Kybä saastuu pelkällä css kriptillä??

EiMoosesSentään

Miten on mahdollista! että tietoturva on tätä tasoa?

https://blog.malwarebytes.org/news/2016/02/draft-dma-locker-a-new-ransomware-but-no-reason-to-panic/

Ihan paska windows!

19

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollutaina

      Mitään uutta, vain Windows antaa selaimmessa ajettavan softan peukaloida konetta!
      Syykin selvä, Takaportit!!! ja erittäin typerät sellaiset!

      Vakoilu ei siis rajoitu Microsoftiin vaan kuka tahansa voi vakoilla konettasi!
      Kymppiä varten on virusta muutettu hieman, saattu se töpeksiin nyt servereissä ikävällä tavalla, kaataen ne.

      Nyt kuitenkin tie on auki, kaikille idiootti dummy koodaajille, koska mitään oikeaa taitoa ei tarvita. Tää räjähtää kohta käsiin. Jos kerran cookie voi kirjoitaa minne tahansa yli mitä tahansa. Isommilla oikeuksilla kuin itse käyttäjällä!

    • WinFaniboy

      Voi VITTUSAATANA

    • VirusHoower
    • Mitäodotit

      Sehän on windows!

    • Matorööri10

      Kymppi koottu vanhasta koodista, nyt kympistä on paljastunut NT ja XP aikaisia reikiä. sekä seiskan reikiä sen alkuajoilta. ja paljon uusia haavoittuvuuksia.

    • tissuelikkä

      maistuis varmaan mullekin. must on netis tutkakuvaa on tarkempi kuun röntgenkuva saattaa olla sillä nimellä yks puolituttu ulkomaanmatkailuajoilta oli puikoissa muutenkin mukaa heppu en mä nyt sitä sano mutta te tunnette sen on oikeasti täyssekopää vetäsee iteltään sormen poikki silloin kun tuntuu siltä meidän kesken sillä on pää täynnä paskaa

    • mistätämätuskatuleeihmis

      joo ei ole kyllä itseni tunnistan ei ole otettu kuvia kun kauan sitten en ollut samannäköinen

    • joslisäähaluaa

      ei sitä eikä sitä siivoilin sen jälkiä seremonian jäljiltä näytti olevan mustaa magiaa enhän mä voi muuta kuin tehdä työtäni enkä nyt yksityiskohtia sano puspusvaankaikillehyvintevedätte

    • kisauveeraamiinus

      no ei. sanotaan että oman kilven kiillotus menee lähelle traditionaalisessa mielessä te ette tapaa koskaan olen aika varma anna vaan sen mopon heilua sen työn sä saat joka

    • jookoskaan

      ei pelottanut hulluna ulkomailla ilman rahaa

    • tääonpelkkää

      pupua. herra musta hanska tarttuu puhelimeen Väiski vemmelsääri se tarttui puhelimeen nää oli yleisöpuhelimia tuskin sai korvalle kun se huusi VIE!!!!!!!!! sillä oli viekkaan oloinen hymy oli kadun toisella puolella ilme juu selvä saatana itse

    • voivoioijoi

      Kaikki kybät saastuneita!

    • Heh-heee--------

      Silveraukko imee virukasia windowsiin..

    • Malwareeee

      Eiköhän ne kaikki ole jo saastuneita.

    • Virusimureita

      Saastumatonta kymppiä on vaikee löytää!
      Kaikki saastuneita!
      Ihan kuin Ipaditkin!

    • Edgejaexplörö

      Kymppi saastuu todella helmposti! edes virustorjunta ei pelasta sitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe