n. 5 vuotta sitten purettiin yhdeltä tontilta 3 rakennusta. Paikalle aioittiin sittemmin rakentaa 2-3 rivitalloa. No,tyyppi joka näitä rivitalo- osakkeita kauppasi,osoittautuikin huijariksi ja nyt tontin siivoamista kiistellään-kennelle kulut tontin siivouksesta kuuluvat.
Mitä jos yksinkertaisesti vaan perustaisi yrityksen,joka siivoaisi sen tontin,
Kysymys kuuluu,kannattaako?
Tontin siivous purku-urakan jälkeen
4
332
Vastaukset
- tuiiut
Niin että kannattaako ? -riipuu tietenkin siitä että kuka kysyy - tontinomistaja varmaan mielellään näkisi tontin puhtaana ja kunnossa, mutta kysymys on tietenkin siitä, että kuka tämän puhdistuksen maksaa - jos siihen joku ilmoittautuu, niin mikäpä estää perustamasta firmaa joka sen urakan ottaa ja hoitaa homman niin, että jotakin jää viivan alapuolellekin...
- JOTAINPITÄSTEHDÄ
Niinpä kuka sen tontin tosiasiassa omistaa? Ja jotain pitäis jäädä viivan alapuolekkin.
- 9-6
Omistajan saatte selville Maanmittauslaitokselta. Mutta omistaja ei välttämättä ole maksuvelvollinen. Oleellinen kysymys: Kuka teki toimeksiannon siivouksesta? Hän vastaa kuluista.
- tottaVitussaKannattaa
Mahtava idea, perustetaan kaikki yritys, ei tarvitse enää itse siivota!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747