Ensi kesäksi katsellut venettä, Yamariiniin päätymyt ja twin console -malli houkuttelisi. Tulisi uistelu ja hyviajeluun sisävesiin.
Lähinnä hakusessa max 10v ikäinen ja 50/60hp nelarilla
Haluaisin kuulla kokemuksia näistä ja onko joku muu arponut 47TC ja 50TC -mallien välillä ja kumpaan päätynyt? Miksi?
Kiitos!
Yamarin tuplapulpettiveneistä kokemuksia?
12
5789
Vastaukset
- Kerttutäti
Jos kuitenkin ostaisit telfacatin. Sopisi paremmin kaltaisellesi rumalle snorkkeliperseiselle homopervolle ahvenanmaalta. Ja ennen kuin vastaat mitään kertakaikkisen typerää niin mieti ensin miksi sinulla on jatkuvasti pökäle pöksyissä.
- TätäMonika
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
- Erästoinentäti
TätäMonika kirjoitti:
Tiedoksi, ettei näille palstan saastuttajille ja näppäimistön väärikäyttäjille kannata vastata - saavat nimittäin jonkinlaisia kicksejä siitä kun joku on huomannut heidän lapsen tasolle jääneen käytöksensä D
- Tätikuul
TätäMonika kirjoitti:
Anna pyllyä!
- Kerttutäti
Ei sulla taida pili toimia nihilisti
- Tätikuul
Ei oo piliä, on pimppi! Haluan haistaa sun pylllyä!
- pitkäkäsi
Olkaapa nyt tädit siivosti, ettei ylläpidon sedät laita lankoja poikki.
- Kerttutäti
Tätikuul kirjoitti:
Ei oo piliä, on pimppi! Haluan haistaa sun pylllyä!
Prrrööööt! Siinä, haistele vapaasti.
- ex47TC
47 TC 50hv Yamaha on joskus tullut omistettua ja ajettua merellä. Vene on kokoisekseen oikein mainio. Säilytystilaa oli vähän niukanlaisesti (mulla oli 4730 TC). 50 TC on vähän isompi mutta liekö tuossa suurempaa eroa, 50 TC 60hv kone jaksaa viedä useampaa aikuista paremmin.
- kompurakamssis
Minulla oli parivuotta sitten 47tc 60 hp koneella. Oli mielestäni ihan ok venho juuri kyseiseen käyttöön, yllättävänkin vakaa, vaikka heitteli reunalla virveliä. Naapurilla oli samanlainen vene 50 sellä ja kyllä, ero oli ISO. Eli jos meinaa veneillä muutenkin, kuin yksin kannattaa mielestäni ehdottomasti ottaa 60hp kone, paitsi tietenkin jos tulee erittäin edullinen muuten vastaan, silloinhan aina joutuu jostain tinkiin.
- Suvi-VMAX
Kiitoksia! erittäin paljon näistä asiallisista vastauksista! Lisää saa toki laittaa jos joltakin vielä kokemuksia löytyy?
- kyllälähteeeee
Pistät siihen kerralla vähintäänkin 250hv koneen. Ja 2-tahtisen, lähtee ainakin plaaniin. Sen rekisteriotteen nakkaat peräaaltoon ja annat hanaa niin että tuntuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789