Piiskaa naiselta

boy22q

Olen etsinyt lähes tuloksetta 50 naista, joka haluaisi antaa piiskaa parikymppiselle "pojalle". Piiskan antamisesta kiinnostuneita vanhempia rouvia on vaikea löytää ainakaan netistä. Eikö piiskan antaminen kiinnosta ?

20

1263

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä Suomessa on vaikea löytä naisia joka halua annaa piiskaa!Olen mukana yksi seksisajt Ruotsissa,siellä on vaikka kuinka paljo naisia joka halua annaa piiskaa mutta se on siellä ja minä täällä!

• Tule tänne olla minun ankara suomenkielinen opettaja!Anna minulle piiskaa jos en osa ulkoa läksy joka annoit minulle!

• Se on aikoja sen jälken kun minä kävin koulussa!Minä olen vanha mies!

• annidomino

No voi voi. Olen melkein viiskymppinen, eli ikää ei ole tarpeeksi vielä, mutta ajattelin olla vielä ammatissani jonkin aikaa. Muuten, asiakkainani on pikkasen vajaa neljäkymmentä prosenttia naisia, nuoria poikia ei yhtään, suurin osa yli viiskymppisiä miehiä, naiset 40 - 70 väliltä.
      Hyvää ystävänpäivää! ... piiskatkaa toisianne!

• Missä sinä asut annidomino?Minä haluan saada piiskaa sinulta!Osoiteni on täällä jossain?

• raggdollie

Kyllähän Suomestakin löytyy naisia (eri ikäisiä), jotka mielellään antavat piiskaa subipojille. Sain viikonloppuna PervParkin bileissä itse käsittelyä ihanalta naisdommelta. Vieläkin ihan fiiliksissään.

• jyert4

Mitä sitten?? en ihan ymmärrä, miksi keräät tuota listaa.

• jyert4 kirjoitti:

Moderaatorit laittaa kaikki me joka on hakenut seuraa täällä häpeänurkaan!

• vahtikoiruus

Listan kerääjä ja julkaisija syyllistyvät tietosuojaRIKOKSEEN

• Noin-kai-se-on
        vahtikoiruus kirjoitti:

Listan kerääjä ja julkaisija syyllistyvät tietosuojaRIKOKSEEN

Ei Suomi24:n mielestä.

Nytkin tässä se osoitteensa julkaisseen kirjoitus on poistettu sääntöjen vastaisena. Listat ovat saaneet jäädä - sääntöjen mukaisina siis.

Mutta ei tuossa ole kyllä hajuakaan tietosuojarikoksesta.

• Ootpolo
        jyert4 kirjoitti:

Listan kerääjä ei saa miestä eikä naista eikä hänestä siihen olisikaan. Katkerana muiden mahdollisuuksista jää ainoaksi harrastukseksi kerätä pikkulistojaan.
        Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista :)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Saisinko More Bottoms Spanked Tuplana. N

• Anonyymi

olen 25Vuotias isokokoinen annan mielelläni piiskaa F/M tykkään itse saata piiskaa muutamankerran vuotessa pari päivää sitten sain vappu piiskat töppäilyistäni kyllä tämäntytön pyrstöä kylvetettiin kolmihaarainen vitsatanssi pyllyllä reisillä,lantiolla olen rantuinen reisiltä,lantiolta on vieläkin hyvä olo vitsan jäljiltä tykkään.(vaikka huutan,potkin piiskatessa)

• Anonyymi

Naapurikorttelissa asuu yksi naisihminen, joka käy aina välillä. Soittaa, ja kysyy olenko kotona. Jos vastaan että olen, niin kohta soi ovikello. 10 minuuttia ja vierailija on tienannut päivän ateriansa

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      80
      5082
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      48
      3835
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      25
      3398
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      80
      2429
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1909
    6. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      355
      1616
    7. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1581
    8. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1552
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      15
      1495
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      34
      1365
    Aihe