Nainen, miten suhtautuisit miehesi fantasiaan että olet vieraan miehen kanssa sängyssä esim. menet yksin vieraan miehen kanssa jonnekkin jossa harrastatte seksiä? Millaisia ajatuksia tuollainen puolison fantasia tuo mieleen, mitä ajattelet tuollaisesta, voisitko kokeilla tai olisiko se sinusta asia josta nauttisit että saisit käydä halutessasi vieraissa? Vai teetkö sen vieraan kanssa joka tapauksessa silloin kun sopiva tulee kohdalle etkä kerro miehellesi?
Toteuttaisitko miehesi fantasian
6
130
Vastaukset
- tuulia85
Mielelläni toteuttaisin. Mielellään niin että mieheni yllättäisi meidät. Keimailisin vieraalle seksikkäässä mekossani. Runkkaisin ja imisin hänen isoa kyrpäänsä. Mieheni tulisi vaivihkaa paikanpäälle ja takkailisi ensin tilannetta salassa. Muna kovana. Sen jälkeen tulisi mukaan.
- zddffgg
Saatanan hönöt työntäkää löylykauha perseeseen
- Vierastamiestä
No tuota sopii mietiä. Empä olis tekemässä. Ehkei se olis fantasian pohjalla mitenkään kiellettyä. Aidosti tehtynä siitä voi jäädä kiinni eikä suhde enään jatkuisi entiseen tapaan. Salailua se aiheuttaisi. Kun vierasta on käyttänyt voi liitolle tulla ongelmia pidemmän päälle se ei ole hyväksi liitolle.
OOma puoliso on paras. Ehkei sitten joskus voisi tulla mieleen. Kun ritualia tapeeksi miettinyt. Kun ei koskaan teidä kuinka sen selittä kun jää kiinni itse teosta? - yksikerrallaan
En toteuttaisi. Olen uskollinen parisuhteessa. Jos käviskin niin että sattuisin vieraan kans menemään, en siitä miehelleni kertoisi.
Onhan meitä moneen junaan tietysti... - fggghhh
Huorat pettää ukkojaan ja sonnit akkojaan
Kyllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595