Eli ko. autossa ois seuraavanlaiset oireet: Tuntuu siltä, että turbo 'lähtee mukaan' vasta kaasu pohjassa. Kaasupolkimen ollessa puolivälissä auto liikkuu mutta ei kiihdy juurikaan, eli tuntuu että ois ns. tyhjää ennen kuin painaa kaasun pohjaan. Kiihdyttäessä ei nyvi eikä mielestäni hyydy (EGR 'eliminoitu'). Lisäksi kuuluu semmonen 'putputus' ilmanputsarin kotelon luota, tai siis semmonen imuääni. Siis ääni kuuluu auton ollessa tyhjäkäynnillä.
Onko siis ko. turbo jo 'elämänsä ehtoopuolella' vai vieläkö on toivoa jälellä?
Niin, ja autolla ajettu 457tkm ja tulee km lisää päivittäin.
Ps. Oli aikoinaan Skoda Octavia 1.9TDI mutta sillä toisella moottorilla (80kW) ja se liikkuu paljon ketterämmin.
VW Passat 1.9TDI 66kW -97/-98 turbo-ongelma?
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869