Windows 10 käynnistyy välillä todella hitaasti, joten katsoin mistä prosessista se johtuu. Kävi ilmi että Windows Defender skannaa kiintolevyjä ja on samalla yhteydessä verkkoon. Tätä prosessia ei voi tappaa. Jos yrität tappaa prosessin, tulee ilmoitus että sulkeaksesi tämän prosessin Windows täytyy sammuttaa. Voit laittaa rastin ruutuun tallentaaksesi kaikki tiedostot ja sulkeaksesi tietokoneen.
Toisinsanoen Windows 10 ei anna käyttää tietokonetta ilman että Defender skannaa kiintolevyjä.
Ajattelin vain ilmoittaa.
Windows 10 Defender = NSA ohjelma?
3
66
Vastaukset
- Toinen-virustutka
Defender kannattee vaihtaa, toiseen jos mahdollista. Mulla tuli mokkulan mukana virustorjunta. Ainakin käynnistyy nopeammin, kuin 8.1 mikä oli ennen 10:n tuloa eli jotain 7 tasoa ellei jopa sitäkin nopeampi. Olen turhat prosessit ottanut pois päältä myös.
- vanhempihakkeri
Juu kyllähän se nopeammin käynnistyy jos ei ole mitään dualboot järjestelmää. Itselläni on. Windows 10 käynnistyy todella hitaasti jos on edellisellä kerralla käyttänyt toista käyttöjärjestelmää. Tämän se tekee joka kerta.
Turhia prosessia ei minulla ole, ei ole tapana asennella Windowsiin mitään muuta kuin tarvittavat, koska tiedän miten ylimääräiset voi Windowsia hidastaa.
Jos jollain oli kovat odotukset Windows 10 suhteen, niin minulla. Pettymys on nyt suuri. WIndows on edelleen sitä samaa paskaa. Ne uudistukset joita on nähty, on olleet avoimen koodin järjestelmissä jo vuosia. Odotus oli, että Microsoft olisi kerrankin ylittänyt itsensä, mutta ei.
Windows polkee paikallisten tietokonehuoltojen työtä oikein kunnolla. Toisaalta se myös antaa sitä työtä. Tekisivät hommat kunnolla niin tietokonehuolto voisi keskittyä todellisiin ongelmiin eikä hukkuisi turhaan sontaan.
Teknisestä näkökulmasta Windows 10 on ihan samaa kuraa kuin edellisetkin Windowsit.
- Yhtätyhjänkanssa
Defender ei haittaa kuin normikäyttöä, mitään oikeaa suojaa se ei tarjoa.
Lisäksi se on osa vakoillujärjestelmää windowsissa. Juurikin NSA.... Kirjoittaen tunnistetietoja media ym muihin tiedostoihin.. Ihan kuin pohjoiskorean OS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106