Hei,
Jos teillä on kokemusta ko. lääkkeestä kertoisitteko kokemuksianne tai voisitteko laittaa linkkejä lääkkeen käytöstä?
lemtrada/alemtutsumabi
2
282
Vastaukset
- kaima1
Hei,
Mielenkiinnosta itsekin etsin tietoa tästä lääkkeestä. Olisi kiva kuulla myös suomalaisten kokemuksia, mutta lääkettä ei kai täällä hirveesti käytetä :(....englanniksi hakutuloksia löytyy enemmän ja niistä saa tietoa ihan ok jos ymmärtää enķkua. - Mäsä_jo_18vuotta
Moi. Olen saanut lemtradan jo 2014 ensimmäisen kerran ja toisen sitten 2015. Sen jälkeen en ole saanut lääkettä tähän päivään mennessä, mutta äsken minulle tuli silmähermontulehdus ja siitä syystä minulle annetaan lähiaikoina kolmas satsi lemtradaa. Loistava lääke ja olen sen takia saanut kävelukyvyn takaisin ❤️😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606