Vastakohdat täydentävät toisiaan, joten etsin erittäin pitkälle koulutettua 35-60 -vuotiasta naista (minä tietysti vähemmän koulutettu) matkaseuraksi. Hänellä pitäisi olla vahva kielitaito, jotta esimerkiksi sana simpukka taittuu eri kielille (minulla ei taitu sen suuremmin kielet, mutta toimeen tullaan). Hän voisi olla tietenkin erittäin kovakuntoinen (minä en tässä edes viitsi puhua niin sanotusta kunnostani tai oikeammin kunnottomuudestani) Huumorintajua olisi myös hyvä olla, sillä itselläni on toisinaan taipumus olla totinen. Antarktiksen matkaa olen suunnitellut näin Suomen talven keskellä. Etsin siis matkaseuraa suositusten kera. Matkakohteesta voimme neuvotella. Kunnioittaen, Sir Matkamies.
Vastaukset 4
- s.pulma
Maailman ympäri vai maailman laidalle?
- laidalle
tietysti.
- en.tuollainen
laidalle kirjoitti:
tietysti.
Toivon seuran löytyvän.
- Pusuliini50
Pitäisikö olla varakaskin nainen vai kelpaako pelkästään koulutettu...? Minä olen kyllä kiinnostunut, jos tälläinen todella pitkälle koulutettu (yliopisto työkokemuksen kautta vielä toinen 6 vuotinen erityispätevöityminen hankittuna) nainen, jolla tosin lompakko pursuaa vain kuitteja, kelpaa sinulla, Sir Matkamies. Olen kyllä kaunis tyhjätasku, oletko sinä ruma mutta rikas? Jos niin lähden sun kanssas vaikka jo huomenna, minne tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411593- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi305850- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56733- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571