksittäisen sijoittajan asuinpaikan ja sosioekonomisen aseman.

        Hänen mukaansa Wincapita-sijoittajat olivat keskivertosuomalaista koulutetumpia ja suurituloisempia. Tavallista korkeampi tulotaso tai koulutus ei siis suojannut sijoitushuijauksen uhriksi joutumiselta.

        "Mukana oli jopa useampia sijoitusneuvonnan ammattilaisia pankeista ja omaisuudenhoitajista. Tohtoritutkinnon tehneiden määrä oli sama kuin väestössä keskimäärin eli noin puoli prosenttia", Rantala kertoo.

        Rantala hämmästyi myös sitä, että huijaukseen lähti sijoittamaan myös varovaisiksi ja kriittisiksi miellettyjen joukko, kuten professorit ja poliisit."

        Sukulaismiehesi on kenties poliisi. Et sinä muutoin häntä, hänen hajuaan ja hampaitaan noin paljon vihaisi.


      • >"Valita, paskahousu, asiastasi Hesarille ja tohtorille."

        Kas kun otit asian puheeksi, kysyn, että olemmeko me kuulleet mitään EIT-valituksista?

        Minusta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut ja aikaakin on kulunut. Meinaako kunnia-arvoisa ei-asianajaja, että antaapa hyvien KKO:n päätöksien rauhassa hapantua laarissa.


      • PudasjärvenHampaaton
        Perseentervaaja kirjoitti:

        >"Valita, paskahousu, asiastasi Hesarille ja tohtorille."

        Kas kun otit asian puheeksi, kysyn, että olemmeko me kuulleet mitään EIT-valituksista?

        Minusta mitään ei ole näkynyt eikä kuulunut ja aikaakin on kulunut. Meinaako kunnia-arvoisa ei-asianajaja, että antaapa hyvien KKO:n päätöksien rauhassa hapantua laarissa.

        > ...olemmeko me kuulleet mitään EIT-valituksista?

        Mistä ihmeestä me muut tiedämme, mitä sinä paskahousu olet asiasta köyhältä ja huonohampaiselta sukulaismieheltäsi tai muualta kuullut.


      • > "mitä sinä paskahousu olet asiasta köyhältä ja huonohampaiselta sukulaismieheltäsi tai muualta kuullut."

        Kerroinko minä jo, että pidän tiettyä hajurakoa sukulaismieheen? Se köyhän haju tarttuu. Hajuarako on enemmän kuin puhe- ja kuuloetäisyys.

        Kun tiedämme, että ei-asianajaja ei humppaa tahtiakaan ilman rahallista korvausta, on epätodennäköistä, että klubilaiset olisivat sankoin joukoin valitaneet EIT:in. Valituksen laatiminen kun pitäisi maksaa omasta pussista, tässä ei valtio tule apuun.

        Muisku huutelee valittaneensa, saa nähdä miten muijan käy. ;))))


      • PudasjärvenPaskahousu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        > "mitä sinä paskahousu olet asiasta köyhältä ja huonohampaiselta sukulaismieheltäsi tai muualta kuullut."

        Kerroinko minä jo, että pidän tiettyä hajurakoa sukulaismieheen? Se köyhän haju tarttuu. Hajuarako on enemmän kuin puhe- ja kuuloetäisyys.

        Kun tiedämme, että ei-asianajaja ei humppaa tahtiakaan ilman rahallista korvausta, on epätodennäköistä, että klubilaiset olisivat sankoin joukoin valitaneet EIT:in. Valituksen laatiminen kun pitäisi maksaa omasta pussista, tässä ei valtio tule apuun.

        Muisku huutelee valittaneensa, saa nähdä miten muijan käy. ;))))

        > Se köyhän haju tarttuu.

        Onhan se tarttunut sinuunkin, paskahousu.

        Puheistasi päätellen olet myös huonohampainen, aivan kuten klubissa mukana ollut sukulaismiehesi.


      • Sinähän pörräät ihan intohimolla sukulaismieheni ympärillä. Anna jo olla, köyhään kannattaa pitää vissi hajurako.

        Minä yritän keskustella EIT-valituksista. Ei sinulla sattuisi olemaan tietoa tai mielipidettä asiasta? Mitenkähän paljon ei-asianajaja nykäisee yhden valituksen laadinnasta? Ilmaista se ei ole, mutta pitääkö maksaa myös bensat?;)))


      • Jakolaskutauti
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Sinähän pörräät ihan intohimolla sukulaismieheni ympärillä. Anna jo olla, köyhään kannattaa pitää vissi hajurako.

        Minä yritän keskustella EIT-valituksista. Ei sinulla sattuisi olemaan tietoa tai mielipidettä asiasta? Mitenkähän paljon ei-asianajaja nykäisee yhden valituksen laadinnasta? Ilmaista se ei ole, mutta pitääkö maksaa myös bensat?;)))

        "Puheistasi päätellen olet myös huonohampainen, aivan kuten klubissa mukana ollut sukulaismiehesi."
        Kun muuta ei keksitä, takerrutaan henkilöön. Kyllähän se vähän pituttaa kun viranomaisrikolliset vie rahat ja auton, muijakin viduilee.

        Wincaputin jäsenistössä esiintyy yllättävän paljon mielisairautta, onneksi EOK:ssa on töissä ent. mielisairaanhoitaja.. josko hän pystyisi auttamaan..


      • Sininen-nikki-ja-ilman
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Sinähän pörräät ihan intohimolla sukulaismieheni ympärillä. Anna jo olla, köyhään kannattaa pitää vissi hajurako.

        Minä yritän keskustella EIT-valituksista. Ei sinulla sattuisi olemaan tietoa tai mielipidettä asiasta? Mitenkähän paljon ei-asianajaja nykäisee yhden valituksen laadinnasta? Ilmaista se ei ole, mutta pitääkö maksaa myös bensat?;)))

        >> Wincaputt luusereiden olemus voi tarttua ja tartuukin, sekopäisempää porukkaa saa hakea.... Olen pyrkinyt välttelemään tuota huonohampaista sukulaismiestäni - köyhän haju kun tarttuu.

        Kun muuta ei keksitä, takerrutaan henkilöön. Jopa omaan sukulaismieheen.


      • "....takerrutaan henkilöön. Jopa omaan sukulaismieheen."

        Kyllä nyt sanoit väärän todistuksen lähimmäisestäsi. Minä en takerru sukulaismieheeni. Olen jo viikkoja jankuttanut, että koetan parhaani mukaan vältellä häntä.

        EIT-valituksista yritän saada aikaiseksi keskustelua, mutta sinä taidat vältellä moista keskustelunaihetta? ;))))


      • PudasjärvenPaskahousu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        "....takerrutaan henkilöön. Jopa omaan sukulaismieheen."

        Kyllä nyt sanoit väärän todistuksen lähimmäisestäsi. Minä en takerru sukulaismieheeni. Olen jo viikkoja jankuttanut, että koetan parhaani mukaan vältellä häntä.

        EIT-valituksista yritän saada aikaiseksi keskustelua, mutta sinä taidat vältellä moista keskustelunaihetta? ;))))

        > EIT-valituksista yritän saada aikaiseksi keskustelua, mutta sinä taidat vältellä moista keskustelunaihetta?

        Ketä kiinnostaa?

        Lukijoita kiinnostaa sinun, paskahousun, sukulaismiehesi kohtalo Wessassa.


      • "Ketä kiinnostaa?"

        Tokihan tämä kiinnostaa, onhan luvassa rankat rapsut Suomen valtiolle ja miljoonakaupalla vahingonkorvauksia klubille ja klubin jäsenille.

        Muiskuhan jo aikapäiviä sitten kertoi valittaneensa EIT:hin. Hänet kun oli syyttömänä hirtetty huonolla narulla.

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/wincapita-puolustus-puhuu-jo-eitsta/1782243
        Varatuomari itse oli parisen vuotta sitten myös lähdössä EIT-asialla. Mitä häntä nyt asiakkaita oli sataa tai kaksi, kuka näitä kaikkia koijareita muistaa, mutta valitetaan, ei Suomessa pärjätä oikeudessa eikä oikein arkielämässäkään.

        Että kyllähän tämä kiinnostaa. Olen jännityksellä seurannut, pettääkö varatuomarin laukusta rattaat vai loppuuko höynien into rahoittaa laukun raahausta ensin. ;))))


      • PudasjärvenHampaaton
        Perseentervaaja kirjoitti:

        "Ketä kiinnostaa?"

        Tokihan tämä kiinnostaa, onhan luvassa rankat rapsut Suomen valtiolle ja miljoonakaupalla vahingonkorvauksia klubille ja klubin jäsenille.

        Muiskuhan jo aikapäiviä sitten kertoi valittaneensa EIT:hin. Hänet kun oli syyttömänä hirtetty huonolla narulla.

        http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/wincapita-puolustus-puhuu-jo-eitsta/1782243
        Varatuomari itse oli parisen vuotta sitten myös lähdössä EIT-asialla. Mitä häntä nyt asiakkaita oli sataa tai kaksi, kuka näitä kaikkia koijareita muistaa, mutta valitetaan, ei Suomessa pärjätä oikeudessa eikä oikein arkielämässäkään.

        Että kyllähän tämä kiinnostaa. Olen jännityksellä seurannut, pettääkö varatuomarin laukusta rattaat vai loppuuko höynien into rahoittaa laukun raahausta ensin. ;))))

        > Tokihan tämä kiinnostaa,

        Ei kiinnosta.

        Lukijoita kiinnostaa sinun, paskahousun, sukulaismiehesi kohtalo Wessassa.


      • "Lukijoita kiinnostaa sinun...sukulaismiehesi kohtalo Wessassa."

        En mielelläni kirjottaisi tästä asiasta enempää. Pienellä paikkakunnalla henkilö voi olla tunnistettavissa. Yritän välttää turhaa ihmisten syyllistämistä ja leimaamista.

        Ymmärrän niin ,että EIT-touhuista et halua kirjoittaa. Jätän sinut siis tähän ketjuun parkumaan pitkästyttäviä jorinoitasi. ;)))


      • PudasjärvenPaskahousu
        Perseentervaaja kirjoitti:

        "Lukijoita kiinnostaa sinun...sukulaismiehesi kohtalo Wessassa."

        En mielelläni kirjottaisi tästä asiasta enempää. Pienellä paikkakunnalla henkilö voi olla tunnistettavissa. Yritän välttää turhaa ihmisten syyllistämistä ja leimaamista.

        Ymmärrän niin ,että EIT-touhuista et halua kirjoittaa. Jätän sinut siis tähän ketjuun parkumaan pitkästyttäviä jorinoitasi. ;)))

        > Pienellä paikkakunnalla henkilö voi olla tunnistettavissa.

        No, se on totta. En minäkään haluaisi tulla tunnistetuksi tuollaisen paskahousun sukulaismiehenä.


      • Jätän sinut nyt toistaiseksi tämän ketjun väijymieheksi. Hoida kunnialla vastuullista tehtävääsi.

        Niin kauan kuin jaksat parkua vain Pudasjärvestä, sukulaismiehestä, huonoista hampaista tai stay-up sukistasi, säie on yksin sinun. ;)))


      • PudasjärvenBrynolf
        Perseentervaaja kirjoitti:

        Jätän sinut nyt toistaiseksi tämän ketjun väijymieheksi. Hoida kunnialla vastuullista tehtävääsi.

        Niin kauan kuin jaksat parkua vain Pudasjärvestä, sukulaismiehestä, huonoista hampaista tai stay-up sukistasi, säie on yksin sinun. ;)))

        > Jätän sinut nyt toistaiseksi tämän ketjun väijymieheksi.

        Kaltaisesi hampaattoman paskahousun lupaus on pelkkää tyhjää.


    • toristeetesiin

      Onko kukaan haastanut Juha Sammalniemeä todistajaksi käräjille?
      Yks Rampehan uhosi vuosikausia, että toristeet lyörään pöytään käräjäsalissa.
      Ja tissiposket uskoivat.
      Tuosta Rampesta olisi varmaan paljon iloa joidenkin kämmenille.

      • HannuKailajärv

        Kannattaako noihin "Nuivisniemeläisten" edes vastata, kun meni omakotitila ja kaikki rahat ja lada..

        hoh hoijakaa...minne se elämä katos, kiva oli kusettaa rahat tunkeilta...mutta poliisi ja oikeuslaitos iski takas...olisko sittenkin kannattanut lukea varoitukset !
        '
        Vain otettu wincaput pilleri auttaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe