Itse olen seurustellut saman leijonamiehen kanssa toistamiseen.. Nyt kk jälkeen olen huomannut, että hän on jotenkin jörö. huumoria kyllä löytyy etenkin alkoholinvaikutuksen alaisena nk. intohimoakin. Mutta ovatko leijonamiehet ujoja?? Itse olen nimittäin aika ujo skorppariksi..
leijonamiehen luonne
4
1703
Vastaukset
- leijonamies
sinulle..ja vain omasta puolestani :) Itse olen kyllä vähän jäyhän oloinen ja monet pitävätkin minua vähän etäisenä. Tämä kyllä johtuu minun osaltani, niinkuin kysyitkin..ujoudesta. Nuorempana olin kyllä vieläkin enemmän, mutta olen oppinut olemaan sinut sen kanssa. Joskus se vaan pulpahtelee pinnalle. Vielä noista luonteenpiirteistä..jörön ja ärjähtelevän leijonamiehen sisällä sykkii lämmin sydän. Leijonamiehen kanssa ei voi viettää rakkauselämää loukkaamatta itseään :)..mutta se on sitten sen arvoista kanssa. Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle.
- x_boy89
Minä olen ujo. Ja olen huomannut, et moni muukin leijona.
- LEIJONA-73
Olen itse leijona mies ja nuorena olin oikein naisten veto naula... myöhemmin ujous tullut kuvioihin. Ärähtelevä mutta lämmin sydän. Kyllä toi paikkansa pitää monien leijonien suhteen. Leijona on peto sängyn puolella intohimoinen ja erittäin luotettava pari suhteessa. Leijonissa on teiteellisia piirteitä. Hiukkasen sitä jäyhyyttäkin on. Humoristinen kuuluu myös leijonan piirteisiin. Hyvää vuotta 2005 kaikille!
Mie olen leijonamiehen kainalossa ollu jo jonku aikaa ja huomanu,että se on toivottoman ujo. Kyllähän se tutussa seurassa tekee vaikka mitä outoa ja tottakai alkoholia ottaneena.
Sille on aina tavattoman vaikeaa tulla käymään minun vanhempien tai sukulaisten tykönä. Se on tosi hiljanen jos olema lähinä minun kavereitten kans liikkeelä tai jotain muuta.
Aluksi se oli minuaki kohtaan tosi ujo. Ei oikein sanonu mihinkään mitään, yleisin vastaus oli että "päätä sie" tai "sano sie" Mutta eiköhän se vielä muutaman vuen koulutuksela ala oleen vähän rohkeampi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232