Hei,
Jos teillä on kokemusta ko. lääkkeestä kertoisitteko kokemuksianne tai voisitteko laittaa linkkejä lääkkeen käytöstä?
lemtrada/alemtutsumabi
2
318
Vastaukset
- kaima1
Hei,
Mielenkiinnosta itsekin etsin tietoa tästä lääkkeestä. Olisi kiva kuulla myös suomalaisten kokemuksia, mutta lääkettä ei kai täällä hirveesti käytetä :(....englanniksi hakutuloksia löytyy enemmän ja niistä saa tietoa ihan ok jos ymmärtää enķkua. - Mäsä_jo_18vuotta
Moi. Olen saanut lemtradan jo 2014 ensimmäisen kerran ja toisen sitten 2015. Sen jälkeen en ole saanut lääkettä tähän päivään mennessä, mutta äsken minulle tuli silmähermontulehdus ja siitä syystä minulle annetaan lähiaikoina kolmas satsi lemtradaa. Loistava lääke ja olen sen takia saanut kävelukyvyn takaisin ❤️😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275705
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3952489- 1312400
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 56966
- 10942
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8932- 51872
- 76795
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101755