Vastakohdat täydentävät toisiaan, joten etsin erittäin pitkälle koulutettua 35-60 -vuotiasta naista (minä tietysti vähemmän koulutettu) matkaseuraksi. Hänellä pitäisi olla vahva kielitaito, jotta esimerkiksi sana simpukka taittuu eri kielille (minulla ei taitu sen suuremmin kielet, mutta toimeen tullaan). Hän voisi olla tietenkin erittäin kovakuntoinen (minä en tässä edes viitsi puhua niin sanotusta kunnostani tai oikeammin kunnottomuudestani) Huumorintajua olisi myös hyvä olla, sillä itselläni on toisinaan taipumus olla totinen. Antarktiksen matkaa olen suunnitellut näin Suomen talven keskellä. Etsin siis matkaseuraa suositusten kera. Matkakohteesta voimme neuvotella. Kunnioittaen, Sir Matkamies.
Sir Matkamies etsii matkaseuraa naisista
MatkatMaailmanÄäriin
4
99
Vastaukset
- s.pulma
Maailman ympäri vai maailman laidalle?
- laidalle
tietysti.
- en.tuollainen
laidalle kirjoitti:
tietysti.
Toivon seuran löytyvän.
- Pusuliini50
Pitäisikö olla varakaskin nainen vai kelpaako pelkästään koulutettu...? Minä olen kyllä kiinnostunut, jos tälläinen todella pitkälle koulutettu (yliopisto työkokemuksen kautta vielä toinen 6 vuotinen erityispätevöityminen hankittuna) nainen, jolla tosin lompakko pursuaa vain kuitteja, kelpaa sinulla, Sir Matkamies. Olen kyllä kaunis tyhjätasku, oletko sinä ruma mutta rikas? Jos niin lähden sun kanssas vaikka jo huomenna, minne tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911