haluaako mies ajella naisen karvat?

karvatveks

Miten on, haluatteko miehet ajella naisenne karvat? Exäni ei tehnyt koskaan. Nyt viiskymppisenä kiinnostaa vaikka mikä. Olen vähän ajellut itse, voisko mies tehdä loppuun ja.. nauttia tuloksesta? Tuntuis kiihottavalta mies käsittelee häppäreitä ja kaikkea herkkää. Haluisko joku?

14

449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalukasKielimies75

      Moi.

      Täällä olis 40-kymppinen, terve, normaali, suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi löytää yhden naisen, jonka kanssa tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.

      Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Kaikenlainen naisen helliminen ja hyväileminen olisi hyvin ihanaa mutta erityisesti nauttisin, jos saisin antaa sinulle suuseksiä ihan loppuun saakka ja vaikka useammankin kerran jos vaan tykkäisit..?! Se olisi minusta vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa, olisi hyvinkin kiimaista tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Vielä jos sitä ennen saisin ajella häpykarvojasi niiin oi joi!

      Ongelmana vaan on että olen varattu MUTTA jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska kaipaan hellyyttä, läheisyyttä ja seksiäkin niin olisi ihanaa löytää yksi luotettava nainen tällaiseen salaiseen ystävyyteen...

      Tampereen seudulla vaikutan jos kiinnostaa....
      Kirjoitellaan sähköpostissa lisää JOS kiinnostaa....?!

      • karvatveks

        Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...


      • karvatvexmieshki
        karvatveks kirjoitti:

        Olen nyt juuri tällaisessa salasuhteessa muuten kyllä passais. Vaikutat kiinnostavalta mieheltä. Mietityttää vaan se ett jos rakastuu...

        Laitatko mulle soostis haaveilen et sais ajella sut terv.m37v


    • Pljaaksi

      Kyllä, tosi kiva esileikki. Itse olen usein ehdotellut naisille pimppakarvojen ajelua ja usein saanutkin ajaa. Toiset antaa ajaa kaikki pois ja toiset taasen haluu että vähän jätetään. Tykkään...

    • jjhhllii999

      Maili ositteesi tänne, niin hoidetaan asia sille kuuluvalla tavalla.

    • Minähaluan

      Ilman ja muuta. Haluan.

    • Kilette

      Ajan vaimoni pillunkarvat aina, koska se käy minulta helpommin. Nuorempana se oli jopa kiihottavaa, mutta nyt kahdenkymmenen vuoden jälkeen se on jo rutiinitoimenpide. Ainoa asia mistä kiistelemme on kaikkien karvojen ajelu. Hän haluaa jättää siihen halkion yläpuolelle sellaisen viivan jonka itse ajelisin mielelläni pois.

    • Kyllä voisin ajella, ja kokemustakin löytyy;)

    • Jos rauman suunnalla joku haluaa pillunsa posliiniksi, ja kielihoitoa päälle.... Nim. Merkin takaa löytyy posti.

    • tuloksesta

      Kerran halusin, oli kova seisottava kokemus. Tuloksesta en nauttinut, mutta ajelukokemusesta kyllä. Toiste en halua kun en tykkää posliinin hajusta.

    • Jartzzza

      Olen ajellu monesti emäntäni karvat ja hyvin se on sujuu,aivan paljaaksi on vedetty

    • Ilmanmuutahaluaisin

      Karvojen ajelu ei kiihota, kun se vaatii tarkkaavaisuutta. Auttaa voin. Ehkä kiihotun, kun huomaan nautintosi. Huulien ja klitan hierominen ja koskettelu, pidempäänkin kyllä kiihottaa, kun naisena nautit. Sormien välissä pyörittelyä... kun löytyisi leikkityömaa...

    • herrkos

      Ajelen usein emännän karvat hierontapöydällä ennen hierontaa.

    • Anonyymi

      Minä miehenä aina valmis

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe