haluaako mies ajella naisen karvat?

karvatveks

Miten on, haluatteko miehet ajella naisenne karvat? Exäni ei tehnyt koskaan. Nyt viiskymppisenä kiinnostaa vaikka mikä. Olen vähän ajellut itse, voisko mies tehdä loppuun ja.. nauttia tuloksesta? Tuntuis kiihottavalta mies käsittelee häppäreitä ja kaikkea herkkää. Haluisko joku?

14

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalukasKielimies75

Moi.

Täällä olis 40-kymppinen, terve, normaali, suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi löytää yhden naisen, jonka kanssa tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.

Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Kaikenlainen naisen helliminen ja hyväileminen olisi hyvin ihanaa mutta erityisesti nauttisin, jos saisin antaa sinulle suuseksiä ihan loppuun saakka ja vaikka useammankin kerran jos vaan tykkäisit..?! Se olisi minusta vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa, olisi hyvinkin kiimaista tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Vielä jos sitä ennen saisin ajella häpykarvojasi niiin oi joi!

Ongelmana vaan on että olen varattu MUTTA jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska kaipaan hellyyttä, läheisyyttä ja seksiäkin niin olisi ihanaa löytää yksi luotettava nainen tällaiseen salaiseen ystävyyteen...

Tampereen seudulla vaikutan jos kiinnostaa....
      Kirjoitellaan sähköpostissa lisää JOS kiinnostaa....?!

• karvatveks

Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...

• karvatvexmieshki
        karvatveks kirjoitti:

Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...

Laitatko mulle soostis haaveilen et sais ajella sut terv.m37v

• Pljaaksi

Kyllä, tosi kiva esileikki. Itse olen usein ehdotellut naisille pimppakarvojen ajelua ja usein saanutkin ajaa. Toiset antaa ajaa kaikki pois ja toiset taasen haluu että vähän jätetään. Tykkään...

• jjhhllii999

Maili ositteesi tänne, niin hoidetaan asia sille kuuluvalla tavalla.

• Minähaluan

Ilman ja muuta. Haluan.

• Kilette

Ajan vaimoni pillunkarvat aina, koska se käy minulta helpommin. Nuorempana se oli jopa kiihottavaa, mutta nyt kahdenkymmenen vuoden jälkeen se on jo rutiinitoimenpide. Ainoa asia mistä kiistelemme on kaikkien karvojen ajelu. Hän haluaa jättää siihen halkion yläpuolelle sellaisen viivan jonka itse ajelisin mielelläni pois.

• Kyllä voisin ajella, ja kokemustakin löytyy;)

• Jos rauman suunnalla joku haluaa pillunsa posliiniksi, ja kielihoitoa päälle.... Nim. Merkin takaa löytyy posti.

• tuloksesta

Kerran halusin, oli kova seisottava kokemus. Tuloksesta en nauttinut, mutta ajelukokemusesta kyllä. Toiste en halua kun en tykkää posliinin hajusta.

• Jartzzza

Olen ajellu monesti emäntäni karvat ja hyvin se on sujuu,aivan paljaaksi on vedetty

• Ilmanmuutahaluaisin

Karvojen ajelu ei kiihota, kun se vaatii tarkkaavaisuutta. Auttaa voin. Ehkä kiihotun, kun huomaan nautintosi. Huulien ja klitan hierominen ja koskettelu, pidempäänkin kyllä kiihottaa, kun naisena nautit. Sormien välissä pyörittelyä... kun löytyisi leikkityömaa...

• herrkos

Ajelen usein emännän karvat hierontapöydällä ennen hierontaa.

• Anonyymi

Minä miehenä aina valmis

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      74
      4344
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3085
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3055
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2136
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1249
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1176
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1045
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1032
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe