Haluaisi opettaa nuorta 18-25 v neitsyt naista hellästi seksiin. Olen 45 v, rauhallinen, hellä ja kokenut mies Uudeltamaalta. E-mail [email protected].
Nuorta halukasta naista?
3
303
Vastaukset
- orginaale
Eiköhän oo parempi vaan kun laitat ukko liukkaria käteen ;)
- kypsänmiehenfani
Äläpä mollaa kypsempää miestä. He ovat parhaita! Osaavat käsitellä oikein naista. Itselläni eka kerralla oli 35-v mies, olin silloin 17.
- HalukasHelläOpe
Oliskos Tampereen seudulla halukkaita nuoria naisia..?!
Olen 41-v., mukava, hellä ja kokenut mies, joka mielellään antaisi kokemuksensa halukkaan naisen "käyttöön"...
Ei haittaa vaikka olis ihan eka kertakin, voit olla ujo tai hieman kokenutkin, sen mukaan edetään kun sinä haluat!
Ja turvallinenkin olisin koska olen varattu niin en jäisi roikkumaan kun haluaisit lopettaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733