Kuinka moni tietää että ristikko on sääntöjen vastainen ja kielletty alle 18vuotiailta? Ja onkohan kyseinen ristikko todella niin suosittu että yli puolet junnumolareista käyttää sitä kuten kiekkobussista väitettiin?
CAT EYE- ristikko alle 18v:llä
Hockeymum
2
899
Vastaukset
- hennasil
suosittu on ja kassissa vaihtoristikko jos tuomari vaatii kesken pelin tai ennen peliä vaihtamaan...
- Hockeymum
Itse en ikinä hankkisi lapselleni vaarallisia varusteita, tästä sääntöjen vastaisuudesta ei puhuttu ostaessa mitään ja nyt tuomarit oli asiaan puuttuneet. Jäi ihmetyttämään. Miksi riskeerata tieten tahtoen lapsukaisen silmät? Jos jotain kävisi niin ei taitaisi vakuutus korvata edes vaikka eipä tuota näköä kyllä mikään raha korvaisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976