Narsku+narsku

Anili1

Mitä suhteesta tulee? Leikin nyt yhden narskun kanssa, joka ei vielä tunnista minun olevan samanlainen. Hauskoja leikkejä. Mutta onko kokemusta, mitä tästä voi tulla pidemmän päälle? Onko kellään kokemusta?

17

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtasattuu

Leikit ihmisellä?? Oikeinko molemmat diagnosoitu virallisesti?

• Anili1

Hän on, minä en psykiatrille mene

• Hupsistakeikka

Kelle sattuu? Ei ainakaan narskuille

• kookol

Helvetti. Älä ryhdy leikkimään. Joko olette kunnolla tai ette ole lainkaan muttä älkää pelatko.

• Narsistin_

Narsistin kanssa kunnolla? Kunnolla ylös ja totaalivauhtia alas... RYSKIS!!

• Suhteesta_

Suhteesta tulee sitä mitä sinä haluat siitä tulevan, jos kerran narsisti olet.

• Upsista

Mut onnistuuko se narsistin kanssa, kun kumpikin on narsisti?

• Et_myönnä
        Upsista kirjoitti:

Mut onnistuuko se narsistin kanssa, kun kumpikin on narsisti?

Et myönnä olevasi kykenemättömämpi kuin se toinen... Etkä käytännössä ainakaan alistu mihinkään mihin et halua osallistua tai mitä et halua tehdä. Ei sellaista mestaria kuule maailmassa olekaan, joka taluttaisi sinua yhtään minnekään minne et itse haluaisi mennä.

• huisaatana

kyl yhessäkin oli kestämistä.pelottaa että niit on kaks samam katon alla.ollaanko perkeleitä toisillemme?

• lisäälisäälisää

Hyvähän siitä tulee. Draamaa piisaa.

• Narskutin

Siltä kyllä vaikuttaakin nyt... Draamaa riittää... mutta tämä on mielestäni niin kiehtovaa.

• mä kysyisin neuvoa täältä minulla on narsisti naisen kanssa 10v. tyttö ja en Ole Nähnyt lastani noin 8v. ja puhelin yhteyksissä olemme olleet vähän aikaa sitten tyttö haluaisi kovasti Nähdä minut ja minä haluaisin Nähdä lapseni mutta pelkään lapsen äitiä koska hän on määräly henkinen ja uhkaava käytöksinen olen joutunut kotoani lähtemään pois monta kertaa kun tyttö oli Ihan pieni ja lapsen piti on agresiivinen ja tämän 8v. vuoden aikana hän on puukottanut Mies ystäväänsä selkään He eivät enään Ole yhdessä minä ja lapsen Äiti ei olla asuttu yhdessä koskaan kuukausi muutoma Viikko koska hänen kanssa ei tule toimeen on vaan Niin hankala tilanne kun meillä on yhteinen lapsi mitä teen antakaa joku järkevä ihminen järkevä neuvo????

• Mittee tehä kun narsun kans laps?

• liisama

Ota yhteyttä lastenvalvontaan,narsistien uhrien tuki juttuihin.Osaavat auttaa näissä asioissa.Narsistin kanssa kun ei kannata eikä pidä olla ilman välikäsiä yhteydessä,missään tapauksessa.

• Voit_kokeilla

• tytär-1

Minun vanhempani olivat molemmat luonnehäiriöisiä. Heidän avioliitto kesti lähes 60 vuotta. Värikästä oli. Narsisti petti jatkuvasti ja läheisriippuvainen vaimo sulki silmät kaikelta mahdolliselta, uskotellen, että kyllä se siitä hyväksi muuttuu. Suoltain rahansa erittäin mustasukkaisen narsistimiehensä käytettäväksi. Parivaljakkona he tukivat toinen toistaan, mitä hullummissa perheen sisäisissä tapahtumissa. Koko elämä perustui valheen varaan. Esikoinen oli toki jalustalle nostettu ja palvottu *kultainenlapsi* ja kuopus sai kantaa kaikki mahdolliset *synnit* harteillaan. Lasten osa oli vaikea, piti selvitä elämästä omin avuin kypsymättömien aikuisten joukossa. Ja lopulta se *kultainenlapsikin* putosi jalustalta alas ja joutui kokemaan *perheen* surullisen todellisuuden. En suosittele kellekkään.

• sukututkimuskannattaa
        tytär-1 kirjoitti:

Minun vanhempani olivat molemmat luonnehäiriöisiä. Heidän avioliitto kesti lähes 60 vuotta. Värikästä oli. Narsisti petti jatkuvasti ja läheisriippuvainen vaimo sulki silmät kaikelta mahdolliselta, uskotellen, että kyllä se siitä hyväksi muuttuu. Suoltain rahansa erittäin mustasukkaisen narsistimiehensä käytettäväksi. Parivaljakkona he tukivat toinen toistaan, mitä hullummissa perheen sisäisissä tapahtumissa. Koko elämä perustui valheen varaan. Esikoinen oli toki jalustalle nostettu ja palvottu *kultainenlapsi* ja kuopus sai kantaa kaikki mahdolliset *synnit* harteillaan. Lasten osa oli vaikea, piti selvitä elämästä omin avuin kypsymättömien aikuisten joukossa. Ja lopulta se *kultainenlapsikin* putosi jalustalta alas ja joutui kokemaan *perheen* surullisen todellisuuden. En suosittele kellekkään.

Luonnehäiriöisiä perheitä Suomessa riittää. Osasyynä voi olla oma verinen historiamme, punaiset ja valkoiset, ainakin niillä alueilla, jotka noita veritantereita ovat olleet. Asioiden käsittelemättömyys suvussa ja myös yhteiskunnassa, jolloin aiheesta on pitkäksi aikaa tullut tabu, saa valitettavasti kauaskantoisia seurauksia seuraaviin sukupolviin. Kehoitankin pohdiskelemaan sitä paljon mainostettua narsistisuutta myös laajemmasta näkövinkkelistä. Valitettavasti samalla tapaa on sukuja, joissa esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö etenee äidiltä pojalle. Kun siis kokee sitä maniavaiheen käyttäytymistä näkemättä muuta, voi virheellisesti lokeroida ihmisen lokeroon, johon hän ei todellisuudessa kuulu.
        Elämästä kunnialla selviytyminen on haastavaa ja erityisesti pitkässä parisuhteessa vaaditaan kompromisseja, jotka ulkopuolisen tarkastelijan silmin tulevat heti tuomituiksi, koska hän ei tiedä historiaa tarpeeksi pitkälle. Tekeekin nyt mieli kysyä, kun kerran tytär olet, että oletko siis kumpi noista lapsista, se esikoinen vai kuopus?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      199
      4740
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      204
      3410
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      121
      2952
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2932
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      2860
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      13
      2297
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      52
      2288
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      73
      2186
    9. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2025
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1995
    Aihe