Blues - kärpäs 4-1!!!!!

Espoon Blues fani

Espoon Blues on ihan kingi tiimi!!
Ne hakkas just pari minsaa sitten oulun kärpäs-tiimin. hyvä blues!!! hyvä kohn!!! hyvä wilson!! hyvä oksa!! hyvä me!! =) =) =) =) =) =)

10

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärppäkannattajana en voi kuin onnitella Bluesia hyvästä pelistä. Parempi voitti ja sillä sipuli.

      Jos Blues jatkaa tuohon malliin, niin eiköhän se sarjasijoitus siitä kohene.

      • Tepi74

        Tällä kertaa Blues oli parempi!!!!Toivottavasti Blues tästä nousee vielä pudotuspeleihin,mutta Pidän myös muista joukkueista vaikkakin Blues on suosikkini liigassa,kun asun Espoossa....

        Rosewaterille terkkuja ja onnea tuleviin peleihin!!


      • bvxx

        Rosewater, olet keskustelun asiallisin tyyppi, tunnustat häviön etkä ala selittää, tuomarilinjasta tai muusta sellaisesta, täällä saisi olla enemmän sinun kaltaisia.


      • Tepi74 kirjoitti:

        Tällä kertaa Blues oli parempi!!!!Toivottavasti Blues tästä nousee vielä pudotuspeleihin,mutta Pidän myös muista joukkueista vaikkakin Blues on suosikkini liigassa,kun asun Espoossa....

        Rosewaterille terkkuja ja onnea tuleviin peleihin!!

        Bluesin nousuun uskon ja miksen toivokin sitä, ainahan se lisää jännitystä mitä enemmän seuroja on menestystä jakamassa.

        Mielenkiintoinen pointti, mutta Bluesin keskustelu on paras pääkaupunkiseudun seuroista. HIFK- ja Jokeripalstat tuntuvat olevan keskustelun kaatopaikkoja.


      • bvxx kirjoitti:

        Rosewater, olet keskustelun asiallisin tyyppi, tunnustat häviön etkä ala selittää, tuomarilinjasta tai muusta sellaisesta, täällä saisi olla enemmän sinun kaltaisia.

        Tuomarilinjasta valittaminen on turhaa. Pitkässä juoksussa hyödyt tasoittuu. Yksittäisessä ottelussas tuomari voi olla juuri se marginaalinen tekijä, joka vaikuttaa ottelun ratkaisuun, mutta yleensä ajattelen niin, että tappioiden hakeminen tuomareista helposti sokeuttaa, eikä nähdä omassa joukkueessa olevia todellisia puutteita.


    • Stadinjokerit

      Kuka hakkasi Kärpät 5-1 ja kuka johtaa sarjaa?

      • bvxx

        Jos et ole vielä huomannut, sitä paitsi ei voi kysyä että "kuka johtaa sarjaa?" Vaan mikä joukkoe, tai ketkä, ellei teille Helsinkiläisille ole opetettu. Täytyy kyllä turkulaisena myöntää, että Jokerit on ollut alkukauden selvästi paras joukkoe, johtuu se sitten maalivahdista tai Metropolitista niin ihan sama, paras mikä paras, mutta en siltikään usko, että Jokerit veisi pojan kotiin kauden lopussa. Miksi? Sitä en tiedä itsekään.


      • bvxx kirjoitti:

        Jos et ole vielä huomannut, sitä paitsi ei voi kysyä että "kuka johtaa sarjaa?" Vaan mikä joukkoe, tai ketkä, ellei teille Helsinkiläisille ole opetettu. Täytyy kyllä turkulaisena myöntää, että Jokerit on ollut alkukauden selvästi paras joukkoe, johtuu se sitten maalivahdista tai Metropolitista niin ihan sama, paras mikä paras, mutta en siltikään usko, että Jokerit veisi pojan kotiin kauden lopussa. Miksi? Sitä en tiedä itsekään.

        Jokerit tosiaan tuntuu olevan vahvempi, huomattavasti vahvempi, kuin viime kaudella, jolloin joukkue oli turhan paljon yhden ketjun joukkue.

        Jokerit on tehnyt hyvää työtä kesällä joukkuetta vahvistaessaan. Paluumuuttajien hankkiminen on ollut viisas veto. He ovat motivoituneita ja heidän taitonsa tunnetaan, jolloin ei tule hukkahankintoja, joita Jokereiden historiassa on yllin kyllin.

        Elämme mielenkiintoisia aikoja, Jokerit on viime kautista kovempi, HIFK:n uskon tulevan yhä vahvemmin kevättä kohti. Koivu vahvistaa TPS:ää ja HPK pysyy pinnalla kuin ongenkoho. Kärpilläkin oma sana sanottavana, kun helyjä jaetaan ja varmasti hämäläiset seuratkin pikkuhiljaa alkaa heräämään, eikä pidä unohtaa Satakunnan ylpeyttä ja kai Lukkokin haluaa osallistua taistoon.

        Olisin kovasti toivonut, että Blues olisi jatkanut Lukkoa vastaan hyviä esityksiä. (sainpa Bluesinkin mainittua, näin Blues-palstalla)


    • BenAmy

      Peliä en nähnyt mutta mitä luin raporttia Kärppien kotisivulta niin pelin aikana ei tainnut olla epäselvyyttä kumpi oli parempi joukkue.

      Hieno homma Bluesilta. Tänään Lukon kaato niin olette jo komeasti Tapparan ja Jypin kannassa kiinni.

      Iso onnittelu ja hatunnosto maalivahti Oksallekin. Puolitoista vuotta sitten diagnosoitu syöpä on todellakin menneen talven lumia.

      • Tepi74

        Oksa on taas hyvä ja tuli takasin onneksemme, niinkuin TPS:lle tuli takas Saku Koivu vaikkakin NHL lakon takia....

        Toivottavasti Blues voittas tänään,niin olisi Tapparan ja Jypin kannassa kiinni....

        Tosin nyt on Blues tappiolla =(


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe