Onko teillä käynyt

Mursulover123

Tässä näin sunnuntai-iltapäivän kunniaksi päätin tehdä tämän (turhan) keskustelun. :D Onko kellään käynyt jotain hauskoja/hölmöjä jopa outoja tai vakavia kommelluksia eläinten kanssa?
Itse voisin kertoa muuteman tässä alkuun. Minun piti pitää vuohesta kiinni kun sen peräpäätä piti siistä takuista. Seisoin vuohen yllä ja pidin sen kaulasta kiinni... Noh elikko päätikkin saada sätkyn ja olin hetken aikaa vuohirodeo ratsastaja ennenkuin lensin komeasti puskaan. Kerran hamsteri oli päässyt vapaaksi ja kissa ahdisteli sitä... srvatkaapa kumpi voitti... :D kissa juoksi tuli perseen alla pakoon kun hamsteri vähän sähähti. XD kerran myös yksi gerbiilristämme puri veljeäni nenään, kanat ovat karanneet naapuriin, poni on tallonut varpaille ja myös purrut. Olen lentänyt hepan selästä kuralätäkköön ja päin aitaa... näitä riittää vielä vaikka kuinka ja paljon mutta nyt ei jaksa kurjoittaa. :DD kertokaapas te jotain kommelluksia!

1

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdenkoirankaa

tavallinen yö. On aika mennä nukkumaan. Koira, se isompi , nukkuu keskellä sänkyä, poikittain. Käsken siirtymään, seinäkin siirtyisi helpommin. Yritän vetää täkkiä, ei liiku senttiäkään (60kg painoa päällä.)
      haen kaapista varatäkin,. käyn pitkälleni poikittain, jalat ukon puolella ja peppu siinä kahden sängyn rakosessa kivasti kovan päällä. Koira kääntää kylkeä, vaihtaa paikkaa ja rojahtaa jalkojeni päälle. Kiskon koivat omalle patjalle, varatäkki on koiran alla. Riuhdon vakinaista peittoa koivilleni. Pääsen uneen, koira kääntää kylkeä ja on jalkojen päällä.
      Nuorempi koira haluaa viideltä ulos. herätys on varma, kun kurottaa sänkyyn ja näykkää vanhaa herraa varpaasta. Vanhus haukahtaa.Ääni voittaa leijponankin ja herättää taatusti oven aukaisijan. joten huomenta vaan kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe