Haluaisi opettaa nuorta 18-25 v neitsyt naista hellästi seksiin. Olen 45 v, rauhallinen, hellä ja kokenut mies Uudeltamaalta. E-mail [email protected].
Nuorta halukasta naista?
3
243
Vastaukset
- orginaale
Eiköhän oo parempi vaan kun laitat ukko liukkaria käteen ;)
- kypsänmiehenfani
Äläpä mollaa kypsempää miestä. He ovat parhaita! Osaavat käsitellä oikein naista. Itselläni eka kerralla oli 35-v mies, olin silloin 17.
- HalukasHelläOpe
Oliskos Tampereen seudulla halukkaita nuoria naisia..?!
Olen 41-v., mukava, hellä ja kokenut mies, joka mielellään antaisi kokemuksensa halukkaan naisen "käyttöön"...
Ei haittaa vaikka olis ihan eka kertakin, voit olla ujo tai hieman kokenutkin, sen mukaan edetään kun sinä haluat!
Ja turvallinenkin olisin koska olen varattu niin en jäisi roikkumaan kun haluaisit lopettaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684