IronFX Global

piscos

Hei,

IronFX Global on Valuuttakauppa ja treidaus (forex) firma. Olen avaamassa Skandinavian markkinat ja etsin uusia asiakkaita.
Kiinnostan vielä partnereita ketä pystyy tuo meille asiakkaita.
Me voidaan tarjoa teille portfolio management mitä tarkoittaa investointi mahdollisuus.

Meidän toimintatapamme on CPA ja CPL verkossa.
Lisää tietoa löytyy,
www.IronAffiliates.com

Toinen asia olisi että teidän on oma nettisivua, laitettaan meidän firmaan logo esim. IronFX jne.
Kun asiakas klikkaa meidän logosta ja liity, teillä taas tulee voitto mitä voidaan keskustellaan tarkempi.
Meillä on todella paljon bonuksia sekä palkkioita mitä voidaan tarjotaan asiakkaille sekä teille.

p.s. Voisin tarjota teille/asiakkaalle:
FCA 20% Iron Bonus.
power bonus eli 40% teidän sijoitusta ja
sharing bonus eli 100% tiedän sijoitusta.
Mirror Accounts.
Portfolio management.
MLM.

Y.T. Christos Christodoulou
Regional account manager
www.IronFX.co.uk

Kay tutustumaan tähän osioon hieman tarkemmin ja otettaan yhtyeessä
jos teidän kiinnostaa tulla esimerkiksi IB-asiamiesohjelmamme mahdollistaa,
että tuot asiakkaasi IronFX:lle käymään kauppaa ja saat palkkiota jokaisesta asiakkaasi käymästä kaupasta!

Ystävällisin Terveisin,

1

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piscos

• Iran demands oil payments in euros
      • Iran seeks to recover billions of dollars it is owed by other countries in euros.
      • It will also charge in euros for recently signed oil contracts.
      • Switching sales to EUR could increase the demand for the common currency.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4198
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2288
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      51
      2078
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1444
    5. 37
      1285
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1213
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      15
      996
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      995
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      965
    10. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      6
      838
    Aihe