Sir Matkamies etsii matkaseuraa naisista

MatkatMaailmanÄäriin

Vastakohdat täydentävät toisiaan, joten etsin erittäin pitkälle koulutettua 35-60 -vuotiasta naista (minä tietysti vähemmän koulutettu) matkaseuraksi. Hänellä pitäisi olla vahva kielitaito, jotta esimerkiksi sana simpukka taittuu eri kielille (minulla ei taitu sen suuremmin kielet, mutta toimeen tullaan). Hän voisi olla tietenkin erittäin kovakuntoinen (minä en tässä edes viitsi puhua niin sanotusta kunnostani tai oikeammin kunnottomuudestani) Huumorintajua olisi myös hyvä olla, sillä itselläni on toisinaan taipumus olla totinen. Antarktiksen matkaa olen suunnitellut näin Suomen talven keskellä. Etsin siis matkaseuraa suositusten kera. Matkakohteesta voimme neuvotella. Kunnioittaen, Sir Matkamies.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s.pulma

      Maailman ympäri vai maailman laidalle?

      • laidalle

        tietysti.


      • en.tuollainen
        laidalle kirjoitti:

        tietysti.

        Toivon seuran löytyvän.


    • Pusuliini50

      Pitäisikö olla varakaskin nainen vai kelpaako pelkästään koulutettu...? Minä olen kyllä kiinnostunut, jos tälläinen todella pitkälle koulutettu (yliopisto työkokemuksen kautta vielä toinen 6 vuotinen erityispätevöityminen hankittuna) nainen, jolla tosin lompakko pursuaa vain kuitteja, kelpaa sinulla, Sir Matkamies. Olen kyllä kaunis tyhjätasku, oletko sinä ruma mutta rikas? Jos niin lähden sun kanssas vaikka jo huomenna, minne tahansa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe