Euroopan suurin autokatsasuslaitos Dekra on valinnut Saab 9-3 pahimmaksi romuksi.
http://www.dekra.de/c/document_library/get_file?folderId=26894&name=DLFE-6404.pdf Saab on siis tutkitusti huonoin. Luuseri-autoa on turha lähteä muuttelemaan. Pidetään Saab Ladana.
Saab on valittu pahimmaksi romuksi Saksassa
43
202
Vastaukset
- hgpopncvyrwjfog
Tämä mikään yllätys ollut. Kaikki tietää Saab on heikko ja epäluotettava auto.
- saabbisti
Siis myös siellä.
- RMB
Tuo termi "Pahin romukasa" otti vähän korvaan. Se voi myös johtua siitä, ettei Saabeja tahdo löytyä romukasoista. Paha merkki sille, joka tulee hakemaan romuttamolta jotain käytettyä osaa. Vastaus on: "Ei meillä ole Saabeja. Se on pahin merkki tässä romukasassa" ja viittaa paalaamoon meneviä tojotia ja muita vastaavia japseja.
- saabbisti
Eipä purkaamojen kannata enää pitää Saabeja nurkissa lojumassa. Siksi ne viedään suoraan paalattavaksi.
- ukkopaha
saabbisti kirjoitti:
Eipä purkaamojen kannata enää pitää Saabeja nurkissa lojumassa. Siksi ne viedään suoraan paalattavaksi.
Höpö höpö Saabit on tienpäällä käytössä eikä missää paalussa
- Saabikin
Voisi olla toinen suurista ruotsalaisista,kun olisi myös valmistanut takavetoisena mallinsa.
Muuten ihan hyvä auto,mutta vetotapa?
Suomalaisten on pakko myöntää että ruotsalaismerkit ovat meille hyvin merkittäviä autoilun saralla. - qweewq
Eihän tuo ole oikea Saab, vaan GM-tekniikalla oleva auto, sama kuin Opel ja Vauxhall ja Holden.
- asunsaksassa
oletko käynyt saksassa toteamassa,että saab saksassa romu?
- eMekaanikko
Minä olen.
- asunsaksassa
hyvä.juttu saapahan suomessa vanhemman koulukunnan saabeja halvalla.Voi myydä saksaan kalliila.Lähden saksaan kaksi saabia mukana.
- saabbisti
Pakko uskoa jos saksalaiset ovat asian tutkineet. Voisi jopa sanoa että tämä on faktaa ja sanonkin : tämä on faktaa. Se on tosiasia joka ei muuksi muutu vaikka kuinka vääntelisit ja tekisit uusia typeriä aloituksiasi. Viisas tunnustaa tosiasiat.
- olensaksalainen
älä suomi mies usku kaikkea mitä joku kertoo ja kateuksissaan kirjoitta.omituinen jutu kun en läydä saksalaisesta lehti moista tutkimusta.
- kateuta
Saksa kostaa Ruotsille, koska Ruotsi ilmiantoi VW päästö vilpit. Meidän Saab 95 vuosimalli 2004 ei mitään korjattavaa, ei nitise eikä natise.
- Caddysuab
GM rautaa sekin
- jopiautomyyjä
Saabistit kadehtivat ladisteja. Toisin päin ei koskaan.
- saabbisti
Ohi on. Saabi ei ole valmistettu vuosiin.
- Saab-JAS-Griffin
Totta, ainakin ne jotka ovat joutuneet ajamaan Saabilla talvella, tietävät millainen talviauton ei ainakaan pidä olla. Saabhan on tutkitusti maailman huonoin talviauto.
- ukkopaha
mikä se sitten on talviauto? ei ole tarvinnut saabissa palella.
- Wilhelm-Tell
Jawohl!
- BioPoweristi
Vähiten arvostettu Saab oli surkein Saksassa. Ei koiraa karvoihin katsominen, Saab on ykkönen kun huonointa autoa haetaan. Talviautona Saab on tutkitusti se kaikkein huonoin.
- roska-kuski
Vieläkö Saabin surkeutta arvostellaan, kun sitä ei ole vuosikausiin tehtykään?
- RMB
Tojo-Terot käyvät vaan itsetuntoa kohottamassa. Täytyy sitä johonkin merkkiin käydä purkamassa oman ritsansa ongelmia. Jostain virheellisestä tekstistä otetaan koppi ja lähdetään levittämään väärää tietoa.
Daihatsu Charmant 1990-luvulla oli paras Toyota, tai Toyota Corolla KE70 tekniikkaan perustuva auto.
- roska-kuski
Varkaille sentään Saab kelpaa. Eihän sillä tarvitse ajaa kuin keikka ja sen jälkeen polttaa.
- BioSaabbisti
Jotain hyötykäyttöä Saabillekin.
- ukkopaha
Rosmoille kelpaa vain paras.
- saabbisti
Onnea Saab.
- HyväSaab
Onhan se Saabkin jossain ykkönen!
- eSaabEcoBioPower
Jos Saab on pahin romu Saksassa niin samalla se on pahin koko Euroopassa. Saksalla on niin merkittävä asema autoilussa ja autojen valmistamisessa.
- roska-kuski
Niinhän se on.
- AlteKameraden
Jos saksalaiset on valinneet Saabin huonoimmaksi niin kyllä se on pakko uskoa. Sakut ei puhu paskaa, ne tietää ja tutkii asiat perusteellisesti.
- RIPSaab
niinpä. Todennäköinen syy miksi saabien taru loppui on se etteivät ruotsalaiset suostuneet tekemään autosta sellaista mitä General Motors olisi vaatinut. Tuliko määräys Saksasta vai USA:sta tarina ei kerro.
Eli tekivät liian hyvää autoa koko GM:n määräysvallan ajan.
- Saab-99-74
Saab Gay-Klubi , sieltä lisätietoja !
- Saabo
Romuin mikä romuin, uskottava se on, selvä dokumenttikin löytyy !
- Pikkupoikien_juttuja
koko ketjun täydeltä. Oikeasti Saab on käytettynä eräs niistä autoista joissa saa kohtuullisella rahalla eniten vastinetta rahalle. Tämän tunnustavat saksalaisetkin.
- Huono_ellei_huonoin
Saab - parasta Ö-ryhmää. Jo markka-aikana.
http://docplayer.fi/1673148-Eripainos-vertailu-tuuli-lasi-nyt-autovero-rikkoo-eu-maarayksia-saab_volga--lada-1200-ifa-wartburg.html#show_full_text
Vertailu on reilu, kun se tehdään keskenään saman ikäisiin ja mielellään samanhintaisiin autoihin. Uusiin tai vanhoihin. Usein netin palstoilla vertaillaan omaa uutta ja toisen merkkistä vanhaa karvalakkimallia. Mikä järki siinä on. - Saabilluoa
Saksassa huonoimmaksi jääminen on tosi kova juttu. Saab on selvästi maineensa veroinen, todellinen Premiumin vastakohta parhaasta päästä.
- MadeInChina
Noitahan piisaa näilläkin sivustoilla. Mutta ei haittaa kun sakut ovat tutkineet autot ja saaneet Saabin surkeimmaksi.
- PellevonIlmala
Me halutaan olla luusereita, pidetään salaa kekkereitä, mustat kädet yhteen hakkaa, musiikki ei koskaan lakkaa ....
- K-K-V
HS on kapitalistin asialla, keinolla millä hyvänsä.
- myösSAABISTI
Mikä ihme siinä on että SAAB aiheuttaa edelleen kohonneen verenpaineen niin monille jotka eivät ilmeisesti (?) ole ikinä edes ajanut. Niin kuin nytkin vaikka SAABin valmistus on lopetettu jo vuosia sitten, silti täällä itketään SAABin "huonoutta". Mikään muu merkki ei tällaista meteliä aiheuta (paitsi MB/BMW?) Totta se taitaa olla että tämän kansan ajokortilliset mieshenkilöt elävät ja saavat energiaa kateudesta?
Minulla on ollut SAABeja useita, Volvoja useita, Mersuja muutama. Opeleita muutama, yksi Subaru, yksi Audi jne. Näistäkin SAAB on kärkiluokan auto luotettavuudessaan, käyttömukavuudeltaan jne.jne Ainoa seikka missä ei pärjää on polttoainetalous, no viimeinen vaihtoon mennyt SAAB, 9-5 1.9D n. 6.5l/100km (todellinen kulutus, ei näytöltä) on kokoluokassaan mielestäni ihan ok.
Valitettavasti SAABin taru on loppu, jää yksi todella hyvä merkkivaihtoehto pois kun on autojen vaihdon aika, harmi.
Kateus Suomessa vie kalat järvestä, taitaa myös viedä täysipäisyyden viestien sisällöstä täällä?
Minunkin mielestä muutama Suomessa myytävä automerkki on "hanurista", en edes käy niitä myyvissä liikkeissä vaikka sieltä löytyisi varmasti hyviä muun merkkisiä vaihtoautoja, en minä niitä täällä ala arvostelemaan. - Biopoweristi
Tää oli päivän paras uutinen. Saab on huonompi kuin Lada, Mosse ja Warre.
- voitto_kotiin
Saab on siis kerrankin ykkönen!
- saaabbisti
Saabit oli Saabeja, mitä sitä turhaan lähteä huonosti tunnettua ja häpeällistä brändimerkkiä muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279