Ihmiset tuijottaa Kuopiossa

Tiedoksiantaja

Onkos muut havainneet tälläistä ilmiötä? Tänäänkin meinas mennä hermo tuohon möllötykseen.

68

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisikos olla että sulla vilkas mielikuvitus...jos ei ole sano reippaasti hymyillen, ota kuva kestää pidempään... ;)

      • EtelänTollukat

        Tuijottajat ovat kotoisin, yleisimmin eteläsuomesta, tollukoita kun ovat.


    • lääkitys_kohdilleen

      Voisitko jo lopettaa typerät aloituksesi, oikeasti?

    • Å4YF5WUM

      Ehkä sulla nenä on lyöty luun sisään ja toikkaroit kännipäissäsi torilla ja huutelet omituisia repliikkejä ohikulkijoille(et varmaan tunnista omaa sairauttasi).

      Soitatko harmonikkaa -38 asteen pakkasessa kappaletta "minä soitan harmonikkaa, ihmiset on KUMMISSAAN"....TÄ?

      112 auttanee.

      Kilauta kaverille...jos on.

      Onnea!

    • pimahtanu

      Huumorilla, huumorilla, hyvä immeinen

    • oksennetaanyhdessä

      Köyhä geenibooli täällä leveydellä!!! Missään muualla et törmää vastaavaan tuijotukseen. Helvetin uteliasta porukkaa muutenkin.

      • Anonyymi

        Paljon ikäihmisiä, varsinkin papparaisia töllääjinä. Suu saattaa olla auki tai muuten tympeä ilme. Oon huomannut, vissiin töllännyt sitten itekkii...eihän sitä muuten huomaisi, että joku töllää...


    • Arskastadist

      Pikkukylissä tsiikaavat suu auki yleensä kaikkia, jotka ovat ulkopaikkakunnalta. Olen huomannut saman. Tosi junttia väkeä!

    • vaaleanpunainenelefantti

      "Vaaleanpunaisia elefantteja eivät kaikki ihmiset näe, vaan tälläisen ominaisuuden omaavia henkilöitä ei kadulla usein vastaa kävele; sen sijaan näitä mystisiä ihmisiä tavaataan mm. valkoisissa huoneissa, joissa on pehmeät seinät."
      http://hikipedia.info/wiki/Vaaleanpunainen_elefantti

    • djslkfjslkfksdfjksdl

      Savolaenen ee voe tehä kahta asijoo yhtä aekoo, sen taatta kun ne näkköö jottaen erikoesta niin kävely pittää pyssäättee ja jiähä seesomaan, suu pittää kansa loksaattoo aaki ja silimät aakasta ihan tääsille jotta näkis toljottoo paremmin. Siinä sitten toljotettaan aenakii viis minuuttia ja ihmetellään näystä kaekki yksityiskohat piäkoppaan muistoon jotta siitä suahaan juoruta muihin kansa vuostolokulla jos ee mittään muuta puhheenaehetta satu olemaan. Savolaenenhan on niin yksinkertanen olento jotta sama vitsikii suattaa naarattoo kakskymmentä vuotta.

      • kirjutettaansavvoovuan

        Katohhan niät! Tiällähä näkkyy kirjuttelovan toenennii, joka ossoo kunnolla savvoo! Ihahhan tässä ruppee meekäpoekkoo naarattammaan:D:D


      • Paljasjalakanen

        Kumpanennii työ näätäsittä olevan alakujjaan "kun minä leekkasin leepee, nii veehti lipsahti peekaloon" aluveen savolaesija!


      • Paljasjalakanen
        Paljasjalakanen kirjoitti:

        Kumpanennii työ näätäsittä olevan alakujjaan "kun minä leekkasin leepee, nii veehti lipsahti peekaloon" aluveen savolaesija!

        Joppaan tuas tuohonnii livahti kirjotusvirhe, piti olla näättäsittä, eikä näätäsittä!


      • sjdsskfksljfksdld

        Minä kyllä sanosin että veehti lipsahti peokaloon. Mikähän alue lie sulla mielessä, Kuopio-Siilinjärvi alueella minä aenakii oon syntynnä, kasvanna ja elännä :P


      • kirjutettaansavvoovuan
        sjdsskfksljfksdld kirjoitti:

        Minä kyllä sanosin että veehti lipsahti peokaloon. Mikähän alue lie sulla mielessä, Kuopio-Siilinjärvi alueella minä aenakii oon syntynnä, kasvanna ja elännä :P

        No niin sanosin minnäe!


      • Paljasjalakanen
        sjdsskfksljfksdld kirjoitti:

        Minä kyllä sanosin että veehti lipsahti peokaloon. Mikähän alue lie sulla mielessä, Kuopio-Siilinjärvi alueella minä aenakii oon syntynnä, kasvanna ja elännä :P

        Ja minä tuas sanosin niinnikkään että "veihti lipsahti peokaloon", nuita veehtijä ja peekaloetahan viljellään puhheessa vasta Uappolasta Iisalameen päen!


      • savonkalifi

        ".......Savolaenenhan on niin yksinkertanen olento jotta ............."

        Sinä viäräuskonen! Miten se savolaenen voep olla yksinkertanen, kun se on samalla kiero? Tämä yhtälö ee totteevu, ee totteevu mitenkään. Kumpi se on, kiero vaeko yksinkertanen? Häh!


      • sjsjaniineespäen

        Sehän voep olla joko tae, tahikka sitten voep olla olematakkii, häh häh!


    • mölliäinenn

      Ehkäpä fimealaiset ei halua muuttaa Kuopioon koska

    • Elätokkiisakiännä

      J toljottaa se on niitä poikia . Elä kiännä selekees.

      • jokonaarattaatuas

        Savolaenen esleekki: "Kiänny!".


    • Cheek1

      Joo,taas perjantaina tuhannet ihmiset tuijottivat....mitähän ne minussa oikein näkevät??

      • fjsdkjfdsfdklj

        Mittees mänit sinne essiintymislavalle.


      • Cheek1
        fjsdkjfdsfdklj kirjoitti:

        Mittees mänit sinne essiintymislavalle.

        Kas kut et kommentoinut alkuperäiselle kysyjälle,etä mittees mänit sinne immeesten ilmoille....;=O


    • mitteemittee

      Samanlaesia toljottajia ne on muuvallakkii.Kuka jootessaan vahtoo nuapuriin mänöviä suluhasia kuka mittäe.Vanahempi naesimmeenen jootaa toljottammaan lasistaan tae nurkalta joka heemossa.Mittee se haettoo.

      • Goujhf

        Yks NUAPUR HEINÄVEELLÄ olj' niin KATTEELLINEN,että laitto auton tankkiin sokeria...yks AKKA, kaks miestä...


    • tummahko

      Savossa alkuasukkaat oikeet immeiset eli valkoiset arjalaiset on täydellisiä, taitavia, viisaita ja osaavia

      • Semmoinenontilanne

        Mitkähän arjalaiset kun geenitutkijat vahvistivat 80 % savolaisten perimästä on idästä eli russia:)! Wikitäppä asia. Venäläisiä savolaiset ovat .


      • mitenvuanko

        Itse olet ryslandialainen.Venäjä on iso maa ja jos osa suomalaisista on Karjalankankaalta,ei vältämättä kantavenäläisistä lähtöisin.Tiedän Viipurista tulleiden taustoja,belgiasta,Hollannista,Saksasta ym,ym.Savo on ja muut heimot monista koostuva heimo.


      • OTSJAKKI
        Semmoinenontilanne kirjoitti:

        Mitkähän arjalaiset kun geenitutkijat vahvistivat 80 % savolaisten perimästä on idästä eli russia:)! Wikitäppä asia. Venäläisiä savolaiset ovat .

        EN USKO.KYLLÄ ON PARVIAISET NIIN KOTIMUATA.TOSIN VOIJJAAN OLLA OTSJAKEKKEJA,TSEREMISSEJÄ TAI VOGULEITA.TAI PERÄTI PERMEJÄ.JOTKA NYT ASSUU VENÄJÄN MUALLA...


    • ärsyttää123123

      Olen huomannut saman. Hermo menee siihen kun ei kahviakaan saa juoda rauhassa ku joku möllöttää silmät lautasen kokoisena vieruspöydässä.

      • savonkalifi

        Vae toljottaa! Meellä ihmisrottuun kuuluvilla olioella on primitiivinen vaesto kahtomalla suaha seleville, onko olio ystävä vae vihollinen. Näen se on elläemilläkii. Jos joku toljottaa pitkään, niin sillon on mittaus käännissä ja kohteessa on satavarmasti jottae eppäelyttävöö. Se vuan on jotennii erlaene. Erityisesti jos toljottavan silimät on laatasen kokosia, niin silloin kohte on Julukalasta, eekä pie vähätellä savolaesten vaestoja. Se on sitä seleviytymistaktiikkoo ja huomaatan, että ee kieroutta.


    • EtelänVaris

      Vähän oon huomannut samaa, mutta ei nuoret.. Yleensä "möllöttäjillä" on paksu nuhjuinen takki ja sotkuiset hiukset=metsien miehiä??

    • Erio

      PRISMASSA MÖLLÖTYS LISÄÄNTYNYT,JOS ET OLE PUKEUTUNUT FRAKKIIN...

      • PianEntinenPeeÄssä

        Huomattu! Kun kävin Prismassa tekemässä Kenon, niin se akka sieltä lasiluukun takaa katsoi julkeasti minuun, kyllä alkoi vituttamaan se minua! En enään koskaan mene sinne möllöttäjäpaikkaan, loppuu minun tuijottaminen niiltä!


      • Gekkon

        HYVÄ.VETASIN ITSEKIN TILINI HET KYSSEESSÄ OVASTA PULJUSTA.MUT KAVERIN KORTILLA AATTELIN OSTAA RIKKAIMURIN ! KAVERI SAA BONUKSET,JA MINÄ PUHTAAMMAN KODIN...


      • Anonyymi

        Elä huuva.


    • Aopu

      NIIN TUIJOTTAA.SE ON KUMMALLISTA.

      • Dyrp

        ITE PETSKUJA.!


      • Gtop

        EN OO PETSKUJA.NIITÄ OON,JOTKA NÄMÄ PELLET ON TUONU IHMETTELEMÄÄN...ELI MAANVILJELIJÄT JA TEHASTYÖLÄISET.YHESSÄ.


    • fasklögjäa

      Kyllä, varsinkin täällä muaseudulla. Tollotetaan häpeilemättä, en voi ulkopaikkakuntalaisena ymmärtää. Josku vielä kysyn että mitä vahtaat.

    • polttelirypynympärystä

      Kerran aloin ripuloimaan kesken toripäivän,laskin housuni ja ihmiset katsoivat kun minä ripuloin kentälle,ei mua hävettänyt mutta muijani ei ollut tottunut moiseen ja häpesi kun pyysin paperia,antoi nenäliinan

      • Wlbvc

        Minä taas menin kerran lukion penkkaripäivänä kouluun ilman housuja.OPE SIINÄ SITTEN ÄIMISTELI KUN MARKOLLA EI OO HOUSUJA...MINÄ SIIHEN,ETTÄ EIPÄ HAITTAA,MINULLA ONKIN TÄNÄÄN RIPULI !


    • Eljl

      JOO.PRISMASSA.

    • talotarjoaa

      On huomattu. Se joka ei katsetta kestä lähteköön muualle. Itse muutin jo pois.

    • dilledongg

      Tuijotus johtuu siitä, että miettivät tilanteeseen sopivaa sutkautusta. Ei ole aito savolainen, jos ei joka tilanteeseen kommentoi jotain nokkelaa.

      T: aito savolainen

      • Ewkiöä

        Vanhana SAVOLAISENA tuohon auttaa normaalien asioiden kommentointi,ja puheripuli...KERROT äitisi joudusta sairaalaan,tai autosi akun simahtamisesta.JO SAA SAVOLAISESTA YSTÄVÄN.LUMISESTA TALVESTA.VIIMEINEN VETO,ON TIETYSTI PUHUA TULILAHDEN MURHASTA,JA ETTÄ ENO TIETÄÄ KYLLÄ,KUKA SEN TEKI...


      • kirjootetahan.savoo.vaan

        Jaa että vastoenkäämisistä huastamalla suapi savolaesesta kaverin, entä jos kehhuu että voetinpa lotosta 20 eeroo, ilimeesesti sillon toesesta tulloo heti vihollinen?


    • peili_auttaa

      Katso peiliin. Sepalus auki tai vessapaperia roikkuu lahkeessa. Tai sitten olet venäläisen rosvon näköinen.

    • näenseon

      Olokee hölisemätä jootavia.Tulukihetta ihtenny niin tärkeeks,että joku oes teestä kiinnostunut,eto julukkikset.Immeenen vuan aatteloo omia asioetaan,ee pistä silimiään kiini.

    • huumårillaaa

      Kuopiolaiset stalkkaavat ihan ammatikseen. Muistithan maksaa siitä?

    • silimänreijät

      Lääkitys kohilleen, itellä ainakin autto.

    • Hävetkää

      Valitettava ilmiö, joka tuntuu keskittyvän juuri Kuopioon. Ei tällaiseen samanlaiseen ilmiöön muualla suomessa törmää. Tuijottaminen on epäkohteliasta ja siitä tunnistaa paikallisen kalakukon pureksijan.

    • Palstapoliisi

      Auta pitämään palsta siistinä. Ilmoita asiattomasta, rasistisesta tai herjaavasta viestistä klikkaamalla viestin yhteydessä olevaa Ilmianna-linkkiä. Rasistiset viestit ja rasistiset ilmaukset ovat Suomi24:n keskusteluissa kielletty.

    • nähty_on

      Kuopiolaiset "miehet" tuijottaa toisia miehiä siksi, kun he miettivät että taasko tuolla on isompi pippeli kuin minulla.

    • AitoStadilainen

      Kun itellä on kuulokkeet päässä, niin onko se joku kehotus tulla rupattelemaan?

      Ja muistutus tekniikan mullistuksesta. Vaikka minulla on langattomat kuulokkeet, korvilla niin minä voin silti olla puhelimessa. Monta kertaa nämä maalaiset katsovat ihmeissään kun puhun "itsekseni".

    • alkaamittatäyttyä

      Torilla, halleissa ja uima-kuntosaleissa ja monissa muissa paikoissa olen kärsinyt samasta ilmiöstä. En TODELLAKAAN lähde kuntoilemaan tai kahville HAKEAKSENI SEURAA vaan omaksi ilokseni ja itseni kunnossapitämiseksi. Varsinkin aamu- ja päiväaikaan näitä joutavia tuijottajia löytyy todella paljon. Tiedoksi vaan, että EN TODELLAKAAN HALUA TULLA HÄIRITYKSI esim. kesken uinnin tai treenin enkä sen jälkeenkään. Hankkikaan ihmiset elämä ja jos sitä ei ole tullut vielä hankittua niin aloittakaan NYT. Mutta älkää tulko häiritsemään tuntemattomia ihmisiä. Olen myös monta kertaa miettinyt milloin sanon rumasti kun tuijotus vaan jatkuu ja jatkuu... päivästä toiseen... kuukaudesta toiseen...

      • kuka.se.tuijottaakaan

        Havaitaksesi "tuijotuksen", joudut itse tuijottamaan. Ehkäpä sinun mielestä "tuijottajat" ihmettelevät vaan että mitä Sinä tuijotat.


      • Entinen_stadilainen

        Jyväskylän keskustassa kun menee "CITY"-sokokselle ostoksille jengi oikein kääntää rintamasuunnan oville päin kun joku tulee sisään. Häiritsee ihan vitusti, ei voi mitään.


      • Palstapoliisi

        Keskustele Kuopion alueen asioista.


      • ghdahdtryy
        Entinen_stadilainen kirjoitti:

        Jyväskylän keskustassa kun menee "CITY"-sokokselle ostoksille jengi oikein kääntää rintamasuunnan oville päin kun joku tulee sisään. Häiritsee ihan vitusti, ei voi mitään.

        Jyväskylän sokos on kaukana keskustasta. tooollllo


    • Anonyymi

      Jouduin tänään tuijotuksen uhriksi, voi helkkari.

      • Anonyymi

        Minäkin olen joutunut usein tuijottelijoiden uhriksi, ompa moni niistä tuijottelijoista vielä jopa vinkannut silmääkin ja pyytänyt mukaansa, mutta naimisissa olevana miehenä en ole aina tohtinut lähteä.


      • Anonyymi

        Onko sinulla peruSSuomalainen lokintappajan katse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen joutunut usein tuijottelijoiden uhriksi, ompa moni niistä tuijottelijoista vielä jopa vinkannut silmääkin ja pyytänyt mukaansa, mutta naimisissa olevana miehenä en ole aina tohtinut lähteä.

        No eipä näytä homollakaan olevan heleppoa! Et sitten uskaltanut kaapista ulostautua?


    • Anonyymi

      Minä tuijotan. Haluan vaikka mitä, eikä siinä vilä kaikki. Haluan enemmänkin. Kaiken aivan kaiken rakani.

    • Anonyymi

      Laitappa vetoketju kiinni ,niin tuijotus loppuu !

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe