Arvostaako miehenne vaimon kauneutta?

vallankaunis

Meillä mies arvostaa ostelee kukkia ja vaatteita ja uusia autoja. Kaikki kylän miehet ovat aivan innoissaan minusta, miestä vaan naurattaa, ja hänestä on kiva kun olen niin kaunis, että kaikki kaikki miehet haluisivat mut vaimokseen. Rasittavaa yleensä kun ei jaksais aina olla kaunis mutta onneksi se ei tarvi valmisteluita olen luonnostaan kaunis. Oletteko tekin? Jos ette, vinkiski sanoisin että kampaamoon, kynsihoitlaan, rasvaimuun, lenkille vaateostoksille, ja meikkauskouluun, siitä se lähtee jatkossa voi sitten vaihdella tai ottaa usuia kaunistumisjuttuja mukaan. Ruokahuolto kanssa kuntoon. Muistakaa hymyillä, älkää olko mulle kateellisia, en maha tälle mitään, joskus rasite joskus ei, Hätkähtäisit jos näkisit minut.

8

217

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavisvaan

Mä oon tosi kateelliinen sulle. Haluuisn olla kaunis, ole onnellinen ettäolet kaunis, minäkin voisin haluta olla. Mutta en ole.

• tyhmäoletkuitenki

Mutta kirjoittaa et sitte osaa......

• Päivänvitsi

Ihan varmasti hätkähtäisin jos näkisin sinun, HAHAHAHAHAHAHAH

• kiitoskehuista

Kiitos! Kiva kuulla että hätkähtäisit kauneuttani. Älä nyt kateellinen sentään ole, sä voisit mennä kauneushoitolaan kyllä sulle varmaan joku hoito saadaan aikaseksi että olisit minun näköinen.

• 1säpappa

Moni ensinäkemältä kaunis nainen muuttuu silmissäni rumaksi silmänräpäyksessä kun avaa suunsa. En tiedä pitäisinkö aloittajan ulkonäöstä muutenkaan, mutta tuon päänavauksen jälkeen tiedän hänet rumaksi.

• jkiol

Kauneus on katoavaa, jokainen on nuorena omalla tavallaan kaunis, olemme luonnon veistoksia.
      Sanoisin pikimmiten, että hyvin itseään hoitava ihminen on kaunis kokonaisuus.
      Kun ei tuhoa itseään, viinoilla, tupakalla, liiallisella meikkauksella ja yksi pahimmista on liiallinen rusketuksen hakeminen tavalla tai toisella. Lisäksi puhdas ja asiallinen, vartaloon ja ikään sopiva pukeutuminen. Ne tuovat ulkoista näköä, mutta tärkeintä lienee se sisältö, kuten kaikessa.
      Kun ihminen on tasapanoinen ja itseään arvostava, eteenpäin elämässään pyrkivä, hän osaa ymmärtää elämää ja ei tee kositaan vankilaa puolisolleen eikä lapsilleen eli ei riippuvainen. Hänen ei tarvitse orjallisesti seurata, mikä trendi vaatteissa, sisustuksessa, tai miten paljon pitää matkustella ja miten muut tekevät, hän osaa rakentaa kodin ja perheen. Silloin on hyvä mahdollisuus löytää myös puoliso, joka osaa arvostaa tätä, eikä hän poukkoile myöskään tuolla muiden myymässä maailmassa.

• rumaraili

Olisi kiva olla kaunis, mutta kun olen vaan ruma.

• carinfe

Et kovin kummoinen kuski ole kun autot romutat saman tien. Vai miksi mies autoja ostelee?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      170
      2798
    2. 86
      1216
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      241
      1054
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      1006
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      83
      908
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      89
      732
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      647
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      54
      616
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      562
    10. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      100
      545
    Aihe