Meillä mies arvostaa ostelee kukkia ja vaatteita ja uusia autoja. Kaikki kylän miehet ovat aivan innoissaan minusta, miestä vaan naurattaa, ja hänestä on kiva kun olen niin kaunis, että kaikki kaikki miehet haluisivat mut vaimokseen. Rasittavaa yleensä kun ei jaksais aina olla kaunis mutta onneksi se ei tarvi valmisteluita olen luonnostaan kaunis. Oletteko tekin? Jos ette, vinkiski sanoisin että kampaamoon, kynsihoitlaan, rasvaimuun, lenkille vaateostoksille, ja meikkauskouluun, siitä se lähtee jatkossa voi sitten vaihdella tai ottaa usuia kaunistumisjuttuja mukaan. Ruokahuolto kanssa kuntoon. Muistakaa hymyillä, älkää olko mulle kateellisia, en maha tälle mitään, joskus rasite joskus ei, Hätkähtäisit jos näkisit minut.
Arvostaako miehenne vaimon kauneutta?
8
73
Vastaukset
- tavisvaan
Mä oon tosi kateelliinen sulle. Haluuisn olla kaunis, ole onnellinen ettäolet kaunis, minäkin voisin haluta olla. Mutta en ole.
- tyhmäoletkuitenki
Mutta kirjoittaa et sitte osaa......
- Päivänvitsi
Ihan varmasti hätkähtäisin jos näkisin sinun, HAHAHAHAHAHAHAH
- kiitoskehuista
Kiitos! Kiva kuulla että hätkähtäisit kauneuttani. Älä nyt kateellinen sentään ole, sä voisit mennä kauneushoitolaan kyllä sulle varmaan joku hoito saadaan aikaseksi että olisit minun näköinen.
- 1säpappa
Moni ensinäkemältä kaunis nainen muuttuu silmissäni rumaksi silmänräpäyksessä kun avaa suunsa. En tiedä pitäisinkö aloittajan ulkonäöstä muutenkaan, mutta tuon päänavauksen jälkeen tiedän hänet rumaksi.
- jkiol
Kauneus on katoavaa, jokainen on nuorena omalla tavallaan kaunis, olemme luonnon veistoksia.
Sanoisin pikimmiten, että hyvin itseään hoitava ihminen on kaunis kokonaisuus.
Kun ei tuhoa itseään, viinoilla, tupakalla, liiallisella meikkauksella ja yksi pahimmista on liiallinen rusketuksen hakeminen tavalla tai toisella. Lisäksi puhdas ja asiallinen, vartaloon ja ikään sopiva pukeutuminen. Ne tuovat ulkoista näköä, mutta tärkeintä lienee se sisältö, kuten kaikessa.
Kun ihminen on tasapanoinen ja itseään arvostava, eteenpäin elämässään pyrkivä, hän osaa ymmärtää elämää ja ei tee kositaan vankilaa puolisolleen eikä lapsilleen eli ei riippuvainen. Hänen ei tarvitse orjallisesti seurata, mikä trendi vaatteissa, sisustuksessa, tai miten paljon pitää matkustella ja miten muut tekevät, hän osaa rakentaa kodin ja perheen. Silloin on hyvä mahdollisuus löytää myös puoliso, joka osaa arvostaa tätä, eikä hän poukkoile myöskään tuolla muiden myymässä maailmassa. - rumaraili
Olisi kiva olla kaunis, mutta kun olen vaan ruma.
- carinfe
Et kovin kummoinen kuski ole kun autot romutat saman tien. Vai miksi mies autoja ostelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374