Joo eli siis olen laittamassa myyntiin vaatepakettia, missä on paljon vaatteita, mutta en osaa lisätä kuvia siihen kuvaus kohtaan (ennen ne on siihen saatu). Voiko joku kertoa miten tämä tapahtuu.
huuto.net kuvan lisääminen
4
221
Vastaukset
- todella.yksinkertaista
Öö, homma on niin yksinkertainen että en osaa edes selittää. Sen kuin vain laitat sen kuvan?? Lataat sen ensin omalle koneelle, ja sitten ilmoitusta tehdessäsi lataat kuvan/kuvat ilmoitukseen. Ei siinä voi olla onnistumatta.
- Vielätarviiapua
Niin ilmoitukseen saa neljä kuvaa, mutta miten saa kuvaus kentään laitettua kuvat?
- t5rfe
Ei taida onnistua muilta kuin tehomyyjiltä? Tai sitten käytät koodia [img]kuvanosoite[/img], jolloin kuva on oltava netissä.
- onnistuu.ihan.taviksilta
Otat käyttöön esim aijaa.com:in. Ensin lataat kuvat aijaacomiin (onnistuu ilman rekisteröitymistä) ja siitä valitset sen kopio ja sitten saat kuvia liitettyä kuvauskohtaan (liitä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389