Onko tämä upea mieslaulaja, joka laulaa mm. kappaleen -tuntematon potilas-
kotoisin Mäntyharjulta, kun hänen sukunimensä esiintyy täällä aika usein ?
Onko Arttu kotoisin Mäntyharjulta?
7
173
Vastaukset
- KaikenlaisiaKaheleita
Tuollainen oikeiden julkkisten siivellä loisiminen kertoo sinusta itsestäsi, pummi!
- niinkuettietäs
Täällä on vain Naarasnarttu Viskari, joka on suurelle yleisölle täysin tuntematon homo.
- Anonyymi
Arttu Viskari mökkeili Mäntyharjulla muutaman vuoden perheensä kanssa. Mutta myi paikkansa muutama vuosi sitten. Mitään sukua nämä viihdemiehet eivät ole keskenään.
He ovat täysin eri alalla. Mutta mukavia miehiä molemmat. - Anonyymi
Todellisia kansansuosikkeja. Mäntyharju on miellyttävä paikka ja kokoaan suurempi.
- Anonyymi
Laulaa myös entisen mökki kuntansa kuolinkamppailun: Tässäkö tää oli
- Anonyymi
Siinähän se oli joo.
- Anonyymi
Päinvastoin, Mantyharju on viriili kunta. Todella kokoaan suurempi. Täältä lähtee elämän iloja ja huippuhetkiä viemisiksi ympäri Suomenmaata. Kiitosta on tullut, tosin omalla paikkakunnalla ei aina nähdä miten hyvin täällä osataan asiat hoitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855000- 1003210
- 473192
- 1992443
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302220- 1332009
- 1781590
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51569Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161561- 171485