Satuinpa tulemaan Savonlinnan suunnasta Kiteelle päin ja seuraavanlainen onnettomuus näytti tapahtuneen:
.
Ainakin yksi kuollut kolarissa Kiteellä
13.2.2016
Ainakin yksi henkilö on kuollut kolarissa Kiteellä. Kaksi autoa kolaroi valtatiellä 6 Kantatien 71 risteyksen eteläpuolella tänään päivällä. Onnettomuuspaikan tutkinta ja raivaus tulee haittaamaan muuta liikennettä, ja sen ohi on järjestetty kiertotie Lamminrannan kautta. Raskasta liikennettä kehotetaan käyttämään muita reittejä.
.
Kiteeläisillä kusipäillä näyttää kuitenkin olevan kansanhuvi kerääntyä katselemaan onnettomuuksia, kuten nytkin tapahtui, eli heti 6-tieltä tie 71 lähdettäessä olevalle pysäköintipaikalle oli kerääntynyt niin paljon autoja kuin sinne kohtuudella sopi ja lärvit oli tiiviisti seurasi käännettynä onnettomuuspaikalle päin. Voi jumalauta!
Eikö elämässä ole muuta tekemistä ja eikö uteliaisuudella ole mitään rajoja kun ihan tarkoituksella on ajattava ties mistä asti seuraamaan mitä onnettomuuspaikalla tapahtuu!
Kuolemankolarin katselijat.
58
1771
Vastaukset
- Hyväkolari
Itekin olit pällistelemässä vitun idiootti!
- Kaikenlaista__
Tuskin olin pällistelemässä, sillä tulin Savonrannalta enkä tiennyt asiasta mitään. Tapanani ei myöskään ole jäädä kyttäilemään onnettomuuspaikalle, sillä kaikki olennainen tieto tapahtuneesta löytyy myöhemmin tiedotusvälineistä.
Sitäpaitsi olen varmuudella erittäin kaukana sen laatuisesta persoonasta jota voidaan nimittää idiootiksi, toisin kuin eräitä tälle palstalle vain muutaman sanan "kirjoittavista".
Taisi sattua pahastikin, eli se kiteeläinen älähtää johon kirjoitus kalahtaa. - ääliöitäsavonmualta
Eikö savon munapäälle tullu mieleen, mennä kyselemään henkkareita, että missä asuivat??? Monesti siellä isolla tiellä liikkuu muitakin ihmisiä, kävikö mielessä että odottivat pääsevänsä jatkamaan matkaansa???, no eihän mettäläinen sellaista tajua.
- qwerfgghbn
ääliöitäsavonmualta kirjoitti:
Eikö savon munapäälle tullu mieleen, mennä kyselemään henkkareita, että missä asuivat??? Monesti siellä isolla tiellä liikkuu muitakin ihmisiä, kävikö mielessä että odottivat pääsevänsä jatkamaan matkaansa???, no eihän mettäläinen sellaista tajua.
Olihan siellä kiertotie järjetetty. Mutta jotkut ne odottaa ja jonottaa vaikka ilmasia ämpäreitä. Oikeesti uteliaita ne oli.
- SellaistaElämää
Onhan se mielenkiintoista kun tuppukylässä jotain tapahtuu.
Muutamilla taisi olla kiikarit ja järjestelmäkamerat mukana - näkivät varmaan ruumiin tarkastikin. - kiinnostun
Minkä merkkiset autot olivat kyseessä?
- bvvhijdvhvv
Olikohan RUS auto toinen, ajotyyli viittais rajan taakse?
- kiireloppui
oliko ohittelija itämaan tietäjiä.....
- pöljää.porukkaa
Yksinkertaisilla ihmisillä on yksinkertaiset "huvit".
- Lukevatutkako
Joilakin on sellaiset huvit että noinkin surulliset uutiset kirjoitellaan tänne juorupalstoille kaikkien näkyville.
- sellastakinsattuu
Minäkin olen syyllistynyt 80-luvulla siihen että pysähdyin kolarin nähtyäniseuraavaan mahdolliseen "pysäytyspaikkaan" meinaan raajat vatkas siihen malliin että hetkeen en pystynyt keskittymään ajamiseen. Sit vielä kun ei kännykkäaika ollut niin miettimään ja etsimään puhelinta.
- kesäasukas
Totta on että töllisteliöitä riittää olipa tulipalo, onnettomuus tai perhesurma. Ei mitään kunnioitusta uhreja tai omaisia kohtaan. Olen nähnyt naapurissa kesäasukkaana tulipalon ja kylätiellä oli autoja tienposkessa ihan ruuhkaksi asti. Uteliaisuus kun vaivaa, pitää tietää mitä tapahtuu. Täällä Helsingissä kun se on jokapäiväistä onnettomuudet ja tulipalot. Ei jaksa kiinnostaa missäpäin sirrat soi.
- tuppukylänjuoruajat
töllistelijöitä riittää jos vaikka joltain ukko kuolee.. talon ohi ajaa autoo kuin pipoo... leskestä tulee tuppukylän nähtävyys..... jotkut vaihtaa kadulla toiselle puoleen ja kääntävät selän.. pelkäävät lesken vievän heidän turjake ukkonsa... selän takana supistaan..... edessäpäin ei edes tervehditä tai oteta osaa. jos joku ei tunne leskeä kaupoissa häntä osoitetaan, tuossa se menee.... jotkut osaa suhtautua sivistyneesti.. entä kun näiden juoru akkojen tai ukkojen akat tai ukot kuolee....leski on tuppukylässä kuin villi elukka. jolla ei ole mitään suojaa, etenkin tuntemattomat puhuu paskaa.. miekii oon taru olento, miut oli nähty kolmessa paikassa yhtä aikaa.. nukuin lasten kanssa kotona....niin se on kuin on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.... pitäkää päät pystyssä kohtalotoverit...
- IhmePäjö
Tuliko mieleesi, että ehkäpä ihmiset oikeasti järkyttyivät nähdessään noinkin ison kolarin. Ehkä ihmiset olivat oikeasti huolestuneita loukkaantuneista ja heidän voinnistaan. Satuin itse ajamaan ko paikan ohitse tänään myös ja pakko myöntää, että onnettomuudessa olevat henkilöt olivat koko päivän ajatuksissani, kuten myös heidän omaiset. Voimia ja jaksamista heille suruun...
- virallisestitodettu
Tuskinpa tuollainen on mahdollista, sillä "sattuneista syistä" minäkin näin kun autoilijoita tuli eri suunnista vahtimaan siihen p-paikalle jos onnistuisivat jotain näkemään mistä voisi pitkin kyliä juoruta. Näytti tietyn kiteeläisen firman pakettiautokin tulleen vallanvasten paikalle kuten moni muukin.
Vai olisiko niin että järkyttyivät ihan hirveästi kotonaan jonka tähden piti lähteä paikanpäälle kyttäämään.. - IhmePäjö
No tuskinpa. Loppujen lopuks, pällistelköön ken tykkäköön, kunhan eivät häiritse pelastuslaitoksen työntekoa.
- kansatahtootietää
virallisestitodettu kirjoitti:
Tuskinpa tuollainen on mahdollista, sillä "sattuneista syistä" minäkin näin kun autoilijoita tuli eri suunnista vahtimaan siihen p-paikalle jos onnistuisivat jotain näkemään mistä voisi pitkin kyliä juoruta. Näytti tietyn kiteeläisen firman pakettiautokin tulleen vallanvasten paikalle kuten moni muukin.
Vai olisiko niin että järkyttyivät ihan hirveästi kotonaan jonka tähden piti lähteä paikanpäälle kyttäämään..Minkä firman paku oli kyseeddä?
- entöllee
saattaahan sitä järkyttyy kolari paikalla.... jos ei pääse ohi ja tie on tukossa..... tiedän kiteeläisten meneen kolaripaikoille töllistelemään.... mie en mäne.. en haluis samaa, jos ite oisin raatona tien poskessa....
- iiiiiiikkkkkkkk
Onneks ohitin paikan jo pari tuntia ennen muuten vois joku luulla että oon kyttäämässä siellä tapahtumia.
- oivoikoo
Pahinta koko hommassa, että järettömällä ohituksella saatiin tämäkin aikaan ja meni syytönkin.
- pahapaikka
Ja toinen syytön miten lie pahasti loukkaantunut, lie vaikka halvaantunut lopuilleen. Ja mielessä varmasti lopunikää.
- uteliasukkoperhana
Juu ja onnettomuudesta menny pari tuntia niin aloittaja on jo netissä suomi24:llä kommentoimassa. No harpoin mieki sunnuntaiaamuna varhain postilaatikolle Karjalaista hakemaan ja ekaks etin kolariuutisen.
- Kertoivat_kylillä
Syyllinen on kuulemma mustilaispoika, eli nimettäköön häntä vaikkapa herra K.B:n jälkeläiseksi.
- Muusyysillä
Höpö höpö kolarissa kuoli kaksi keski-ikäistä miestä.
- Vai_niin_teki
Kiteeläisen järjen mukaan ei keski-ikäinen voi olla kenenkään poika eikä mies!
Tämä on erittäin hämmästyttävää normaalien, ei-kiteeläisten ihmisten näkökannassta katsottuna! - surullista
Antakaa omaisille rauha tehdä surutyötä.
Ei ole mitään väliä kenen jälkeläinen tai millään muullakaan asialla tälläisessa tragediassa, että sitä tarvitsisi näillä palstoilla repostella. - enkätuleikinä
Olen muuten valkolaisnainen, enkä ole Kiteeltä!
- enkätuleikinä
enkätuleikinä kirjoitti:
Olen muuten valkolaisnainen, enkä ole Kiteeltä!
anteeks, toi olikin tuolle aiemmalle. Anteeks! Olen pahoillani. Olen myös tuo "surullista" nimimerkki.
- muusyysillä
Vai_niin_teki kirjoitti:
Kiteeläisen järjen mukaan ei keski-ikäinen voi olla kenenkään poika eikä mies!
Tämä on erittäin hämmästyttävää normaalien, ei-kiteeläisten ihmisten näkökannassta katsottuna!Enhän minä niin sanonut mutta reilu parikymppinen ei ole keski-ikäinen.
- Kenellä_mikin_tavoite
Siinähän sitä on elämän päämäärä ja suuri saavutus kenelle tahansa kun pääsee viranomaisten tutuksi. Täytyy olla varsinainen älykkö, ellei peräti nero kuten useimmat asianharrastajat tunnetusti ovatkin ja asialla kannattaa varmasti kehuskella.
- järkyttävää-käytöstä
Onko siellä Kiteellä sotkeutunut pohjavesiin jotain sontaa vai onko ihmiset siellä vain muuten noin ilkeitä ja vailla hyviä tapoja?
Häpeällistä käytöstä!
Antaisitte vainajan ja hänen perheensä olla rauhassa. - harjuntie
Osanottoni omaisille!
- Kysyjä10
Olikohan Roope työmatkalla?
- 4271722016
Olisiko asialle muutakin selitystä tai mahdollisuutta, kuin kiireinen työmatka?
- kestopaikko
Turha sitä on vatvoa ja puolustella, holtiton ohitus ja ajaminen ja viattomien surma.
- Valkolainentöissäkäy
Mustalainen työmatkalla hah hahaaa:)
- 131326
Kyseisessä kolarissa ainakin 2 kuolon uhria ja antaisitte vainajien olla rauhassa, ettetkä kirjoittelis turhan päiväisiä kirjoituksia, koska suru on suuri omaisille kuitenkin ja on ikuisesti menetetty läheinen omainen.
Kuvitelkaa omalle kohdallenne sama tilanne.- työmatkalla
Ihan asiasta täällä on tämmöiset keskustelut. Tajuaisit sinäkin jos tietäisit miten koko tarina oikeasti on mennyt.
- surunmurtama
Suurin suru on Liperissä.Ei Kiteellä.
- Mannetkarkotukseen
Voimia liperiin:(
- ST1kesälahti
Nyt täytyy kertoa totuus. Ohittelijalla oli varastetut bensat tankissa. Siksi oli kiire. Tankkasi ja jätti maksamatta! !!!
- sivustaseuraaja12
Ei kannata pilkata eikä laskea leikkiä tälläisillä asioilla se voi seuraava kerta olla omalla kohdalla. Myös valkolaisille sattuu tälläisia asioita ja paljon pahempaakin. kirjoitatteko niistäkin näin rumasti? Nyt laittaa jokainen suun kiinni ja viaton heittäköön ensimmäisen kiven jos ei ole koskaan tehnyt väärin.
- toivottavastiosuu
voin heittää, en ole tappanut viel
- Kuka_mitäkin_mieltä
sivustaseuraaja12 kirjoitti:
Ei kannata pilkata eikä laskea leikkiä tälläisillä asioilla se voi seuraava kerta olla omalla kohdalla. Myös valkolaisille sattuu tälläisia asioita ja paljon pahempaakin. kirjoitatteko niistäkin näin rumasti? Nyt laittaa jokainen suun kiinni ja viaton heittäköön ensimmäisen kiven jos ei ole koskaan tehnyt väärin.
"Myös valkolaisille sattuu tälläisia asioita ja paljon pahempaakin. kirjoitatteko niistäkin näin rumasti"
Ja varmasti kirjoitetaan!
Kaikenlisäksi vielä huomattavasti reippaammilla sanankäänteillä, sillä valkolaisilla ei ole mitään kuvitelmaa omasta erityisasemastaan ja kaikkien muiden yläpuolella olemisesta kuin "tietyillä ryhmillä".
Eipä sen puoleen; jonkun mielestä alla olevasta tekstistä löytyy totuus ja saattaa hyvinkin olla, ettei hän ole yksin ajatuksineen tässä maailmassa.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=12543
- ihmisyyskunniaan
Mitä suremista on holtittomasti eläneessä ihmisessä??????????? Oppikaa jo herran tähden ihmisyyttä.
- 31317
Hai sie kova kyyti,
- Goldstein
Paras kommentti, nauroin pitkään!
- VaaraVaanii
Milloin hautajaiset? Alkaa jo näkymään kylällä vilinää, tietää lisätä miehitystä kun osa hakee matkakorvauksia varastamalla...
- VaraVaraani
Huhut kertoo: Ei hevosella heiniä, vaan syö se tallista seiniä.
Dieselmoottoriset autot on nousseet viimevuosina kovinkin suosituiksi myös tietyn vähemmistön keskuudessa, jonka tuntomerkeistä emme tässä yhteydessä kuitenkaan anna tunnistamista helpottavia vihjeitä.
Niinpä esimerkiksi lähelle tietä seisomaan jätettyjen metsäkoneiden, kuin myös linja- sekä kuorma-autojen omistajien olisi pidettävä huoli ettei kyseessä olevien laitteisiin jätetä kuin pienin mahdollinen määrä polttoainetta, mikäli ne ovat vartioimattomassa paikassa pysäköityinä. Myös maatiloilla käytettävien, maanpäällisten polttoainetankkien suojauksesta ja lukituksesta varkauksia vastaan tulee huolehtia asianmukaisesti. - 162
Kiteeläinen uivelo äänessä.
- Muukalainenko
162 kirjoitti:
Kiteeläinen uivelo äänessä.
Mistäs itse olet?
- kysymättäkinselvää
Muukalainenko kirjoitti:
Mistäs itse olet?
Mistäpä muualta tuo voisi olla kuin syvältä persiistä.
- Vermo75
Hummani hei!
- 31317
Onks Kiteellä jalostunut uusia kovast kyydist tykkääjiä???
- VaikkaKärrytKaatukoon
Kuuluu tapakulttuuriin ja perinteen vaalimiseen.
- sinunpuolella
Sinä puhut täyttä asiaa, täällä Kiteellä on tosiaankin aivan ihmeellisen uteliaita, kateellisia ja vahingoniloisia ihmisiä. Ei tänne muualta tullut koskaan kotiudu
- Anonyymi
Tästäkin jo kohta mennyt 7 vuotta, kylläpä aika kuluu nopeasti.
- Anonyymi
Sytytys kohillaan ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579