Rupi miehen terskassa

MysteeriRupi

Miehelleni välillä ilmestyy rupi terskaan. Onko se aivan normaalia vai käykö hän pettämässä minua ja on saanut sen vaikka suuseksin kautta kun hampaat hankaavat vai voisiko hänellä olla sukupuolitauti?

17

2493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaihtoehtojaRiittää

      Runkkailee liikaa, pettää, tai sitten on onnistunut hankkimaan kupan, herpeksen, tai muun rupea aiheuttavan taudin...

    • käytätköhampaitatsiisus

      On voinut saada vaikkapa sinulta sukupuolitaudin seksin kautta (sisältäen suuseksi ym. vaihtoehdot). Et voi tietää, jos kannat itse jotain tautia/virusta. Voi johtua toki muustakin.

      • MysteeriRupi

        Mieheni on ainoa jonka kanssa olen ollut joten ei ole mahdollista, että minulla olisi sukupuolitauti ellen ole sitten häneltä saanut.


      • MarsTesteihinSiitä

        No käy ihmeessä testauttamassa itsesi pikimmiten! Suurin osa tauteja kantavista kuvittelee, ettei heillä voi olla mitään ja ei käy ikinä missään testeissä. Sitten jossain kohtaa elämää tuleekin vastaan tilanne, että joku tauti on jyllännyt vuosikausia ja aiheuttanut tuhojaan....


    • noitatohtori

      Jos kyse on lähinnä hilseilystä, eikä mistään märkärakkulasta tai kunnon veriruvesta, niin saattaa olla esim. atooppista ekseemaa. Joillakin myös ihan normaalit iholla elävät sienet saattavat joskus oireilla - varmaan tuttu asia gynegoleillekin.

    • Ttri

      Mutta jospa nyt kuitenkin kävisi näyttämässä sitä lääkärille - ihan varmuuden vuoksi. Ja saa samalla lähetteen verikokeisiin ja tarvittaessa reseptinkin.
      Luulisi että tuollainen kuvailema "rupi" haittaa jo yhdynnässäkin.
      Joten pikakäynti lääkärillä ja selviää monta asiaa ja epäilystä samalla.

    • TautipaTaitaaOlla

      Eräällä www.koodi.fi sivustolla käy tuon tuosta jotkut kyselemässä näistä haavaumista ja ruvista, kyseessä siis miehet jotka pitää hauskaa miesten kesken... vaimolta salaa tietysti!

      • ootkipee

        onko hullumpaa selitystä kuultu?


      • rfeghtr
        ootkipee kirjoitti:

        onko hullumpaa selitystä kuultu?

        Onhan niitä ja tuolla koodissa tosiaan pörrää 24/7 ukkomiehet panoseuraa vonkaamassa, käy ihmeessä toteamassa itse!


    • lääkäriin

      Eiköhän se lääkärissä käynti, olisi nyt kaikkein viisainta, kuten tuolla yllä. Haavaumat ja ruvet, eivät normaalia ja jos vielä toistuvat. Syy löytyy varmasti kokeilla ja lääkäri pakeilla käynnillä.

    • AnnaEnemmänPesääÄijälles

      Liian rajusta tumputtamisestahan nuo kulumat yleensä ovat tulleet.

    • kuhankysyn

      Oletko itse hampaaton, vai etkö ota koskaan suihin mieheltäsi..sitten en ihmettele yhtään jos vaikka käykin vieraissa.

    • huispaus

      Herpes tuli heti ensimmäisenä mieleen. Valitettavasti. :-(

    • ainahyväselvittää

      herpes tuli mieleen, onko sitten HSV 1 vai HSV 2:sta? mutta siis testeihin ja mies lekuriin

      • ewarsdtfghyjk

        Herpestä ei testata sen kummemmin, siihen saa reseptivapaasti Zoviraxia apteekista.


      • hkhkhkhk
        ewarsdtfghyjk kirjoitti:

        Herpestä ei testata sen kummemmin, siihen saa reseptivapaasti Zoviraxia apteekista.

        Kyllä testataan, rakkuloista tai sitten verestä vasta-aineet, ja myös selviää onko Hsv1 vai 2.


      • eq2r3wt4ey5rut

        No ei ainakaan meillä päin tuollaisia täysin tarpeettomia testejä tehdä. Zovirax auttaa kumpaankin ja kumpikin jää pysyvästi elimistöön, joten mitä järkeä koko testaamisessa edes olisi?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1696
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1196
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1183
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1076
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1007
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      874
    Aihe