Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Martinan juttuja :))

haha.hanski.joo

"Hanna-Mari Seppälä!

Hanski on tuttu näky Märskyssä, ja treenaamme usein vierekkäisillä radoilla, vaikka olemme toki tahoillamme hyvin keskittyneitä omaan tekemiseen."

HAhahhaaahhahaaa

Mara on keskittynyt tyrkkyilyyn ja vessakuvauksiin. Pelle.

7

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noloa_niin

      Jos juoksee tai kävelee vaikkapa Helsingin Töölönlahtea ympäri, niin voi useina päivinä todeta juoksevansa tunnettujen näyttelijöiden kanssa, sillä tuolla heitä aika usein bongaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että he olisivat sinun seurassa tai sinä heidän, vaikka samalla lenkkipolulla olisittekin yht´aikaa vai?

    • madre

      Ajatelkaa miten otettu tunnettu Seppälä on kun saa hengittää samaa ilmaa kuin kv-sanonko, mikä ?
      Kv hehkuttaa kun on vähänkin olevinaan syytä.
      Joko on ostettuna kielikurssikirjat notta pystyy kommunikoimaan Vicotrian kanssa kun hän käy epsanjalaista skolea????

      • hablos.corteros

        Puhuvat varmaan kortekieltä koko klaani.


      • los_romanos
        hablos.corteros kirjoitti:

        Puhuvat varmaan kortekieltä koko klaani.

        Epsanjalaisella korostuksella!


    • juntit

      Sanat notta ja skole ei oikein kuulu samaan lauseeseen...

      • stupidox

        vedä sinä "juntti" uimalakki lauserakenteeseen ja lirputa maran uimahousun haaroväliä


    • Levin_ruokavalio

      Ei ole p*skahuusia, jossa Martina ei ole itseään kuvannut. Nyt auton lisäksi kotina toimii vesi: "Olen kotona, kun olen vedessä."

      Fit-lehden lukijat voivat olla onnellisia, että heillä on tuollainen bloggaaja. Milloin Martina alkaa kirjoittaa asiaa? "Vilpitön toiveeni on, että voisitte saada blogistani hyvää fiilistä, motivaatiota treeneihin ja uusia ideoita arkeen."

      Martinan viisauksien kultamuna:
      "Olen jo hyvin nuorena ollut kiinnostunut siitä, mitä suuhuni laitan."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe