merellisiä seikkailuja yhdessä? Hyvää yötä ja kauniita unia :).
https://www.youtube.com/watch?v=JWtWG0JyCXI
Katsoisimmeko joskus Jacques Cousteau:n
12
101
Vastaukset
- uneenaikavaipuu
Ihan koska vain sinulle sopii...:)
- Tykkäsinsiitä
Ai sä muistat sen. Niin minäkin. :)
- mielikuvissaVärit
Tänään illalla ajattelin niitä kertomuksia...C:n punaista pipoa ja turkoosia vettä, paitsi, että kaikki oli mustavalkoista 70-luvulla. Katsotaan unissa. :)
- Mikä.ettei
Kaikki Cousteau:n ja muutkin eläimiä ja merten elämää koskevat on todella minun mieleen.
Hyviä unia. - elluhallob
Tykkäsin kanssa
Cousteau:n merellisistä luonto ohjelmista
Katsoisimmeko yhdessä ....en tiedä (*_*) - ryömimisoskari
Minä pidän jännittävämmistäkin dokumenteista kyllä... ja ennen ensi-iltaa olevista HD elokuvista, kuten tuo Leo Karpon, "Ryömintä-elokuva", saakohan hän ryömimisestä ja irvistelystä oscarin?
- ryömimisoskari
..jatko... siis tämä The Revenant, josta sille karhulle pitäisi antaa oscar, ei suinkaan leonardolle.
- JaskuesKoskelos
Hyvää yötä.
- eihyväfilmi
Tuo lorina alkaa kusettaa.
- toivotellen
vedä sä vaan vaikka kuule sympatiasumpit kuuntelevan kirkon kanssa, kunhan ei liity mun elämään millään tavalla.
- Kiitoslinkistä
Katson nyt sitten. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511873
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131776Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va381587Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941205
- 851168
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541012- 62879
- 49831
- 50826