Palstanaiset

Gallupoija

Kuinka monta orgasmia sait viikonloppuna?

16

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamaija

      Nolla. :(

      • Tyyda

        Eikö käynyt Mr.Finger kylässä?
        Ainiin mutta sehän olikin ihan surkea tapaus kun ei naiselleen orgasmia saa :(


    • Kaksi.

    • Älykkö2

      Just sain älyllisen orkun :D

    • Miksi haluat tietää noinkin henkilökohtaisia asioita?

      • Oliko se niin hyvää, ettei sanotuksi saa?


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Oliko se niin hyvää, ettei sanotuksi saa?

        Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.

        Kuulostaa vähän siltä, että tässä on nyt kyseessä ns. big data.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Kuulostaa vähän siltä, että tässä on nyt kyseessä ns. big data.

        En tiedä mitä tuo tarkoittaa.. ei tule muuta mieleen kuin joku isosti päivitetty versio siitä Star Trekin androidista.


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää mihin tarkoitukseen tämmöistä informaatiota kerätään, meneekö henkilökohtaiseen käyttöön vai johonkin tutkimukseen.

        Mikäpä olisikaan parempi paikka sinkkunaistutkimuksen tekemiseen kuin suomen suurimman keskustelupalstan sinkut-osio, täällä kun on niin viisaita miehiäkin valottamassa naisten käyttäytymistä.


      • PikkuLikka kirjoitti:

        En tiedä mitä tuo tarkoittaa.. ei tule muuta mieleen kuin joku isosti päivitetty versio siitä Star Trekin androidista.

        Yrität selvästi pelata aikaa nörttiläpillä. >:-I


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Yrität selvästi pelata aikaa nörttiläpillä. >:-I

        Yritin kovasti pikku aivosillani miettiä, mitä se big data tarkoittaa, eikä muuta nyt valitettavasti tullut mieleen.. Omat puujalat on onneksi aina parhaat. :D


      • Ikis__M kirjoitti:

        Mikäpä olisikaan parempi paikka sinkkunaistutkimuksen tekemiseen kuin suomen suurimman keskustelupalstan sinkut-osio, täällä kun on niin viisaita miehiäkin valottamassa naisten käyttäytymistä.

        Joo, joku tiedusteli taannoin palstan naisten alushousujen hintaa. Siinäkään ei minulle selvinnyt, oliko kyseessä jonkinlainen kuluttajatutkimus, vai oliko kyseessä ostotarjous ja oliko haussa puhtaat vai käytetyt.


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Joo, joku tiedusteli taannoin palstan naisten alushousujen hintaa. Siinäkään ei minulle selvinnyt, oliko kyseessä jonkinlainen kuluttajatutkimus, vai oliko kyseessä ostotarjous ja oliko haussa puhtaat vai käytetyt.

        Haiskahtaa vähän siltä että siinä ei ollut mikään akateeminen tutkimushanke kyseessä.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Haiskahtaa vähän siltä että siinä ei ollut mikään akateeminen tutkimushanke kyseessä.

        Niin minäkin luulen , mutta olisin kyllä ihan hyvin voinut lähettää mummokalsarini kyselijälle, jos siitä nyt oli kyse. Pieni vaiva iso ilo. :D


    • Yhden

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe