SM veikauksii

smveikkaajaa

U 21
-60 Pumppu
-66 Steffe
-73 Rutra
-81 Osku
-90 Julma_Hannu
90 Ponsi

31

2133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painonpudotuksensm

      Iltasanomat raportoi: näin tiputat jopa 7 kiloa viikossa! Keskenkasvuisten painonpudotusvinkit!

      • Ihmevalitusta

        Mitä pahaa on painonpudottamisessa?


      • teeerrrve

      • RajaKaikella
        teeerrrve kirjoitti:

        Terve järki jo sanoo että ei tervettä mutta terve järki saattaa jo puuttua joten vaikka tästä pikaguuglella

        https://www.terveystalo.com/fi/Palvelut/Urheilijat-ja-aktiiviliikkujat-Sport/Tietoa-urheiluterveydesta/Urheilijan-painonhallinta/

        Painonpudotus on hirveän ja epäterveellistä ja nuoret ei saisi kasvavassa ja energian tarpeen isässä ja nuorena laihduttaa liikaa ja vaarantaa itseään ja lajin mainetta ja pelätä ylempää painoluokkaa ja uusia vastustajia ja muuta.


      • Kokemuksensana

        Jos ei vedä yli 10% omasta painostaan voi unohtaa kansainväliset kilpailut.


      • RajaKaikella
        Kokemuksensana kirjoitti:

        Jos ei vedä yli 10% omasta painostaan voi unohtaa kansainväliset kilpailut.

        Ei voi ei saa liikaa siinä ja muutenkin painon kanssa ja pelleily ei sovi samaan lauseeseen ja judo. Jos et ja ymmärrä tätä niin ehket ole vastuuntuntoinen ja aikuinen ja huoltaja ja judoka ja sensei ja niin edelleen,,,, ja kun nuoret ja muut lukee tätä palstaa ja sillon kannattas olla antamatta väärää ja huonoa ja paheksuttavaa tietoa ja niin edelleen,,,


      • jotairaajaa
        RajaKaikella kirjoitti:

        Painonpudotus on hirveän ja epäterveellistä ja nuoret ei saisi kasvavassa ja energian tarpeen isässä ja nuorena laihduttaa liikaa ja vaarantaa itseään ja lajin mainetta ja pelätä ylempää painoluokkaa ja uusia vastustajia ja muuta.

        kylläpä oli syöpää lukea toi teksti


    • selväpeli

      Ykkösmaajoukkueet hoitaa hommat ja muut voivat sitten lopettaa valintojen arvostelut. Kyllä valmennusjohto tietää kenessä on ainesta ja kenessä ei. Tuskimpa kukaan ykkösporukan ulkopuolinen voittaa ketään ykkösporukan jäsentä.

      • Judostoliitto

        Ykköset valittu. Ykkösporukan voittoa kannustettu ja johdon viisautta ylistetty. Näin toimii kunnon toveri urheilusosialismissa :D


    • arvauskeskus

      U21-naiset
      -52 Salonen
      -57 Laxen
      -63 Raveala
      -70 Nykänen

    • kaikkioikeinsaletisti

      U21-pojat
      -55 Uusitalo
      -60 Saha
      -66 Olin
      -73 Heinonen
      -81 Mäkinen
      -90 Lambacka
      90 Kari

    • PomiSarista

      Entä U18? Kiinnostais mitä veikkaatte!

      • RajaKaikella

        Ei tarvitse veikata ja arvuutella ja pohtia! Kilpailuissa ja kilpailupaikoilla ja siellä nähdään tulokset ja mitalit ja sijoitukset!


      • arvauskeskus

        U18-tytöt
        -48 Salonen
        -52 Sundberg S
        -57 Laxen
        -63 Raveala
        -70 Uusitalo


    • varmanakkisalee

      U18-pojat
      -50 Haikulainen
      -55 Rantalainen
      -60 Pavlov
      -66 Djoukaev
      -73 Kanevets
      -81 Mantulin

      • Epävarmanakki

        Mites plussa?


      • Saletistivarmaa
        Epävarmanakki kirjoitti:

        Mites plussa?

        Uusimies jyrää muut.


      • PomiSarista

        Pakko sanoo et hyvi veikkasit, 5/6 oikein. Kylläkin kaikki voittajat voittivat aika selkeästi sarjansa ilman kummempia vaikeuksia.


    • tyttöpoikanainenmies

      Nyt ei taida tulla tuplamestareita kuin ehkä tytöissä. Tiukkaa tekee kyllä sielläkin.

      • PomiSarista

        Ei tiiä kyl turpalil hyvät mahollisuudet kanssa u21


      • einytsentään
        PomiSarista kirjoitti:

        Ei tiiä kyl turpalil hyvät mahollisuudet kanssa u21

        Turpal on kova pystyssä, mutta matossa saattaa vaikka Myllylä yllättää. Myllylän kanssa ei varmasti matossa halua kukaan lähteä vääntämään. U21:ssä tuskin Turpalilla mahkuja, Olin ja Korhonen ovat sen verran kovia.


      • Lalakkwk

        No joo tottaha tääki


      • Kldkhekie
        einytsentään kirjoitti:

        Turpal on kova pystyssä, mutta matossa saattaa vaikka Myllylä yllättää. Myllylän kanssa ei varmasti matossa halua kukaan lähteä vääntämään. U21:ssä tuskin Turpalilla mahkuja, Olin ja Korhonen ovat sen verran kovia.

        Myllylä kyllä yllätti... Häviämällä matossa Turpalille...


      • Trubaatti

        Hahahah


      • vanhakonna

        Pikkuvikoja, mutta on kyllä kaverin mattotyöskentely jäätävän kovaa. Mun mielestä mattotyöskentely ihan omalla tasolla tällä hetkellä u18 ikäryhmässä. Ainoita nuoria lupauksia, joka hakee aktiivisesti lopetuksia joka kerta. Tämä mun mielipide ja on jokaisen makuasia tykkääkö mahallaanmakaamisesta vai aktiivisesta judosta myös matossa. Ainakin ovat viihdyttävää katsottavaa tämän nuoren herran ottelut. Joukkuekisassa ilman tuomarin hätäistä matea olisi kuristanut myös Korhosen. On omalla ahkeruudellaan kehittynyt hienosti ja ansaitsee hatunnoston ei irvailua, joka tosin lienee maan tapa. Lisää vaan kovia kisoja alle. Summa summarum kaveri, jota kannattaa seurata jatkossa, jos ei judon ilmapiiri karkoita tätäkin kaveria kokonaan BJJ:n pariin.
        Lisäksi mun mielestä kaikkia nuoria kisaajia pitää kunnioittaa ja rohkaista oli sitten ykkönen tai viimeinen tai jotain siltä väliltä, eikä paskahousuna nimettömänä haukkua. Nuorissa on tulevaisuus me vanhat olemme jo menetettyjä :D


      • kilpikonnaa
        vanhakonna kirjoitti:

        Pikkuvikoja, mutta on kyllä kaverin mattotyöskentely jäätävän kovaa. Mun mielestä mattotyöskentely ihan omalla tasolla tällä hetkellä u18 ikäryhmässä. Ainoita nuoria lupauksia, joka hakee aktiivisesti lopetuksia joka kerta. Tämä mun mielipide ja on jokaisen makuasia tykkääkö mahallaanmakaamisesta vai aktiivisesta judosta myös matossa. Ainakin ovat viihdyttävää katsottavaa tämän nuoren herran ottelut. Joukkuekisassa ilman tuomarin hätäistä matea olisi kuristanut myös Korhosen. On omalla ahkeruudellaan kehittynyt hienosti ja ansaitsee hatunnoston ei irvailua, joka tosin lienee maan tapa. Lisää vaan kovia kisoja alle. Summa summarum kaveri, jota kannattaa seurata jatkossa, jos ei judon ilmapiiri karkoita tätäkin kaveria kokonaan BJJ:n pariin.
        Lisäksi mun mielestä kaikkia nuoria kisaajia pitää kunnioittaa ja rohkaista oli sitten ykkönen tai viimeinen tai jotain siltä väliltä, eikä paskahousuna nimettömänä haukkua. Nuorissa on tulevaisuus me vanhat olemme jo menetettyjä :D

        On tosiaan lupaava nuori, jolla on mattotekniikat hyvin hallussa ja muutenkin aina energistä menoa kisoissa. SM:n pronssimatsissa kävi pieni vahinko harrastelijatason kaveria vastaan, mutta Balticissa vei samaa heppua ihan mennen tullen. Tasaisuutta suorituksiin niin on ihan kovinta kärkeä.


      • hävetkääaikuiset
        kilpikonnaa kirjoitti:

        On tosiaan lupaava nuori, jolla on mattotekniikat hyvin hallussa ja muutenkin aina energistä menoa kisoissa. SM:n pronssimatsissa kävi pieni vahinko harrastelijatason kaveria vastaan, mutta Balticissa vei samaa heppua ihan mennen tullen. Tasaisuutta suorituksiin niin on ihan kovinta kärkeä.

        Juu ihan kiva ja hyvä poika, jonka valkku ja oma isä saa huonoon valoon, kun ovat käytökseltään öykkäreitä


      • pronewaza
        hävetkääaikuiset kirjoitti:

        Juu ihan kiva ja hyvä poika, jonka valkku ja oma isä saa huonoon valoon, kun ovat käytökseltään öykkäreitä

        Älä viitsi täällä nimettomänä haukkua. Itse arvostan suuresti molempia. Ovat tosissaan tekemisessä mukana ja panostavat kovasti omaa aikaansakin lajiin.

        Rassella on mielestäni Suomen ehdottomasti hienoin newaza omassa ikäluokassaan. Kiva katsoa miten hakee lopetusta aina mattoon mennessä eikä jää makoilemaan ja odottamaan mattea niin kuin monet muut judokat.


      • ettiedämitään
        kilpikonnaa kirjoitti:

        On tosiaan lupaava nuori, jolla on mattotekniikat hyvin hallussa ja muutenkin aina energistä menoa kisoissa. SM:n pronssimatsissa kävi pieni vahinko harrastelijatason kaveria vastaan, mutta Balticissa vei samaa heppua ihan mennen tullen. Tasaisuutta suorituksiin niin on ihan kovinta kärkeä.

        ...harrastelijatason kaveri, ja vei mennen tullen. Ihan täyttä tuubaa. Et taida judoa paljon seurata.


      • Totuuskuntoon
        vanhakonna kirjoitti:

        Pikkuvikoja, mutta on kyllä kaverin mattotyöskentely jäätävän kovaa. Mun mielestä mattotyöskentely ihan omalla tasolla tällä hetkellä u18 ikäryhmässä. Ainoita nuoria lupauksia, joka hakee aktiivisesti lopetuksia joka kerta. Tämä mun mielipide ja on jokaisen makuasia tykkääkö mahallaanmakaamisesta vai aktiivisesta judosta myös matossa. Ainakin ovat viihdyttävää katsottavaa tämän nuoren herran ottelut. Joukkuekisassa ilman tuomarin hätäistä matea olisi kuristanut myös Korhosen. On omalla ahkeruudellaan kehittynyt hienosti ja ansaitsee hatunnoston ei irvailua, joka tosin lienee maan tapa. Lisää vaan kovia kisoja alle. Summa summarum kaveri, jota kannattaa seurata jatkossa, jos ei judon ilmapiiri karkoita tätäkin kaveria kokonaan BJJ:n pariin.
        Lisäksi mun mielestä kaikkia nuoria kisaajia pitää kunnioittaa ja rohkaista oli sitten ykkönen tai viimeinen tai jotain siltä väliltä, eikä paskahousuna nimettömänä haukkua. Nuorissa on tulevaisuus me vanhat olemme jo menetettyjä :D

        No kyllä Tuomari oli ihan sopivasti hereillä tuossa matsissa joukkuekisassa. Kuristus oli pahasti leualla korhoselta Meinas leukanivelet mennä sijoiltaan. Seuraavassa aloituksessa Korhonen sitten rankaisikin oikein perusteellisesti.


      • Se-Öykkäri-Isukki
        hävetkääaikuiset kirjoitti:

        Juu ihan kiva ja hyvä poika, jonka valkku ja oma isä saa huonoon valoon, kun ovat käytökseltään öykkäreitä

        Laitatko oman nimesi jne. tähän viestiin. Kun minulle laitettiin linkki tähän keskustelusta päätin vastata. Voit myös tulla juttelemaan naamatusten seuraavissa kisoissa missä olen paikalla, jos et halua itseäsi täällä esitellä.
        Kova ääninen joo. Öykkäri mielestäni en.
        Itse asiassa vakavasta sairaudesta johtuen en ole viimeiseen vuoteen paljoakaan edes käynyt kisoissa.
        Tosiaan, jos vaivaa, niin tule juttusille ja jos ujostelet, niin ymmärrän senkin.
        Ääntä saa ja pitää käyttää, kun kannustetaan. Minua itseäni harmittavat ne huoltajat ja koutsit, jotka siellä sivussa tai jälkikäteen salaa haukkuvat niitä kaitsittaviaan aika törkeäänkin tapaan. Sen olisi loputtava!
        Aika harvoin suomalaisissa kisoissa on edes kunnon tunnelmaa siellä katsomon puolella ja sitä mukana elämistä - harmi. Hyvää viikonvaihdetta kaikille nimettömille tutuille ja urheilun riemua :)
        Ai niin, jos tunteella mukana elämien on loukannut joitain, olen pahoillani heidän puolestaan, mutta omien rakkaitteni mukana elän aina koko sydämelläni ja tulen myös jatkossa elämään. Onko se järkevää? Tuleeko joskus ylilyöntejä? En tiedä, vaivatkoon muut sillä päätään. Hymyillään, kun tavataan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe