Millainen operaatio, onnistuuko kotikonstein.Vai kannattaako suosiolla kääntyä korjaamon puoleen
Hyundai i30 ajovalojen polttimon vaihto
5
6629
Vastaukset
- Jaakko_M
Helppoa, mutta pientä puhdeviihdettä siinä on.
Kuskinpuolelta kannattaa ensin irrottaa akku niin siinä se on kuin tarjottimella.
Repsikanpuolella pesunestesäiliö ensin pois niin avot.
Näin minä ole menetellyt ja hyvin sujuu.- Umpiopois
Minä olen irroittanut umpion, kolme pulttia irti ja umpio nitkutellen ulos. Rutinaahan siinä kuuluu, kerta kerralta käy helpommin.
- kotikonstein
Ok.Kiitos
Pitää paneutua tarkemmin- Jaakko_M
Työkaluiksi riittää hylsysarja, jossa reilun pituinen jatkovarsi 10mm hylsylle. Silloin on helppo ruuvata akun kiinnityspultti auki/kiinni, sama pätee myös pesunestesäiliöön ja mitään letkuja ei siitä tarvitse irrotella.
- autonerokas
Minun Hynyssä pitää irrottaa myös kojelauta ja etupenkit valojen vaihtamiseksi. Takavaloja vaihdettaessa irrotetaan takapenkki ja anoppi ja vasta sitten polttimot. On nämä kelpo vehkeitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694