Kannata olla huolestunut.kännykkä on paljon pahempi,sen kameran ja mikrofonin kun pystyy avaamaan huomaamatta.mutta se että jotain määrättyä laitetta pystyisi seuraamaan onkin sitten vaikeampi juttu.helpoiten puheluja voi salakuunnella itse puhelimen ja tukiaseman välisen yhteyden kautta.
kannattaa muistaa että kaikkea liikennettä mikä kulkee radioteitse voi seurata.
Kotirauhan rikkomista, salakuuntelua ja -katselua.
7
148
Vastaukset
- Hoitajakyllästyy
Eikös sulle ne lääkkeet määrätty ? Ei sitä huvin vuoksi tehty. Vesilasi käteen ja purkille !
- Kallenmäti
On ihan sama kyttääkö joku mun asuntoani tai ei. Jos kyttää niin sit kyttää. Olen itsekkin löytäny googlen haulla sivusto joka näytti kuvaa jonkun kodista.
- Hintsa
No onhan se kummaa jos jotakin kiinnostaa ihan tavallinen iltapäivä teen juonti ja runkkaminen.
- Anonyymi
Naapurilla sellaiset fetissit.
- Anonyymi
Nyt ymmärrän minkä takia täällä rakennetaan kaikki kerrostalot kiinni toisiinsa. Helpompi kyttäillä naapuria kun tämän ikkunat ovat kivenheiton päässä omista ikkunoista.
- Anonyymi
Kait sulla vieläkin on joulukuusi valot päällä sen verran crazyä väkeä kun olen kysellyt.
- Anonyymi
Lahti vauhdissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222