Ei voi muuta kuin nostaa hattua 90-luvun loppupuolella syntyneille junioreille.
Markus otti hopeaa, Sillanpää oli kovempi. Arvi otti kultaa, mitä sitä selittämään.
Hienosti painittu juniorit SM-kisoissa
7
234
Vastaukset
- Lasvegasistakin
Kuinkas Kyröläisen Jouko pärjäs? Entä Asko Alakokkila Kuortaneelta? Oliko muuten Huhtalan Tatu mukana vai satsaako se enemmäkin krekoon? Niin ja vielä jäi kysymättä että miten tuo Längimäen Heikki? Osuuko sille minkälaanen arpatuuri?
- eimitäänjärkeäollut
Taso oli aivan alaarvoinen monessa sarjassa olisi päässyt mitaleille kukavaan kadulta poimittu ukko.
- Mieskadulta
Oisit sä päässy?
- herätyksenpaikkaliitto
Jos sama suuntaus jatkuu ensivuonna miesten vp sm-kisojen mitallisijoista painivat ppm poikapainijat (10-15v) Harmillista mutta totta.
- turhatkisat
Tuo oli kyllä enämpi poikien kisa, "aikuisia" oli muutama, mutta he kyllä hoitivatkin osuutensa.
Turha tuulettaa, että olen vain 16, koska niin oli suurin osa muistakin osallistujista.
Muiden kun sarjojen voittajien on turha kuvitella ottelua Suomen rajojen ulkopuolella, koska pelkällä jalkoihin menolla ei muualla pärjää.- nähty_useasti
Ei tarvitse sarjojen voittajienkaan kuvitella että pärjäisi Suomen rajojen ulkopuolella, Kalla fakta.
- Fatosriioon
nähty_useasti kirjoitti:
Ei tarvitse sarjojen voittajienkaan kuvitella että pärjäisi Suomen rajojen ulkopuolella, Kalla fakta.
Kyllä tarvitsee Tai väitätkö ettei Fatos pärjää ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208