Vastakohdat täydentävät toisiaan, joten etsin erittäin pitkälle koulutettua 35-60 -vuotiasta naista (minä tietysti vähemmän koulutettu) matkaseuraksi. Hänellä pitäisi olla vahva kielitaito, jotta esimerkiksi sana simpukka taittuu eri kielille (minulla ei taitu sen suuremmin kielet, mutta toimeen tullaan). Hän voisi olla tietenkin erittäin kovakuntoinen (minä en tässä edes viitsi puhua niin sanotusta kunnostani tai oikeammin kunnottomuudestani) Huumorintajua olisi myös hyvä olla, sillä itselläni on toisinaan taipumus olla totinen. Antarktiksen matkaa olen suunnitellut näin Suomen talven keskellä. Etsin siis matkaseuraa suositusten kera. Matkakohteesta voimme neuvotella. Kunnioittaen, Sir Matkamies.
Sir Matkamies etsii matkaseuraa naisista
MatkatMaailmanÄäriin
4
127
Vastaukset
- s.pulma
Maailman ympäri vai maailman laidalle?
- laidalle
tietysti.
- en.tuollainen
laidalle kirjoitti:
tietysti.
Toivon seuran löytyvän.
- Pusuliini50
Pitäisikö olla varakaskin nainen vai kelpaako pelkästään koulutettu...? Minä olen kyllä kiinnostunut, jos tälläinen todella pitkälle koulutettu (yliopisto työkokemuksen kautta vielä toinen 6 vuotinen erityispätevöityminen hankittuna) nainen, jolla tosin lompakko pursuaa vain kuitteja, kelpaa sinulla, Sir Matkamies. Olen kyllä kaunis tyhjätasku, oletko sinä ruma mutta rikas? Jos niin lähden sun kanssas vaikka jo huomenna, minne tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942