Missä vaiheessa pitää lopettaa liike, kun mies saa

miettivänainen

Kertokaa miehet, kuinka pitkään haluatte naisen jatkavan liikettä ratsastaessa tai kädellä runkatessa, kun laukeatte? Onko parempi pysäyttää liike heti heti kun sperma alkaa purkautua ja jatkaa hitaammilla painalluksilla vai pitääkö/saako nopeampaa tahtia jatkaa pidempään?

27

2267

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytmi35

      Ainakin puol tuntii vielä kun oon lauennut naisen sisään

    • jazzzka

      ei missään nimessä kannata lopettaa siihen laukeamispisteeseen, vaan jatkaa vaan , ehkä vähän rauhallisemmin, mut kuitenkin. itellä on käynny niin , et kun on rauhallisemin jatkettu niin oon kiihottunnu uudelleen ja taas täysi meno päällä...

    • lööäälkj

      Kertokaa miks penis samuu seksin aikana esim 10min jälkeem

      • duracelliäpeliin

        Huonot paristot


    • ihanin.orkku.ikinä.näin

      Aivan ihanin seksikokemukseni meni niin, että nainen otti suihin. Kun sain orgasmin, hän pysäytti toiminnan ihan hetkeksi, sanotaan ne pari ekaa ruiskausta, jonka jälkeen yleensä homma on ohi.. Mutta tämäpä alkoi todella hitain liikkein ja kunnon imaisuin jatkaa.. Joka imaisulla tuntui kuin kivekset tulisi mukana, pitkitetty orgasmi joka tuntui jatkuvan ihan niin pitkään kuin nainen haluaa extaasia antaa lisää.. Aivan ennenkokemattoman pitkä purkausten sarja. Tuon koettuani olen kyennyt vastaavaan nautinnon pitkittämiseen monia kertoja, ihan tavallisessa yhdynnässä.. Parin sekunnin pysähdys, saman tien hidasta sisään ulos liikettä, auttaa saavuttamaan tilan, jos nainen jännittää ilolihaksiaan ulosvedon aikana.. Huh, todellakin järisyttävää, kun mies oppii tämän tekniikan, nautintoa voi pidentää jopa minuuteiksi. Jotkut sanoo ettei heppu kestä kosketusta lauettua, niin minäkin aiemmin ajattelin, mutta tuo ihana nainen todellakin toi ihan uuden ulottuvuuden miehen orgasmiin. Todella lukuisia sarjaorgasmeja tuon jälkeen koettuani, kehotan pariskuntia testaamaan jutun. Ps. Toimii se toisin päinkin, vaikka myös moni nainen väittää ettei kestä hetkeen kosketusta saatuaan, kannattaa kokeilla mennä "tunteen yli" ja antaa kaverin viedä yllätys yllätys, sarjaorgasmiin.. Ihan senkin uhalla että ajatus pelottaa, koska onnistuessaan nautinto on ihan hurja

      Saa ja pitää kommentoida, mutta vasta kokeiltuanne edes kerran päästä "rajan yli". Tulee muuttamaan suhtautumisenne seksiin onnistuessaan. Tätä voi helpottaa kertomalla kumppanille millä hetkellä tarkalleen pystyy jatkamaan. Päästyänne tähän tilaan nauru karkaa huuliltanne sarjaorgasmin aalloilla

      • orga

        Olen kokenut tämän saman yhden kerran. Se oli elämäni ensimmäinen ja ainut kerta, kun mies antoi orkun imemällä munaani. Sattuman kautta yksi asia johti toiseen. Mies teki pitkän nautinnollisen imun orkkuun saakka. Kun laukesin, niin hän jatkoi edelleen hellästi liikettä antaen melko pitkäkestoisen orkun. Ei päästänyt terskaa suustaan, nieli spermat, ja jatkoi kullin käsittelyä. Kullini oli pitkään puolivelttona hänen suussaan ja tuntui pieniä orkkuja aina välillä. Sitten yllättäen kullini alkoi turvota uudelleen. Kesti jonkin aikaa ja sain vielä toisen kerran laukeamisen. Tämänkin hän hoiti pidemmän kaavan kautta. Tämä on ollut kohdallani ainutlaatuinen kokemus.


    • ihanin.orkku.ikinä.näin

      Aloittajalle tarkka vastaus vielä. Käsipelillä hoitoa antaessasi tai yhdynnässä ihan 1-2 sekunnin tauko. Sen jälkeen hitaampi ja jopa intensiivisempi liike (eli siis puristus ulosvedon aikana). Ajoitus tarkka, liian lyhyt tauko liikkeeseen, ei kestä ja liian pitkä niin ei enää kiihotus riitä päästä överorkkuun.

    • MickelsonPi

      Kommentia otsikolle "ihanin.orkku.ikinä.näin "

      Kivaa kuullosti olevan.' Semmoinen perusjuttu jotta tiesitko että miehellä siemensyöksy ja orgasmi ovat kaksi eri asiaa ?

      http://www.terve.fi/parisuhde-ja-seksi/mika-orgasmi

      Pääasia toki jotta hyvältä tuntui ja kivaa oli ;)

      • ihanin.orkku.ikinä.näin

        Siinä mielessä tiesin, että joskus olen purkautunut ilman mainittavaa orgasmin tunnetta, vaikka senkin olen kuitannut vain laimeaksi orgasmiksi. Mutta ikinä en muista saaneeni orgasmia ilman siemensyöksyä. Tottahan 3 kertaa samana yönä spermaa tulee enää vähän, mutta silti tulee.. Omakohtaisesti kuitenkaan nuo kaksi ei ole esiintynyt toisistaan riippumatta, niin pidän niitä aikalailla samana asiana. Silloinkin kun tuon suihinoton jatkotärinät koin ekakertaa, nainen sanoi spermaa tulleen joka imaisulla lisää ja siltä se kyllä tuntuikin, kuin olisi jäänyt hana päälle tai imenyt pillillä jostain syvältä lantion sisältä.. Juu erilaisiakin miehiä ja naisia varmasti löytyy, mutta silti kokeilemisen arvoinen juttu. Antaja voi saada pitkän riippuvuuden itseensä kertahoidolla ja saaja kokea todella hurjia orgasmihurjasteluja. On sitäpaitsi antajallekin hienoa pystyä tuottamaan parilleen kunnon jatketut tärinät.


    • vaiheessa

      Olemme kaikki miehet erilaisia, onneksi.
      Mitä pitempään kovana sen parempi
      @ ratsastaessa lopeta lantion liike ja käytä pc-lihaksia jos osaat niin pitkään kunnes kalu veltostuu.
      @ kädellä runkatessa liikettä vai senverran, että purkaus jatkuu. Mitä pitempään onnistut pitämää orkkua/purkausta yllä sitä parempi. Ylivoimaisesti upeinta on jos otat terskan suuhun heti kun sperma alkaa purkautua ja jatkat hyväilyä kilelellä ja niellen. Jos et tykkää mausta niin ota kalu syvälle suuhun. Kielen takaosassa ei ole makuhermoja.
      Katso miestä silmiin niin näet milloin on oikea hetki lopettaa!

    • ihanin.orkku.ikinä.näin: Olipa ihana viesti! Opittiin miehen kanssa antamaan mulle sarjaorkkuja jo kauan sitten. Nykyään saan joka seksikerta vähintään 10 orgasmia, paitsi niinä kertoina, kun tietoisesti päätän miellyttäää vaan miestä :D Tuntuu, että orkkuja vois saada loputtomiin, ennätys joku 30-40, olis sillonkin voinut saada lisää jos mies olis jaksanut miellyttää vielä :D Pisin yhtäjaksoine orkkuni on kestänyt 40 minuuttia. Sarjaorkutkin kestona kestää kauan, mut niissä on pieni tauko välissä, ennen kuin seuraava orkku alkaa. Parhaimmillaan seksi on juurikin orgasmilta orgasmille nautiskelua ja suurta rakkautta kumppania kohtaan, mulle siis :)

      Miehelle olen myös yrittänyt antaa pitkää orgasmia. Mut en ole vielä onnistunut. Muutama sykäys, maksimissaan 10 sykäystä spermaa, ja siihen loppuu. Joskus kyllä mies innostuu heti perään uudelleen, mut sitäki aika harvoin. Kannustavaa lukea, että toi vois kuitenkin olla mahdollista! Veikkaan, et mies ei edes fyysisesti kykene saamaan 40 minuutin orgasmia, niinkuin minä naisena, mutta oisko esim. 5 minuuttia mahdollinen?? Esim. eturauhasorgasmi. Sitäkin oon yrittänyt antaa, mut ei ole vielä onnistunut. Ehkä joku päivä, tuntuu et miehellä on vaan jotain pieniä estoja siinä, monta kertaa tuntuu et se on päässy ihan lähelle eturauhasorgasmia..

      Pitääkin kokeilla tuota parin sekunnin tauko ja hellästi jatkamista :) Ehkä kun sen oppis suuseksillä, oppis sitten yhdynnässäkin. Mul on ainakin lantionpohjanlihakset hyvässä kunnossa, joten stimulointi niiden avulla helppoa.

      Olis niin ihana, jos mieskin voisi nauttia sarjaorkuista ja pidemmistä orgasmeista :) Tuntuu välillä epäreilulta, kun mä nautin niin suunnattomasti ja mies saa sen yhden kerran, max. 2, seksikerran aikana.

      Olisko mitään videota aiheesta? Todella haluaisin oppia antamaan miehelle pitkän orgasmin ja sarjaorkkuja! <3

      Naisille uskon tuon olevan hyvinki helppoa kun vaan oppisivat vapautumaan ja toinen kiihottaa sopivalla tavalla. Mulle orkun pitkittämiseen toimii parhaiten sellanen, et kun saan, toinen ei lopeta kokonaan stimulointia, mut jatkaa ääärimmäisen hellästi. Esim. sormettaessa yhdellä sormella hivellen. Se tuntuu maagiselta, ja orkku tosiaan jatkuu ja jatkuu :) Ekoissa pitkissä orkuissa tuntui, että meinaan saada sydänkohtauksen tai taju lähteä, vähän kauhistuttikin, mut sit opin luottamaan ja nykyään ei pitkät orkut pelota, oon vaan ilonen jos tulee pitkä, voimakas orkku. Sarjaorkkuja saan nykyään joka seksikerta :D En ymmärrä enää, miten joskus oon ollu tyytyväinen yhteen orgasmiin per seksikerta :D Nykyään mitä enempi, sen kivempi, siihen asti että paikat on kipeät tai väsyn kunnolla. Mut mä en edes väsy helposti, kun lantionpohjalihakset on hyvässä kunnossa; vagina jaksaa orgasmeja vaikka kuinka ;D

      Olis kiva ihanin.orkku.ikinä.näin , jos tulisit kommentoimaan myös blogiini, vaikutat aika harvinaislaatuiselta mieheltä. Esim. tähän postaukseen haluaisin kokemuksiasi: http://kukkasenavautumisia.blogspot.fi/2016/02/milta-miehen-orgasmi-tuntuu.html

      • ihanin.orkku.ikinä.näin

        Kiitos kommentistasi SFKukkanen jaihanan tarkasta kuvauksesta naisen vastaavasta. Ihan takuulla tutustun blogiisi ja kommentoinkin.

        Itse asiassa tuo mitä sanoit jatkuvasta orgasmista naisella, kuulostaa hyvin samalta kuin itse miehenä kokeillut. Eli olen joskus yhdynnästä ottanut kaluni ulos sillä hetkellä kun tiedän että enää orgasmiani ei voi peruuttaa, jatkaen itse kädelläni (koska silloin on kaikkein helpointa saada jatkotärinää aikaan). Se on oikeastaan erityisen herkkä tila, jossa orgasmi palaa muutamien sekuntien välein ihan niin kauan kuin stimulaatio jatkuu. Ei ihan yhtä pitkä tai voimakas kuin se eka, mutta yhtä nautinnollista kun välillä ei ehdi toipua. Kyseessä ei ole normaali orgasmin sykäykset, ne tulee tiheämmin ja automaattisesti..

        Ne kerrat kun naiselleni käsin olen onnistunut sormetuksessani tarjoamaan hieman vastaavaa, on tehty niin että tajutessani hänen olevan jo ihan rajalla (sen oppii tajuamaan kyllä) että orkku tulee, teen pari voimakkaampaa ja hitaampaa, pysäyttäen sormen vakoon. Hän jatkaa liikuttamalla lantiotaan (jos liikuttaisin, estää ja sanoo ettei kestä niin) orgasmin sykkeen kourissa. Näin on siis homma pitkittynyt muutamia kertoja, yleensä käsi tempaistaan pois.. Yritän yhä päästä jyvälle miten pitäisi jatkaa tästä, jotta naiseni sallisi stimuloinnin jatkuvan (koska tiedän itse miten syvän tyydytyksen jatkettu antaa). Tämän rajan ylityksen pelko (pakahtuminen, jopa luulo että menee jotain rikki tai liki kuolisi kuten itse kuvasit) kai tuossa on takana, kun orkku sinänsä on jo kuulemma voimakas ja kesto pidempi kuin itselläni muutenkin.


    • Ootko kokeillut aivan äärihellästi stimuloida? Mulla ainakin orkun aikana on niin herkillä vagina, että esim. yhdynnässä en kestä liikettä, vaan pitää pysähtyä. Kun on hetken ollu ihan paikoillaan, vai ihan milli-milliltä liikkeellä työntyä syvemmälle, tosi hitaasti. Sama sormetuksessa; sellaista höyhenenkevyttä silittelyä vaginan sisältä; ei edes sormen koukistelua, vaan niin hellää silittelyä, että sitä hädintuskin tuntee. Mulla se toimii parhaiten; tuntuu kuin viesti silityksestä menis jotenkin tietoisen tason ohi, suoraan alitajuntaan :D Mies silittää sillon niin hellästi, et en aina tunne sitä tietoisesti, mut kuitenkin viesti kulkee aivoihin ja saa orgasmin jatkumaan. Yhtään liian voimakas stimulointi tuntuu ikävältä. Muutenkin oon jostain syystä saanu pisimmät orku tosi hellällä stimuloinnilla -yhdellä sormella hellää silittelyä pitkäään. En tarkkaan tiedä, miksi. Mulla on niin, et mitä "rajumpi" stimulaatio, sitä nopeampi ja äkkinäisemmin alkava ja loppuva on orkkukin. Mut sellanen orgasmi, mitä on alustettu pitkään, himo kasvanut hitaasti mutta varmasti, sellanen myös kestää pidempään ja sitä saa jatkumaan helpommin. Tykkään kyllä monenlaisesta stimulaatiosta, mut hellä on silti paras mulle :D Kohdunsuuta silittelemällä tulee kans ihania fiiliksiä, oon nimennyt tietyn fiiliksen "leijuntaorgasmiksi", hieman toisenlainen variaatio samantapaisilla tuntemuksilla "kiito-orgasmi". Aion kyl kirjoittaa näistä tarkemmin, kunhan kerkeen :)

      • se.sama

        Kiitos hyvästä vinkistäsi, niin piti sanomani että olen itse asiassa se tavantallaaja, vaihdoin siihen kun tämä nimimerkki ei sopinut oikein toiseen ketjuun. Jos huomasit, vastasin myös blogiisi ja se vasta kiihottava onkin.. Todella hyvä kirjoittaja olet, ei tarvii kun lukea sun blogimerkintä tai pari ja jo on touhutippa yksisilmäisessä.. Taidan kyllä pistää sulle privaviestiäkin, ihan siis ajatustenvaihdon merkeissä..


    • Handjobbiapukkaa

      Onpa hienoo että löytyy naisia joilla lantio liikkuu, ei oo sattunu omalle kohdalle.

    • Kiitos se.sama, pistä ihmeessä viestiä, ei sun tapasia miehiäkään joka kulman takana ole ;D

    • fgfkdfdf

      Ei liikettä pidä lopettaa, vaan olla oikea lypsykone :)

    • vaiheessa

      Käsitöistä en tiedä, mutta ratsastaessa ja kaikissa muissakin asennoissa tykkään siitä kun nainen pysäyttää ”liike heti heti kun sperma alkaa purkautua ja jatkaa” pc-lihaksilla lypsämällä. Niin saan ylivoimaisesti mahtavimman ja pitkän orkun.

      • mattijaseppo

        mä ainakin pc lihaksia supistelen ja sitten kun mieheni tulee pynnyyni ni supistan pc ni se laukee ja mulla muna rupee seisomaan kans ja voi vetää viikseen taas


    • Anonyymi

      No ei varmaan. Liike pitää lopettaa melkein heti. MIIEHEN VEHJE MENEE TOSI ARAKSI HETI SIEMENSYÖKSYN JÄLKEEN, TOSIN NAISEN IHANA PIMPPI ON MAILMAN PEHMEIN JA LIUKKAIN PAIKKA,

    • Koska miehet ovat erilaisia, yleiset ohjeen tekisivät paljon haittaa. Asia tulee ratkaista vain SEN MIEHEN kanssa. 🌹👀

      • Anonyymi

        Itte kerron naiselle kun huomaa et laukeen jää paikalleen tiukasti palleja vasten, voi kyllä hieroa peppuaan samalla kun tulen.


    • Anonyymi

      Niin kauan, että nainenkin saa, jos ei ole vielä saanut miehen lauetessa. 😁

      • Anonyymi

        Silloin halataan ja täristään molemmat orgasmlssa.


    • Anonyymi

      Itselläni ainakin paras on runkatessa se, kun nainen lopettaa hetkeksi siinä vaiheessa, kun sperma alkaa purkautua ja nainen pitää terskaa kämmenensä sisällä. Ja sitten helliä ja rauhallisia vetoliikkeitä, kun ekat 1 tai 2 ryöpsähdystä on tullut.
      Se tuntuu huonolta, jos nainen vain runkkaa rajuin liikkein siinä vaiheessa, kun siemensyöksy on alkanut. Samahan se on sisään lauetessa, tuntuu parhaimmalta lopettaa liike siksi aikaa ja painautua mahdollisimman syvälle naisen sisään, kun spermaa alkaa tulemaan.
      Ratsastaessa sama juttu, siinä vaiheessa kun siemensyöksy alkaa, liike seis, kalu mahdollisimman syvälle emättimeen ja antaa sperman roiskua sinne. Sitten hitaampia liikkeitä, kun siemenet ovat sisällä.

      • Anonyymi

        Monasti nainen juuri orgasmin partaalla haluu ratsastaa lujaa ei hoksaa että mieheltä tulee tai haluaa naida orgasmin yhtä aikaa.


    • Anonyymi

      Vaimo tietää jo miten minulta saa parhaiten lentämään. Runkatessaan sanoi tunnustelevansa kun kalu turpoaa ihan ääri mittoihin niin keskeyttää muutamaksi sekunniksi niin tulee ensimmäinen purkaus. Sitten jatkaa nytkivän patukkani runkkaamista sperman lennon tahtiin. Lopuksi hän runkkaa hidastaen kalun nytkiessä samalla kunnes kalu alkaa veltostua ja muuttuu araksi kosketukselle. Nuorempana eräs tyttö teki tämän minulle kyykystä ratsastaen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe