Tämä nyt ei varsinaisesti liity mitenkään Iihin, mutta jos voisit matkustaa ajassa taaksepäin, niin mihin aikaan/tilanteeseen menisit?
Itse palaisin ajassa vuoden taakse, siihen hetkeen kun olimme parhaan ystäväni kanssa Oulussa viihteellä. Menimme hotellin aulabaariin jossa joimme yhdet. Nauroimme muille asiakkaille, jotka pönöttivät kravateissaan ja mekoissaan. Ystävälläni oli päällä rokkirotsi ja itselläni toppatakki. Poikkesimme siis täysin muusta porukasta. Tänään muistelin tuota tilannetta ja nauroin ja itkin samaan aikaan. Oi niitä aikoja!
Matkustetaan ajassa taaksepäin!
7
146
Vastaukset
- BackToThePast
Niinpä...
- SeppoVantaalta
Menisin aikaan jolloin en ollut vielä syntynytkään.
Ja tarkoitukseni olisi myöskin estää se syntyminen... - Märisevä_Lehemä
Tasan viikko sitten olin onnellinen nainen.
Nyt olen onnellisuuden vastakohta.
Voisin palata viikon taaksepäin, jos olisi
mahdollista myös jäädä siihen päivään
ja elää se aina uudestaan. - DoctorWhom
Minäkin kait menisin sinne,
missä isä ja äiti minua puuhasteli.
Keskeyttäisin niiden toimet.
Tekisivät varmaan heti perään toisen pöljän.
No, enpä ainakaan minä olisi täällä.
Tai, no jos vaikka menisi seitsemän vuotta taakse päin.
Joo, helmikuu 2009, silloin ois voinut vielä valita. - pohojanmaan_kuningas
Ihan paska alotus, eihän mittään
aikakoneita oo ees olemassa!
Se on kuule sillä tavalla että ajassa
et pääse taakse etkä etteen.
On elettävä siinä hetkessä mikä on menneillään.
Ne on nuo aikakone-höpötykset vaan epätoivosille haihattelijoille! - 741852963
70 luvun loppu oli mahtavaa aikaa elää ja asua iissä. oli paljon pieniä kauppoja ja yrityksiä ja kaikissa sai palvelua. kurtti lassilla oli kodinkoneliike iin urheilu ja kone. oli kaksi k-kauppaa ja turva ja vielä E-myymälä. sivukylillä oli kyläkauppoja ja kaikilla kauppa kannatti. oli neljä huoltoasemaa ja kaikilla riitti asiakkaita. oli vaateliikekkin taru-vaate muistaakseni. nyt yksi iso tavaratalo on vienyt muilta asiakkaat ja pikkuputiikin perustaminen ei enää kannata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708