Piiskaa naiselta

boy22q

Olen etsinyt lähes tuloksetta 50 naista, joka haluaisi antaa piiskaa parikymppiselle "pojalle". Piiskan antamisesta kiinnostuneita vanhempia rouvia on vaikea löytää ainakaan netistä. Eikö piiskan antaminen kiinnosta ?

20

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä Suomessa on vaikea löytä naisia joka halua annaa piiskaa!Olen mukana yksi seksisajt Ruotsissa,siellä on vaikka kuinka paljo naisia joka halua annaa piiskaa mutta se on siellä ja minä täällä!

• Tule tänne olla minun ankara suomenkielinen opettaja!Anna minulle piiskaa jos en osa ulkoa läksy joka annoit minulle!

• Se on aikoja sen jälken kun minä kävin koulussa!Minä olen vanha mies!

• annidomino

No voi voi. Olen melkein viiskymppinen, eli ikää ei ole tarpeeksi vielä, mutta ajattelin olla vielä ammatissani jonkin aikaa. Muuten, asiakkainani on pikkasen vajaa neljäkymmentä prosenttia naisia, nuoria poikia ei yhtään, suurin osa yli viiskymppisiä miehiä, naiset 40 - 70 väliltä.
      Hyvää ystävänpäivää! ... piiskatkaa toisianne!

• Missä sinä asut annidomino?Minä haluan saada piiskaa sinulta!Osoiteni on täällä jossain?

• raggdollie

Kyllähän Suomestakin löytyy naisia (eri ikäisiä), jotka mielellään antavat piiskaa subipojille. Sain viikonloppuna PervParkin bileissä itse käsittelyä ihanalta naisdommelta. Vieläkin ihan fiiliksissään.

• jyert4

Mitä sitten?? en ihan ymmärrä, miksi keräät tuota listaa.

• jyert4 kirjoitti:

Moderaatorit laittaa kaikki me joka on hakenut seuraa täällä häpeänurkaan!

• vahtikoiruus

Listan kerääjä ja julkaisija syyllistyvät tietosuojaRIKOKSEEN

• Noin-kai-se-on
        vahtikoiruus kirjoitti:

Listan kerääjä ja julkaisija syyllistyvät tietosuojaRIKOKSEEN

Ei Suomi24:n mielestä.

Nytkin tässä se osoitteensa julkaisseen kirjoitus on poistettu sääntöjen vastaisena. Listat ovat saaneet jäädä - sääntöjen mukaisina siis.

Mutta ei tuossa ole kyllä hajuakaan tietosuojarikoksesta.

• Ootpolo
        jyert4 kirjoitti:

Listan kerääjä ei saa miestä eikä naista eikä hänestä siihen olisikaan. Katkerana muiden mahdollisuuksista jää ainoaksi harrastukseksi kerätä pikkulistojaan.
        Happamia ovat, sanoi kettu pihlajanmarjoista :)

• Anonyymi
      • Anonyymi

Saisinko More Bottoms Spanked Tuplana. N

• Anonyymi

olen 25Vuotias isokokoinen annan mielelläni piiskaa F/M tykkään itse saata piiskaa muutamankerran vuotessa pari päivää sitten sain vappu piiskat töppäilyistäni kyllä tämäntytön pyrstöä kylvetettiin kolmihaarainen vitsatanssi pyllyllä reisillä,lantiolla olen rantuinen reisiltä,lantiolta on vieläkin hyvä olo vitsan jäljiltä tykkään.(vaikka huutan,potkin piiskatessa)

• Anonyymi

Naapurikorttelissa asuu yksi naisihminen, joka käy aina välillä. Soittaa, ja kysyy olenko kotona. Jos vastaan että olen, niin kohta soi ovikello. 10 minuuttia ja vierailija on tienannut päivän ateriansa

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe