SUBARU JUSTY ON PASKIN AUTO JONKA OLEN OMISTANUT

Entinen_Subarusti

Sain Subaru Justy 4WD:n myytyä ja vedin lipun salkoon:)

Pelkkää sähkövikaa, moottori paukkuu pakkasilla ilman lohkolämmitintä jne.

Milloin ei nostanut kierroksia ja milloin sammuili ajossa. Ei mennyt katsastuksestakaan läpi vioitta joten myin subarun. Hyvästi subaru. Toyotakin (Yaris) sammui mutta vain kolme kertaa ei sen enempää sinä aikana kun omistin tojotan. Tyhjäkäyntivikaa oli ainakin subarussa mutta toyotasta en ole varma.

Vikailmoituksia ajonesto, airbag, laturi jne.

Vuoden oli auto ja sammunut varmaan 100kertaa ajossa!

Koskaan ei mitään järkevää vikaa joka olisi huollossa voitu korjata.

Ensimmäinen ja VARMASTI viimeinen subaru jonka omistin!

18

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CarinaStarletMan

      Osta Toyota Carina tai Toyota Starlet. Ne toimivat luotettavasti ja erittäin hyvin.

      • Tojocorollapappa

        Myykää äkkiä Justynne ennen ku ne alkaa haisemaan koirankakalta. Ostakaa tilalle haisemattomat Tojotat.


    • Ot.too

      Tänään bongasin Justy 4WD:n ja kuin Fiat 127. Minun mielestäni Justy 4WD on yhtä ruma kuin Fiat 127.

    • Ot.too

      Tänään bongasin Justy 4WD:n ja on kuin Fiat 127. Minun mielestäni Justy 4WD on yhtä ruma kuin Fiat 127.

    • Ot.too

      Justy 4WD:n etulamput ovat samanlaiset ja samannäköiset kuin Fiat 127:ssä. Subaru on tehnyt Fiat-kopion Fiatin 127-mallista, mutta nimellä Justy 4WD.

    • Justynyt

      Justy on aito maasturi, ei mikään nykyajan katumaasturi. Menee eikä meinaa, käytännössä viaton peli, ostaisin heti jos uutta tehtäisiin.

      • 127nyt

        127 on aito kaupunkiauto, ei mikään nykyajan kaupunkiauto. Menee eikä meinaa, käytännössä viaton peli, ostaisin heti jos uutta tehtäisiin.


      • Justyonromu

        Justy on roskis-auto


      • Justyhaisee

        Justy on roskisauto, joka haisee koirankakalta.


    • 127nyt

      17 on aito kaupunkiauto, ei mikään nykyajan kaupunkiauto. Menee eikä meinaa, käytännössä viaton peli, ostaisin heti jos uutta tehtäisiin.

    • fiat127nyt

      Fiat 127 on aito kaupunkiauto, ei mikään nykyajan kaupunkiauto. Menee eikä meinaa, käytännössä viaton peli, ostaisin heti jos uutta tehtäisiin.

    • Leirasorion

      Sairas? Vain otettu lääke auttaa!

    • Justyhaisee

      Justy on huono merkki. Pakkasilla paukkuvat ja jämähtävät tienpäälle. Minkäs teet, kun jättää tielle? Ostat paremman; minkä?

      • Fordithaisee

        Kuka olet? Hjallis? Toivo Sukari? Kenties Barack Obama? Fordiko kelpaa sinulle?


    • Japsuthaisee

      Subaru on japanilainen muovipuikula, joka on tehty muovista ja sen päälle on pingotettu alumiinia, joka ruostuu. Kuka niitä japanilaisia muovipuikuloita ostaa enää?

      • sulrät

        Millä lääkkeillä käyt? Taidat omistaa Citroenin, DS:n tai Peugeotin. PSA tuotteet mukaan lukien Pösö ja Sitikka ovat romuja.


      • Anonyymi

        ...tietääkseni ei muovi eikä alumiini ruostu - ainakaan helposti - joten ällinpala, ohoi!


    • Anonyymi

      SUBARU JUSTY ON LAATU AUTO SAATANA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe