1970-luvulla oli tuollaista juotavaa, reilusti vahvempaa, muistaakseni päälle 15%:sta, kuitenkin lonkeroa tuhtimpaa, onko sellaisia kun muistaa juoman, lopetettiinko valmistus vai miten sille kävi, kenties vastaavaa myynnissä vielä.
Vodka Lime tai Lime Vodka
3
2146
Vastaukset
- WhiskeyJoe
Kyllä vodka limea, golden vodkaa ja karpalo vodkaa sai vielä ainakin 90-luvun puolivälin tienoilla. siinä reilu 20 ehkä 25 %. Aika pahoja juomia - en ainakaan itse kaipaa niitä. Laitoin kerran vodka Limea Juhannus-Booliin - tuli niin karsean makuista että jouduin juomaan lähes koko boolin itse ja olo oli sen mukainen..Golden vodka taasen oli joku omenamehu - vodka sekoitus. Aivan karsean makuinen !
- votka_limeolimeä
alkuperäinen lyhyt juoma jääpaloilla , kuului Hki Seurahuoneen baarin vakkariin, teatterin jälkeen
http://www.drinkkiklubi.com/drinkkiohje/lime_nlime.html
- örk
Juo pullo päivässä...taiiii yööök älä juokkaan...yökkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875