Faktaa huijarimyyjistä

Pitkän_linjan_yrittäjä

Olen huomannut että jopa 90% puhelinmyyjistä väittää virheellisesti että ovat uusimassa sopimusta (jota ei tietenkään ole ollut olemassa).
Myös nuo sadut siirtymisestä "pääkonttoriin" ja annetaan lahjakortti/jokin lahja läksiäislahjana.

Uusille yrittäjille ja miksei kokenemmillekkin.
Mitään ei saa luvata puhelimessa ennenkuin on tarkistanut tiedot.
Myyjien ulkoaopeteltu myyntipuhe pitää keskeyttää heti alkuunsa ja ilmoittaa ettei osta mitää eikä maksa mistään.
Heitä ei missään nimessa saa antaa jatkaa puhettansa loppuun saakka.

4

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellunkamala

      Luuri kiinni vaan.

      • Pitkän_linjan_yrittäjä

        Mulle tuli kerran ihan oikea puhelu jossa kartoitettiin tietoja.
        Siis kysely oli toimittajalta jolta en ollut pitkään aikaan ostanut mitään.
        He pävittivät rekisterin ja tarkistivat että poistavatko yrityksemme rekisteritään.
        Mutta tässäkin katksisin heti alkuun soittajan puhumisen ja otin itse komennon ja kyselin niitä asioita joita itse halusin.
        Tällä kertaa puhelu oli ihan oikealla asialla.

        Näillä huijarimyyjillä menee pasmat sekaisin kun puhelu ei menekkää käsikirjoituksen mukaan.
        Siis päättäkää kuka johtaa puhelua, huijari vai te.


    • hjfdlkfje

      "Ennen kuin on tarkistanut tiedot"? Siis mitä hittoa höpiset? Miksi hitossa sä annan firmasi tiedot ties kenelle, joka vaan löytää puhelinnumerosi? Tuo on se koukku, millä ihmiset saa puhumaan. Ei sen puhelun saa antaa mennä tuohon asti! Luuria korvaan ja heti.

      PS. Myin ennen noita rekistereitä eli olin siellä langan toisessa päässä. Päivässä soitetaan yli 80 puhelua. Ei siinä tahdissa hätkähdä siitä "ettei puhelu menekään niin kuin oli harjoiteltu". Yksikään puhelu ei mene niin kuin on harjoiteltu. Mutta kun esittää vähän häkeltynyttä niin moni ei enää olekaan niin kovana ja loppuu se ein huutaminen. Kuulin siinä duunissa nii paljon haukkumista ja paskaa että ei siinä asiakas pääse enää niskan päälle vaikka olis mikä Saarikoski. Niin, ja sen haukkumisen takia alko tosiaan vihaamaan asiakkaitaan, joten ei tuntunut missään kusettaa niitä kerta toisensa jälkeen.

      Ei tarvi olla mulkku, helpointa on vaan sanoa "Ei kiitos" ja sulkea luuri.

      • pitkän_linjan_yrittäjä

        Niin no sinä olet ollut vihattu puhelinmyyjä, oletko ollut myös yrittäjä?
        Yrittäjän tulee tehdä bisnestä myös puhelimella.
        Yrittäjän täytyy kuunnella sen verran että saa käsityksen mitä puhelussa on tarkoitus.
        Valitettavasi jotkut asiakkaat aloittavat puhelun vähän samaan tapaan kuin puhelinmyyjät, lyönkö heillekkin heti luurin korvaan?
        Tässä tuleekin se pointti, ota itse selvää mikä on soittajan asia, ei saa jäädä vain kuuntelemaan.
        Jos on epävarma onko soittaja asiakas ja kysytään esim. nimeä niin voi sanoa että puhelimessa.
        Itse toimin rakennusalalla ja puheluja tulee vaikka minkänimisistä yrityksistä.
        Puhelinmyyjät eivät ole kusettaneet minua mutta kauppoja olen tehnyt puhelimella paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe