Metsäpolkuun on tullut myyntiin ID-merkkiset vaipat, joita saa housuvaippoina ja teippivaippoina. Nämä ovat selvästi halvemmat kuin Tenat.
Onko kokemusta näiden ID-vaippojen imukyvystä ja laadusta?
Mietin vaihtaisinko noihin niiden vaippojen osalta, jotka ostan itse.
Edullisemmat vaipat
6
1349
Vastaukset
- hoitja322
Minuta noi ID-vaipat ovat ihan ok. Imukyky on niiden imukykyisimmäss aika sama kuin Tena Slip Max. Teipit pysyvät kiiinni ja niitä voi vielä säätää useaan otteeseen.
Hintaero ei ole kovin suuri Tenaan, mutta voivat nämä olla vähän edullisemmat.
ID:n M-koko tuntuu hieman isommalta kuin Tena Slioin M-koko, mutta S-koko tuntuu suhteessa pienemmältä. Jos vartalon ympärysmitta on noiin 70-75 cm, kanattaa kokeilla kumpi sopii paremmin. S-koko voi tuntua tiukalta, mutta M-koko taas pullottaa pöksyissä. Täytyy kokeilla noitakin
- Mattias2
Onko muilla kokemuksia näistä? Olisi kiva saada hieman edullisemmat vaipat.
- Ponkka
Olen tilannut Kärkkäiseltä ID Expert Slip Super L:ää ja olen kaikinpuolin tyytäväinen. Istuvat mielestäni paremmin kuin Tenan vastaavat teippivaipat. Vuotoja ei ole esiintynyt. Suosittelen.
- inko
iD merkiltä löytyy teippi, vyö ja housuvaippoja, kokoja ja imukykyvä on erittäin runsaasti. Paras tuote mitä tiedän ovat iD Soft-Feel housuvaipat, pehmeintä materiaalia mitä olen koskaan käyttänyt ja hinnat ovat Tenaa edullisemmat. Toimitus on myös tosi nopea, yleensä tulevat 1-2 vuorokautta tilauksesta.
- inko2
Kannattaa myös tutustua Fennokaupan Moli-tuotevalikoimaan. Saksalaisia hyviä ja edullisia vaippoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256