Onko hoitohevoset alkaneet jo kyllästyttämään? Vai etkö löydä mieleistäsi hoitohevosta? Siinä tapauksessa voisit harkita ihan ikioman hevosen hankkimista. Omasta hevosesta voi tehdä juuri sen rotuisen ja luonteisen kuin haluaa, ja saat itse päättää sen hoidosta, liikutuksesta sekä kilpailemisesta.
Mikäli hevosen keksiminen tai sivujen tekeminen tuottaa ongelmia, minulta voi kysyä apua, ja tarvittaessa voin ns. tuoda hevosen sinulle. Tämä tarkoittaa sitä, että ilmoitat minulle vain haluamasi hevosen rodun sekä sukupuolen, ja minä keksin kaiken muun aina nimestä luonteeseen. Voit toki myöhemmin muuttaa hevosen luonnetta tai kertoa jo etukäteen, jos haluat hevosen olevan esimerkiksi itsepäinen tuittupää :) Minut tavoittaa sähköpostitse osoitteesta [email protected]
Jos olet päättänyt hankkia hevosen, sille täytyy löytää myös hyvä koti. Mikkelissä, aivan Savon sydämessä, suuren Saimaa-järven rannalla sijaitsee pieni ja kodikas virtuaalitalli nimeltä Toivio. Toivion arki pyörii pääasiassa yksityistoiminnan ympärillä. Talli tarjoaa hevosten omistajille laadukkaat puitteet niin rentoon harrasteluun kuin tavoitteelliseen valmentautumiseenkin. Tallilta löytyy iso hiekkapohjainen kenttä, upeat maastot, tilavat karsinat ja tarhat sekä osaava henkilökunta, joka hoitaa hevosia kuin omiaan.
Tasojärjestelmä, erilaiset extra-tehtävät sekä monipuoliset tapahtumat takaavat sen, ettei elämä Toiviossa käy pitkäveteiseksi. Tallilla järjestetään säännöllisesti kilpailuja, vaelluksia, valmennuksia sekä muuta mukavaa ohjelmaa niin omalle väelle kuin vierailijoillekin.
Talliin pääset tutustumaan tarkemmin tästä linkistä >> www.toivio.weebly.com
Ystävällisin terveisin
Micaela
Haluaisitko ihan oman virtuaalihevosen?
Toivio
1
81
Vastaukset
- Toivio
Unohtui mainita, että myös tässä keskustelussa voi ottaa yhteyttä!
Tässä vielä kunnon linkki tallin sivuille http://www.toivio.weebly.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137