Arvostaako miehenne vaimon kauneutta?

vallankaunis

Meillä mies arvostaa ostelee kukkia ja vaatteita ja uusia autoja. Kaikki kylän miehet ovat aivan innoissaan minusta, miestä vaan naurattaa, ja hänestä on kiva kun olen niin kaunis, että kaikki kaikki miehet haluisivat mut vaimokseen. Rasittavaa yleensä kun ei jaksais aina olla kaunis mutta onneksi se ei tarvi valmisteluita olen luonnostaan kaunis. Oletteko tekin? Jos ette, vinkiski sanoisin että kampaamoon, kynsihoitlaan, rasvaimuun, lenkille vaateostoksille, ja meikkauskouluun, siitä se lähtee jatkossa voi sitten vaihdella tai ottaa usuia kaunistumisjuttuja mukaan. Ruokahuolto kanssa kuntoon. Muistakaa hymyillä, älkää olko mulle kateellisia, en maha tälle mitään, joskus rasite joskus ei, Hätkähtäisit jos näkisit minut.

8

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavisvaan

Mä oon tosi kateelliinen sulle. Haluuisn olla kaunis, ole onnellinen ettäolet kaunis, minäkin voisin haluta olla. Mutta en ole.

• tyhmäoletkuitenki

Mutta kirjoittaa et sitte osaa......

• Päivänvitsi

Ihan varmasti hätkähtäisin jos näkisin sinun, HAHAHAHAHAHAHAH

• kiitoskehuista

Kiitos! Kiva kuulla että hätkähtäisit kauneuttani. Älä nyt kateellinen sentään ole, sä voisit mennä kauneushoitolaan kyllä sulle varmaan joku hoito saadaan aikaseksi että olisit minun näköinen.

• 1säpappa

Moni ensinäkemältä kaunis nainen muuttuu silmissäni rumaksi silmänräpäyksessä kun avaa suunsa. En tiedä pitäisinkö aloittajan ulkonäöstä muutenkaan, mutta tuon päänavauksen jälkeen tiedän hänet rumaksi.

• jkiol

Kauneus on katoavaa, jokainen on nuorena omalla tavallaan kaunis, olemme luonnon veistoksia.
      Sanoisin pikimmiten, että hyvin itseään hoitava ihminen on kaunis kokonaisuus.
      Kun ei tuhoa itseään, viinoilla, tupakalla, liiallisella meikkauksella ja yksi pahimmista on liiallinen rusketuksen hakeminen tavalla tai toisella. Lisäksi puhdas ja asiallinen, vartaloon ja ikään sopiva pukeutuminen. Ne tuovat ulkoista näköä, mutta tärkeintä lienee se sisältö, kuten kaikessa.
      Kun ihminen on tasapanoinen ja itseään arvostava, eteenpäin elämässään pyrkivä, hän osaa ymmärtää elämää ja ei tee kositaan vankilaa puolisolleen eikä lapsilleen eli ei riippuvainen. Hänen ei tarvitse orjallisesti seurata, mikä trendi vaatteissa, sisustuksessa, tai miten paljon pitää matkustella ja miten muut tekevät, hän osaa rakentaa kodin ja perheen. Silloin on hyvä mahdollisuus löytää myös puoliso, joka osaa arvostaa tätä, eikä hän poukkoile myöskään tuolla muiden myymässä maailmassa.

• rumaraili

Olisi kiva olla kaunis, mutta kun olen vaan ruma.

• carinfe

Et kovin kummoinen kuski ole kun autot romutat saman tien. Vai miksi mies autoja ostelee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      126
      6400
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6183
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3992
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2415
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1456
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1299
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1128
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      960
    Aihe