Onko yhdelläkään hiirellä ikinä ollut sellaista ongelmaa, ettei saisi syötyä Altromin pellettejä....?
Kaikki aina puhuu vaan että syöttää niitä hiirilleen, ja ongelmat tuntuu olevan lähinnä sitä ettei pelletti kiinnosta.
Päätin sitten itekin kokeilla kahdelle uroshiirelleni. Molemmat kyllä kiinnostuivat pelletistä, ja yritti ruveta syömään... mutta ei saanut siitä mitään irti? Hampaat vaan luisti pelletin pinnassa, mutta ei ne saanut siitä ikäänkuin otetta. Kuuluuko pelletin olla noin julmetun kovaa?
Tunnen itteni nyt ihan typeräksi kun kellään muulla ei tunnu olevan vastaavaa ongelmaa. Onko mun hiiret vaan jotenkin heikkohampaisempia/-leukaisempia kun muitten, pitäiskö siitä huolestua? Ei ne kyllä jyrsi oikeastaan mitään muutakaan, esim. puiset kalusteet yms saa olla ihan rauhassa eikä hampaan jälkeäkään näy ikinä. Sanotaan että kovaa jyrsittävää pitäis aika ajoin antaa, esim kovaa näkkileipää. Sitäkin oon yrittäny antaa, mutta ei ne sitä syö. Normaalisti siis syövät vaan siemensekotuksia ja välillä jotain tuoreruokaa.
Siis, ne ei vaan jyrsi? Onko se haitallista?
Altromin pellettien syömisongelmia?
Jyrsijä-vai-ei
1
185
Vastaukset
- Sedä
Todennäköisesti ne ei vaan ole tottuneet siihen niin ei maistu. Mäkin syötän hiirilleni siemenseosta (Rapunzel). Tykkään kun se on virikkeellisempää ruokaa. Heitän siemenet aina puruihin josta hiiret saa sitten kaivella ne esiin. Altrominiakin oon antanut välillä kun sitä on rotilla, ja sekin kelpasi ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753