Onko todellakin puheenjohtajana se Länkinen mitä epäilen, ketkä sen on äänestänyt?
Vastaukset 18
- fkgpseirg
Äänisalaisuutta ei saa kertoa.......
- huumefirmatraahessa
Tämänki keskustelun alottanu joku saatanan firmanjohtaja huumepäisään
- Juukeli
Eiköhän ihmiset vanhennu ja viisastu?
Moni tekee virheitä ja niistä oppii.
Mut kyseinen henkilö ei ole huumeisiin sekaantunut vaikka paljon on kerennyt tekemään - Anonyymi
Juukeli kirjoitti:
Mut kyseinen henkilö ei ole huumeisiin sekaantunut vaikka paljon on kerennyt tekemäänJaa.mitä sinäkin tiedät.et mitään.oletko näitä lahkolaistietäviä.varmaan olet.onnea.
- Anonyymi
Juukeli kirjoitti:
Mut kyseinen henkilö ei ole huumeisiin sekaantunut vaikka paljon on kerennyt tekemäänVai vanhenee ja viisastuu myös länkinenkin.haista paska.ei ihminen miksikään muutu.loppupeleissä aina sama.
- mannu
Turvonnu
- Jäsen
Puheenjohtaja on hoitanut asiat yhdistyksessä mallikkaasti ja on aktiivinen harrastaja. Hän on vienyt Raahelaista moottorikelkkailua eteenpäin todella paljon ja käyttänyt paljon tunteja toiminnan kehittämiseen. Ei pitäisi olla kenelläkään valittamista.
- Anonyymi
Arvelinvaan kirjoitti:
Onko se tämä tyyppi: https://www.radiopooki.fi/uutiset/pohjois-pohjanmaa/a-158727
Eipä ole ollut.
- Anonyymi
Arvelinvaan kirjoitti:
Onko se tämä tyyppi: https://www.radiopooki.fi/uutiset/pohjois-pohjanmaa/a-158727
On vissiin.
- Eläin
Läkäläkä...ihanko ite
- Anonyymi
Mikä homman nimi?
- Anonyymi
Semmottis
- Anonyymi
Anna länkinen persettä. Jää meidän välille En puhu kellekään
- Anonyymi
Aikasa lynttäsi järvelän leskeä, nyt on aulikin poika jo sen kimpusa on parrat, korut ja pompulat, vainaan mersu alla näky olevan.
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi
Läps läps
- Anonyymi
Uus nahka
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401021Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29522