haluaako mies ajella naisen karvat?

karvatveks

Miten on, haluatteko miehet ajella naisenne karvat? Exäni ei tehnyt koskaan. Nyt viiskymppisenä kiinnostaa vaikka mikä. Olen vähän ajellut itse, voisko mies tehdä loppuun ja.. nauttia tuloksesta? Tuntuis kiihottavalta mies käsittelee häppäreitä ja kaikkea herkkää. Haluisko joku?

14

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalukasKielimies75

      Moi.

      Täällä olis 40-kymppinen, terve, normaali, suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi löytää yhden naisen, jonka kanssa tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.

      Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Kaikenlainen naisen helliminen ja hyväileminen olisi hyvin ihanaa mutta erityisesti nauttisin, jos saisin antaa sinulle suuseksiä ihan loppuun saakka ja vaikka useammankin kerran jos vaan tykkäisit..?! Se olisi minusta vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa, olisi hyvinkin kiimaista tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Vielä jos sitä ennen saisin ajella häpykarvojasi niiin oi joi!

      Ongelmana vaan on että olen varattu MUTTA jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska kaipaan hellyyttä, läheisyyttä ja seksiäkin niin olisi ihanaa löytää yksi luotettava nainen tällaiseen salaiseen ystävyyteen...

      Tampereen seudulla vaikutan jos kiinnostaa....
      Kirjoitellaan sähköpostissa lisää JOS kiinnostaa....?!

      • karvatveks

        Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...


      • karvatvexmieshki
        karvatveks kirjoitti:

        Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...

        Laitatko mulle soostis haaveilen et sais ajella sut terv.m37v


    • Pljaaksi

      Kyllä, tosi kiva esileikki. Itse olen usein ehdotellut naisille pimppakarvojen ajelua ja usein saanutkin ajaa. Toiset antaa ajaa kaikki pois ja toiset taasen haluu että vähän jätetään. Tykkään...

    • jjhhllii999

      Maili ositteesi tänne, niin hoidetaan asia sille kuuluvalla tavalla.

    • Minähaluan

      Ilman ja muuta. Haluan.

    • Kilette

      Ajan vaimoni pillunkarvat aina, koska se käy minulta helpommin. Nuorempana se oli jopa kiihottavaa, mutta nyt kahdenkymmenen vuoden jälkeen se on jo rutiinitoimenpide. Ainoa asia mistä kiistelemme on kaikkien karvojen ajelu. Hän haluaa jättää siihen halkion yläpuolelle sellaisen viivan jonka itse ajelisin mielelläni pois.

    • Kyllä voisin ajella, ja kokemustakin löytyy;)

    • Jos rauman suunnalla joku haluaa pillunsa posliiniksi, ja kielihoitoa päälle.... Nim. Merkin takaa löytyy posti.

    • tuloksesta

      Kerran halusin, oli kova seisottava kokemus. Tuloksesta en nauttinut, mutta ajelukokemusesta kyllä. Toiste en halua kun en tykkää posliinin hajusta.

    • Jartzzza

      Olen ajellu monesti emäntäni karvat ja hyvin se on sujuu,aivan paljaaksi on vedetty

    • Ilmanmuutahaluaisin

      Karvojen ajelu ei kiihota, kun se vaatii tarkkaavaisuutta. Auttaa voin. Ehkä kiihotun, kun huomaan nautintosi. Huulien ja klitan hierominen ja koskettelu, pidempäänkin kyllä kiihottaa, kun naisena nautit. Sormien välissä pyörittelyä... kun löytyisi leikkityömaa...

    • herrkos

      Ajelen usein emännän karvat hierontapöydällä ennen hierontaa.

    • Anonyymi

      Minä miehenä aina valmis

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe