307 polttimot

ykä

Aiemmin kyseltiin miksi näkyy niin paljon pimeitä autoja. Päivittäin näkee SW-malleja toinen takalamppu pimeänä, eilen viimeksi molemmat lamput
palaneina. Kysyin huollon vastaanottotiskiltä syytä moiseen ja sanatarkka vastaus kuului:
"latausjännitteet ovat nykyään korkeampia..siksi, että lamput palaisivat kirkkaammin.Tämä kyllä syö lamppuja tiuhemmin."

Että tällä lailla.

12

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannes

      Omassa 307:ssa seitsemässä kuukaudessa kolmesti ajovalo, kahdesti rekisterikilven valo ja kerran takavalo. Onneksi polttimot kohtuullisen helppo vaihtaa, mutta näin pimeällä kannattaa tarkkailla etenkin takavaloja, niiden palamista ei välttämättä heti huomaa.

      • Juttu.

        Jännä juttu! Itselläni on vuoden vanha 307 ja ei ole mennyt yhtään lamppua.Ajettu sentään jo 25tkm


      • Olli
        Juttu. kirjoitti:

        Jännä juttu! Itselläni on vuoden vanha 307 ja ei ole mennyt yhtään lamppua.Ajettu sentään jo 25tkm

        Minulla sama homma eli lampun lamppua ei ole mennyt. Liekö sillä mitään tekemistä asian kanssa, että autossani valoja ei ole kytketty virta-avaimeen eli käynnistäessä ei pääse tulemaan mitään virtapiikkejä tms.


      • Jorge
        Olli kirjoitti:

        Minulla sama homma eli lampun lamppua ei ole mennyt. Liekö sillä mitään tekemistä asian kanssa, että autossani valoja ei ole kytketty virta-avaimeen eli käynnistäessä ei pääse tulemaan mitään virtapiikkejä tms.

        Onko autosi yleensäkään 307, ja jos on, niin miksi siinä ei ole ajovaloautomatiikkaa? Onko automatiikka poistettu käytöstä jälkikäteen?


      • ??????.
        Jorge kirjoitti:

        Onko autosi yleensäkään 307, ja jos on, niin miksi siinä ei ole ajovaloautomatiikkaa? Onko automatiikka poistettu käytöstä jälkikäteen?

        Mahtoiko kaveri tarkoittaa että vääntää parkit päälle ennen käynnistystä, jolloin ajovalot ei syty?????


      • olli
        Jorge kirjoitti:

        Onko autosi yleensäkään 307, ja jos on, niin miksi siinä ei ole ajovaloautomatiikkaa? Onko automatiikka poistettu käytöstä jälkikäteen?

        Kyllä on 307. Ostin auton aikanaan verovapaana Saksaan. Liikkeessä päättelivät oma-aloitteisesti, että haluan sen ko. tavalla, koska Euroopassa on tapana tehdä se niin. Sittemmin totuin sytyttelemään ja sammuttelemaan valoja itse, enkä ole käynyt muutattamassa "normaaliksi".


    • 307SW

      Itellä 10 kk vanha, saldo: ajovalo, takaparkki ja etuparkki, parkeissa kuitenkin vain kosketushäiriö, takaparkki sytty kun kiersi siipimutteria kierroksen auki.

    • hm_pug

      ostin käytetyn 307:n joulukuussa ja oli silloin pimeenä toinen takavalo, yks parkki edestä ja takaa. että se on saldo nyt kun auto ollut tasan 2 vkoa.

    • pena

      kävin maanantaina jumbossa mennessä oli 307 sw takalamppu pimeenä ja kotiin päin menossa olin 307 sw perässä liikennevaloissa ja yllätys kuskinpuolen takavalo pimeenä!ei muuten mutta vaimolla oli 307 sw 4kk ja huomasin takavalon olevan pimeenä kävin ostamassa uudet polttimot mutta kun piti ruveta vaihtamaan niin sehän paloi?????seuraavan kerran kun vaimo ajoi pihaa niin sama juttu???otin polttimot irti putsasin laitoin rasvat väliin ja kansi kiinni.ihme että seuraavan kerran ku katoin niin taas oli kuskinpuolen takavalo pimeenä!opin tästä sen että joka kerta kun lähdettiin jonneki niin piti nyrkillä pamauttaa takalamppuun niin rupes palamaan!

      • Suomalainen

        Penan viesti sisälsi 8 riviä tavaraa ilman ainoatakaan pilkkua tai pistettä. Minulle ei ainakaan selvinnyt, että kestääkö ne polttimot Pösössä. vai ei!


      • jormi
        Suomalainen kirjoitti:

        Penan viesti sisälsi 8 riviä tavaraa ilman ainoatakaan pilkkua tai pistettä. Minulle ei ainakaan selvinnyt, että kestääkö ne polttimot Pösössä. vai ei!

        osta saatana silmälasit!!!!....,,,,,....,,,,...vitun juntti


    • Anonyymi

      307, takavaloissa maadoitus ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe