Tanssinopettaja ei hakenut koko iltana!!!

törkeätemppu

Tunneilla kyllä kehutaan hyväksi tanssijaksi-- mutta anna olla kun menee lavalle jossa hän käy ----paljastuu oikea karva!!!! Ei enää koskaan valehtelijoiden tunneille

23

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juythgbv

      Olet vain ruma. Siitä se johtuu. Ei tanssitaidostasi.

      Miksi ihmeessä lavalla pitäisi hakea hyviä tanssijoita?

    • etkösaaselvääusilaskutoi

      Ei minuakaan joskus ole tanssinopettaja hakenut koko iltana. Luulen, että se johtuu siitä, että hän on niin ujo ja kun olen vielä niin komeakin, että

      • dinat

        Opesi tekee bisnestä kehumalla puujalat Travoltoiksi. Rumat komeiksi. Läskit hoikiksi.

        Parisylitanssi on kuitenkin niin kokonaisvaltaista puuhaa jossa VÄKISIN tulee esille toisen ajatukset partnerista.

        Tango tuntemattoman kanssa kertoo pitääkö hän sinusta, oletko yhdentekevä, haluttava, oksettava, symppis jne.

        Tansseissa oleva opettaja on siellä yksityishenkilönä. Ei sinua viihdyttämässä.


      • eikoskaanvalmis

        Pitkälti asia on noin, ei sillä että tanssinopettajia kadehtisin..merkittävä osa oppilaista ei omaa rytmitajua.
        Sitä työtä saa melko vapaasti suomessa harjoittaa..oppilaat on kivoja.
        Jos ope tanssisi kaikkien oppilaidensa kanssa..hmm.. ei sitten muuta ehtisikään.


      • etsaanutselvääsisällöstä
        dinat kirjoitti:

        Opesi tekee bisnestä kehumalla puujalat Travoltoiksi. Rumat komeiksi. Läskit hoikiksi.

        Parisylitanssi on kuitenkin niin kokonaisvaltaista puuhaa jossa VÄKISIN tulee esille toisen ajatukset partnerista.

        Tango tuntemattoman kanssa kertoo pitääkö hän sinusta, oletko yhdentekevä, haluttava, oksettava, symppis jne.

        Tansseissa oleva opettaja on siellä yksityishenkilönä. Ei sinua viihdyttämässä.

        En minä väittänyt haluavani tanssia tanssin opettajan kanssa. Hänhän voisi sitäpaitsi vakoilla niksejäni ja alkaa opettaa niitä. Minulle on aivan sama, miten ja kenen kanssa kukakin tanssii. Muille se tuntuu olevan kauhea ongelma.


    • kohtuuhyvinmenee

      On tuo on kyllä törkeää jos ei hae - minulle antoi pakit siis rukkaset , nyt ei palele :-)

    • tummapitkäkomea

      Ei ne opet välitunnillakaan leiki oppilaiden kanssa, vaan seurustelevat muiden opettajien kanssa.

    • KierotOpet

      Tanssinopetus on täyttä huuhaata.

    • HyväParempiParas

      Tanssinopettajat eivät välttämättä itse ole hyviä tanssijoita, joten älä välitä. Kaikki itseään hyväksi tanssijaksi luulevat miehet eivätkä naisetkaan ole välttämättä oikeasti hyviä, mutta joidenkin ei hyvien tanssiasekleet voi sopia yhteen ja he nauttivat tanssista tasollaan kun eivät hyvästä tiedä :-)

    • ootkokumpikaan

      Tanssiopettaja on tanssi "hierarkian" ylin taso. Valitsevat itse tanssitettavat (nuori, kaunis).

      • taidanvetäärukkaset

        No johan on paskoja maikkoja.
        Onneksi opin nopeasti ja osaan soveltaa ilman opetustakin. Musaan tanssiminen on ihan liiankin helppoa. En siis juuri tunteja kaipaa muuta kuin vinkkinä lajin alussa.

        Pärjään näinkin lavoilla mainiosti.

        Joskus hakevat jopa opet ;)) Heko heko ..


    • pelkkääilmaa

      Tanssiopettaja kehuu sinua tanssitunneilla vain sen takia että jatkossakin maksat tästä opetuksesta (lue kehumisesta). Tanssilavoilla opettajat eivät saa korvausta oppilaiden tanssittamisesta joten olet siellä hänelle vain ilmaa.

    • xy12

      Eikö sulla "törkeätemppu" ole tuon isompia ongelmia? Voi Sylvi!

    • open_kanssako

      Miksi edes haluaisin tanssia open kanssa. Tuntuu aika pöljältä tehdä tai siis yrittää viedä niitä samoja kuvioita, joita hän on tunneilla opettanut. Siis jos naisope.

      • väärinkö_tulkittu

        Tanssinopettaja ajatteli varmaan samoin ja jätti sen vuoksi hakematta. Tuskin siinä sen kummempaa.


    • ÄinäänMiäs

      Sillä oli rautakanki seljäs.

    • Tanssiope

      Joskus käyn lavallakin, en yleensä ole hakurivissä. Hyvin harvoin haen oppilaitani. Näen oppilaitani tunnilla aivan tarpeeksi ja myöskin tanssin heidän kanssaan silloin. He saavat kyllä hakea minua, ei se haittaa.

    • Aevot_ku_muikkukukko

      Voe tokkiisa, kun Kuopijosta muuttaa ihmisten, ei ehi ite heti mukkaa.

      • snatissaylypistyyjoseijo

        snattiinko muutit


    • JärjenkäyttöSallittu

      Olipa kökkö provo tuo aloitus, vastaan kuitenkin enkä ole ope. Ei kai tanssinopella ole mitään velvollisuutta hakea sinua tanssimaan. Aivan käsittämätöntä edes ajatuksena. Luuletkos olevasi jotenkin erityisasemassa ja ainuita ko. open oppilaita? Haloo! Tanssinopettajilla riittää niitä oppilaita joka saamarin lavalla, kai niistä eroon haluaa kun on vapaalla, eikö? Jotkut opet menevät tarkoituksella eri lavalle iltatansseihin kuin millä ovat pitäneet kurssia päivällä. Se on erittäin ymmärrettävää, kun aloittajan kaltaisia parkujia lienee muitakin.

    • Anonyymi

      Tämä on Tosi vanha sitten vastaus ! Mistä tiedot että Hän on Tanssiopettaja.

      No olkoon huomasin nyt vasta 2022

      Ois mielenkiintoista tietää , Saitko ikinä Selville miksi ei hakenut.

      Mutta mä , veikkaan

      A) Oli Kännissä, ! ,

      B)
      Hänelle olisi pitänyt Maksaa, siitä etukäteen.

      5) Hän oli Vapaalla eikä hakenut

      6) Ajatteli että Ossoo tanssia , niin hyvin että ei tarvitse Ammattiopettajaa

      7) Hänen Taiteellinen sielunsa, ei antanut myöten oli liian ylpeä.

      8) Hän luuli, että sä on herkkä hyppiin ilmaan ja huudahtaa " wau! Komea mies haki tanssii ja luuli, että sä Ihastut häneen " ja rakastunut yhden tanssi kerran jälkeen Jos et ole vielä törkeää ämmi joka huutaa tuon Tanssijan nimeä ja hyppää kaulaan kuten Hanna Pakarinen,

      Eli jos olet kunnollinen nainen et törkeä , röyhkeä sikamainen w... Nainen siis semmoinen nainen ja käy heti käsiksi!

      Niin kyllä varmasti heti sivistyneestä naisesta ajattelevst , että kamals tuo nyt luulee että tanssija tykkää!

      Kyllä mitä tärkeämpi käytös on sitä enempi tanssija miehellä kiinnostus näköjään nousee Kyllä!!

      • Anonyymi

        Ihana mieshieroja, jolla käyn silloin tällöin haki minua tanssimaan.
        Ja taas minun teki mieli sanoa, että haluan muutakin kuin tanssia kanssasi.
        Hierontapöydällä tekisi mieli huutaa, että,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, auta minua.


    • Anonyymi

      Piäisikö sitten tenniksenopettajan pelata vapaa-aikanaan kaikkien opilaidensa kanssa? Tai hiihdonopettajan käyttää lomansa oppilaiden kanssa hiihtelyyn?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe