Onko tämä upea mieslaulaja, joka laulaa mm. kappaleen -tuntematon potilas-
kotoisin Mäntyharjulta, kun hänen sukunimensä esiintyy täällä aika usein ?
Onko Arttu kotoisin Mäntyharjulta?
7
209
Vastaukset
- KaikenlaisiaKaheleita
Tuollainen oikeiden julkkisten siivellä loisiminen kertoo sinusta itsestäsi, pummi!
- niinkuettietäs
Täällä on vain Naarasnarttu Viskari, joka on suurelle yleisölle täysin tuntematon homo.
- Anonyymi
Arttu Viskari mökkeili Mäntyharjulla muutaman vuoden perheensä kanssa. Mutta myi paikkansa muutama vuosi sitten. Mitään sukua nämä viihdemiehet eivät ole keskenään.
He ovat täysin eri alalla. Mutta mukavia miehiä molemmat. - Anonyymi
Todellisia kansansuosikkeja. Mäntyharju on miellyttävä paikka ja kokoaan suurempi.
- Anonyymi
Laulaa myös entisen mökki kuntansa kuolinkamppailun: Tässäkö tää oli
- Anonyymi
Siinähän se oli joo.
- Anonyymi
Päinvastoin, Mantyharju on viriili kunta. Todella kokoaan suurempi. Täältä lähtee elämän iloja ja huippuhetkiä viemisiksi ympäri Suomenmaata. Kiitosta on tullut, tosin omalla paikkakunnalla ei aina nähdä miten hyvin täällä osataan asiat hoitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808